Gunfreak Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 det er en egen tråd for serie snakk, dette er film snakk Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=340 Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Okay, skal holde meg til topic. Noen info om den Halo-film greia? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Alt er klart, men de har ikke pengestøtten til å få satt det i gang, så den er utsatt på ubestemt tid. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvorfor bare de interresante spill-filmene som blir utsatt av slike grunner? Andre helt utenkelig ubrukelige filmkonsepter kommer seg på lerretet uten problemer. Ser ikke logikken.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Stiller meg veldig skeptisk til Halo film.. Filmmusikken er kanskje i boks, men om fillmen flopper vil ikke spillet lengre bli det samme. Samtidig så må de vise Master Chief uten maske, noe som stiller et paradoks med spillet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 I forhold til spillet ja. Men i bøkene er han uten maske flere ganger. Uten drakt også faktisk. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvor mange av de som har spilt spillet tror du har lest boken? Om filmen er basert på spillet, må også spillet basere seg på filmen i ettertid. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Gleder meg sykt til Shawshank redemption 2 ! Den kommer i november right ? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ikke skrem meg sånn der! Er det noe vi har lært gjennom filmhistorien er det at oppfølgere til gamle klassikere = økonomisk voldtekt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Gleder meg sykt til Shawshank redemption 2 ! Den kommer i november right ? 8546153[/snapback] Yeeaaah, rimelig sikker på at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Beste filmsitatet jeg har hørt i dag: 1: I really like this movie so far 2: It hasn't even started yet 1: That's what I like about it Noen som gjetter filmen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det er fra The Muppets.. Noen som så filmen på NRK nå netopp? Bang, Bang, You're Dead En utrolig bra film, gripende og tankevekkende.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Muppets, ja Bang, Bang, You're Dead gikk på TV2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Muppets, ja Bang, Bang, You're Dead gikk på TV2 8546346[/snapback] Stemmer.. Skulle bare teste deg Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som så filmen på NRK nå netopp? Bang, Bang, You're DeadEn utrolig bra film, gripende og tankevekkende.. 8546319[/snapback] Hadde den på i mens vi spilte poker, men fikk ikke me meg så mye.. btw? hvorfor mobbet folk han egentlig? hadde han sprengt en bombe på skolen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Han ble mobbet av natur.. Han var tilfeldigvis en av dem som bare ble herset med. Og det ble verre og verre etter som dagene gikk, og til slutt så klarte han ikke presset og truet med å sprenge en bombe i ren frustrasjon.. Han var ikke ute etter å sprenge den, men ville simpelten bare gå en eneste dag uten å bli herset med. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I forhold til spillet ja. Men i bøkene er han uten maske flere ganger. Uten drakt også faktisk. 8545925[/snapback] Hva er det bøker av Halo? eller bare misforsto jeg...? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sikkert masse spinoff-bøker fra spillet. Warcraft-serien har drøssevis av romaner også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå