Need44speed Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Kan de ikke starte å filme World War Z snart. Wikipediaartikkelen gir meg en halvkram en. Har det kommet noen (gode) zombiefilmer det siste året egentlig? I need my undead fix! har du lest boka? ta en titt på serien walking dead, den virker bra. Endret 26. mars 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Har ikke lest boka enda, men har sett The Walking Dead som er en knallserie, bare synd det er så lenge til sesong 2. Edit: Kom på at jeg ikke har sett Rec 2 enda. Det virker også som om det kommer to nye rec-filmer. Endret 26. mars 2011 av Torinogut Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Gleder meg til denne jeg http://www.youtube.com/watch?v=PM8V3cHdSC4 Jeg sliter fortsatt med å finne en tittel hvor jeg kan blande inn alle de "angstydarkteenagerlove" filmene fra de siste 5 årene og denne. Ventet bare på at Patterson skulle gjøre sin innmarsj. ta en titt på serien walking dead, den virker bra. Den ER bra, tegneserien dog (sålangt) mye mer mørk og herlig dyster. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Red Riding Hood lignet litt for mye på Twilight. Huff. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Neo6W1f7hyY Og denne på dritt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Skulle på screening av Hodejegerne på Vika Kino i dag men det gikk vist heller ganske så dårlig. Salen vi egentlig skulle ha ble flyttet på og den salen som da det viste seg at de ikke hadde mulighet til å vise Blu-Ray film på. Merkelig at disse store Sony 4K-maskinene ikke har en HDMI-inngang eller tilsvarende men men Men men, produsent lovet iallefall en egen kinosal til de som forsatt ønsket det og få en før-før-premiere på filmen. Jævlig teit for jeg hadde lyst til å titte litt på "rå" norsk film. Yeye.. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) NEIN NEIN NEIN!!!!!! R.I.P www.theimportforums.com Har hatt mye gode minner der fra kan man si. Nå var det vist over. Synd at alt er nede, var utrolig mye bra der, og de første bildene av samlingen min som jeg kun hadde der.. Endret 27. mars 2011 av spetwols Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvordan får man dra på "screenings" egentlig? Ser jo stadig kjendiser twitrer om "Was on screening for xxxx, it rocked", filmer som er langt unna kinorelease. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hvordan får man dra på "screenings" egentlig? Ser jo stadig kjendiser twitrer om "Was on screening for xxxx, it rocked", filmer som er langt unna kinorelease. Jeg tror svaret på det enkelt og greit er kjendiser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 b-real er ikke kjendis..bare på forumet. 2 Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Black Swan kontrovers: Portmans "stunt-double", Sarah Lane, kom med påstanden her forleden at Oscar-vinneren bare gjorde 5 prosent av dansingen i filmen, men det er slett ikke tilfelle sier filmskaperne. Sarah utførte de vanskelige og kompliserte dansescenene, men Portman gjorde mesteparten. http://insidemovies.ew.com/2011/03/26/black-swan-responds-cover-up/ Endret 27. mars 2011 av ......... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Forstår ikke at det i det hele tatt er en sak av det. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Black Swan kontrovers: Portmans "stunt-double", Sarah Lane, kom med påstanden her forleden at Oscar-vinneren bare gjorde 5 prosent av dansingen i filmen, men det er slett ikke tilfelle sier filmskaperne. Sarah utførte de vanskelige og kompliserte dansescenene, men Portman gjorde mesteparten. http://insidemovies.ew.com/2011/03/26/black-swan-responds-cover-up/ Herre min hatt, dette var då ingen hemmelegheit? Alle shots frå livet og ned var "stuntdobbel", men who cares? Slik er det jo i 100vis av filmar, og det var ikkje pga ballettprestasjonane ho fekk Oscarstatuett, men skodespelarprestasjonane. 3 Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nei, men ballettdansingen som Natalie øvde på et år var jo en del av den fantastiske skuespillerprestasjonen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Det er rart, etter jeg så den sykt elendige Die Hard 4, virker andre action filmer bare bedre av en eller annen grunn. A-TEAM som jeg syns var en veldig dårlig film, virker bare bedre etter jeg så DH4. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Gleder meg til denne jeg http://www.youtube.com/watch?v=PM8V3cHdSC4 Eg og. Men det er bare på grunn av Fever Ray. Likar ikkje konseptet i det heile. Men filmar som eg gler meg til både pga artisten/artistane som lagar scoret, pluss konseptet er Hanna og Rubber. Endret 27. mars 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Amy Adams er Lois Lane. Bye bye career. Link: http://www.superherohype.com/news/articles/161264-amy-adams-is-lois-lane Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Amy Adams er Lois Lane. Bye bye career. Hva mener du egentlig med det? Ikke noe stort hat mot denne skuespillerinnen, men ser ikke henne for meg som noe Lane, hu mangler tæl! Jeg er forøvrig svært spent på Zack sin Superman. Tror det kan bli svært forfriskende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tæl? Sett The Fighter? 2 Lenke til kommentar
......... Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hun har nok tæl så det holder i massevis. Det blir nok ikke mye bye bye career på den dama der med det første. Endret 28. mars 2011 av ......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå