Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan dra til Tyskland og se tyske dubs av amerikanske filmer! Det er alltid gøy! Jeg så Rambo 3 med tysk dubbing når jeg var på hotell der en gang. Holdt på å le meg ihjel hver gang Rambo åpna kjeften. Stemmen lignet ikke LITT på stallone engang. Tror samme fyren dubba flere stemmer også.

Lenke til kommentar

Du kan dra til Tyskland og se tyske dubs av amerikanske filmer! Det er alltid gøy! Jeg så Rambo 3 med tysk dubbing når jeg var på hotell der en gang. Holdt på å le meg ihjel hver gang Rambo åpna kjeften. Stemmen lignet ikke LITT på stallone engang. Tror samme fyren dubba flere stemmer også.

 

 

Trenger ikke dra helt ned til Tyskland for å se det, man kan jo fint ta inn Rtl her i Norge.

Lenke til kommentar

DENNE vil jeg se!

Det vil skal jeg og! Men vil ikke se traileren i fare for å ødelegge noe. Trailere funker best for å selge en sci-fi/action. Nøyer meg med dette bildet:

 

Og her.

 

Så du har ikke sett traileren altså? Det er ikke mye mere du får se i den enn hva du gjør på bildene.

 

I denne første traileren de har gitt ut forstår man liksom ikke noe. Det henger ikke helt på grep. Men hvis det kommer enda en trailer, som viser mer av hva den handler om, skal jeg vurdere å ikke se den.

Lenke til kommentar

Charlie Kaufman: For en manusforfatter. Har store planer om å se Being John Malkovich, Adaption og Synecdoche, New York.

 

Har sett Eternal Sunshine of the Spootless Mind og var veldig imponert over hvordan det går an å lage enn så ugripelig og eksepsjonell film. Jim Carreys beste dramarolle så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...