tjalla Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Til interesserte som befinner seg i nærheten av Lillehammer. I morgen (lørdag) kl.12 har Lillehammer filmklubb master class med filmfotograf Odd-Geir Sæther og tilhørende visning av Peter Watkins sin Edvard Munch (1974). Gratis baguetter! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Edvard Munch fann eg særs god, utan at eg skjønnar kvifor. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har sett Mulholland Dr og Lost Highway på kort tid nå og kan tenke meg flere Lynch-filmer i samme stil. Hvilke filmer kan dere anbefale meg? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Inland Empire er vel neste på lista da. Har ikkje sett Ereaserhead sjølv så kan ikkje sei noko om han. The Elephant Man og The Straight Story er mykkje meir tradisjonelle. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har sett Mulholland Dr og Lost Highway på kort tid nå og kan tenke meg flere Lynch-filmer i samme stil. Hvilke filmer kan dere anbefale meg? Jeg synes både Blue Velvet og Wild At Heart er mye bedre filmer enn Inland Empire. Men best av alt er serien Twin Peaks. Se første episode så er du hekta, du kommer ikke til å angre Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Dune er den eneste av Lynch du godt kan droppe. Den stinker. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Kom over en samling av gamle og mindre kjente bilder av kjendiser, tenkte noen her kunne hatt glede av å se noen av de Coppola Travolta Hopper Connery (lol!) Hitchcook Liker spesielt det siste bildet av Hithcook og barna hans, helt herlig! 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vamos Skrevet 19. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 19. mars 2011 Satt meg for et øyeblikk siden ned for å se Fight Club på blu ray. Har neppe før blitt mer skremt eller overrasket som jeg ble da, og det før filmen i det hele tatt hadde startet. Youtube-video av menyen: http://www.youtube.com/watch?v=RN7s8uWtey0 Var halvveis på tur til PS3'en for å rive ut plata. 10 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Coppola ser jo klin lik ut fremdeles, bare med hvitt skjegg istedet for svart. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Filmen fucker med deg allerede før den starter. Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Den introen til Fight Club var jo bare dritkul. Ja, Fincher du Fincher. 1 Lenke til kommentar
chris Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Finnes det egentlig en litt seriøs College-movie? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Aner ikke..Breakfast club, kanskje? Alle jeg har sett spiller på gamle stereotyper om ultraflinke drittsekk-sportsfolk vs nerder/vanlige folk. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Spinner videre på den der. Anbefalinger til college-filmer? Trenger ikke være seriøst. Etter Easy A fikk jeg lyst på mer slikt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Kan virkelig anbefale Election. Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Da har man akkurat tatt fatt i David Lynchs "Blue Velvet" for første gang. Blir veldig spennende og interessant å se hvorfor dette regnes som en av Lynchs beste. "I found an ear." Endret 20. mars 2011 av ......... Lenke til kommentar
Tamber Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Da har man akkurat tatt fatt i David Lynchs "Blue Velvet" for første gang. Blir veldig spennende og interessant å se hvorfor dette regnes som en av Lynchs beste. "I found an ear." Isabella Rossellini beste rolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå