Snurreleif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vel, dagen jeg ikke trodde skulle komme før om et par år har kommet, jeg har konvertert til Blu-Ray religionen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 B89 Alfred RIP....Michael Gough. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Breaking: Darren Aronofsky forlater produksjonen av "The Wolverine" Nå har Aronofsky/Fox annonsert at Darren ikke skal regisere The Wolverine på grunn av omsorgssaken når det kommer til sønnen hans med Rachel Weisz. Synd, hadde håpet han skulle regisere den når han ble annonsert. Det hadde nok vært sunt for både sjangern og karaktern at en helt annen regisør tok den jobben, enn de som tidligere har drevet med slike filmer som regel har vært møkk. Får håpe filmen blir bra alikevel, ettersom manuset forblir det samme. Ser også fram til The Avengers i 2012, mye på grunn av der er også valget av en regisør eller forfatter gangske bra(og litt uvanlig) valgt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Gjør meg ingenting, synes ikke Aronofsky passer til en sånn film. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ah, deilig, i går tok jeg min første "store" innkjøp av filmer på LENGE, har nesten ikke kjøpt filmer på en evighet, ble bare 7 BD filmer da. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Savner da jeg bodde i Oslo og kunne kjøpe opp til ti filmer, spill og bøker i måneden med god samvittighet. Nå setter jeg nok mer pris på de dagene jeg får muligheten til å kjøpe en film jeg ikke har sett før, og får sett den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du flyttet ut av Oslo og fikk mindre penger? Hvor flyttet du da? Holywood? Er vel det eneste stedet i verden som er dyrere en Oslo 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Flyttet ut av Oslo og fikk annen jobb (70%), og da jeg bodde i Oslo kjøpte jeg fortsatt mesteparten av tingene mine på nett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Etter alt dette Aronofsky pratet fikk jeg skikkelig lyst til å se The Fountain igjen etter mange år. Husker ikke en skit av handlingen. Husker bare at slutten var orgasmisk. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vel, dagen jeg ikke trodde skulle komme før om et par år har kommet, jeg har konvertert til Blu-Ray religionen. Same shit her, men er vel like greit å starta nå, og om ikke 2 år da man sitter igjen med en gigantisk teit bunke dvd filmer man ikke lenger har interesse av. Angrer litt på at jeg ikke startet før egentlig, nå kjøper jeg bare opp igjen filmene på blu ray som jeg kjøpte på dvd... Litt dritt men yeaa. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Når kommer sesong 4 av Breaking Bad? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Juni/Juli en gang om jeg husker riktig. Det ble utsatt. Vi har forresten en egen tråd til serier. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=717546 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Då var The Kids Are All Right sett, og eg fattar ikkje kvifor folk klagar! Eg likte den verkeleg. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Apropo Aronofsky. Han skal vistnok ha forlatt "The Wolverine" prosjektet, noe som gjør meg ganske pissed. Så forresten The Social Network på nytt her om dagen. For en film! Etter å ha sett alt ekstra materialet er jeg overbevist om at, rent teknisk, så er dette kanskje den mest avanserte filmen noen sinne laget. Edit: lol, fordel å lese litt før man poster ja... Endret 17. mars 2011 av Lawliet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vel, dagen jeg ikke trodde skulle komme før om et par år har kommet, jeg har konvertert til Blu-Ray religionen. Same shit her, men er vel like greit å starta nå, og om ikke 2 år da man sitter igjen med en gigantisk teit bunke dvd filmer man ikke lenger har interesse av. Angrer litt på at jeg ikke startet før egentlig, nå kjøper jeg bare opp igjen filmene på blu ray som jeg kjøpte på dvd... Litt dritt men yeaa. Har allerede inngått "avtale" med madammen om hvilke filmer jeg allerede har som også skal skaffes på Blu-Ray (TDK, Batman Begins, Avatar, Despicable Me etc), ellers så blir det nok mye mer Blu-Ray for meg fremover gitt. Kanskje like greit at jeg drøyde det til nå egentlig, nå som jeg endelig har et anlegg som kan pumpe ut litt ordentlig lyd også som vil passe med det knivskarpe bildet på TVen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Apropo Aronofsky. Han skal vistnok ha forlatt "The Wolverine" prosjektet, noe som gjør meg ganske pissed. Så forresten The Social Network på nytt her om dagen. For en film! Etter å ha sett alt ekstra materialet er jeg overbevist om at, rent teknisk, så er dette kanskje den mest avanserte filmen noen sinne laget. Edit: lol, fordel å lese litt før man poster ja... Fincher er litt retarded, men på en sånn fin måte som fungerer. Finner ikke et tvillingpar han liker? CGI. Er det ikke kaldt nok ute? CGI. Vet noen at det er CGI? Ikke faen. 1 Lenke til kommentar
ennj Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Vel, dagen jeg ikke trodde skulle komme før om et par år har kommet, jeg har konvertert til Blu-Ray religionen. [...]man sitter igjen med en gigantisk teit bunke dvd filmer man ikke lenger har interesse av. Det fine er at man i motsetning til når DVD tok over for VHS trenger mindre plass til gamle filmer og kan bruke samme avspillingsmaskin for DVD som BD. Selv mener jeg det er idioti å kjøpe nye DVDer til omtrent samme pris som BD, men 230 spenn for Bambi på BD (Platekompaniet) viser at dette er en rar periode hva gjelder prising av platene. DVD er priset høyt fordi folk av en eller annen grunn godtar det, og BD høyt fordi det er "nytt og eksklusivt". Så vil jeg tippe det er billigere å kjøre ett format kontra to og det presser ytterligere opp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Noen som har benyttet seg av Watchlist funksjonen på imdb? Kom nettopp over den. Ganske grei å ha. Edit: Foreløbig watchlist: http://www.imdb.com/list/GkhufTRdyhI/ Endret 18. mars 2011 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kevin Costner er Supermanns adoptivpappa. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Har noen fått rollen som selve Supermann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå