Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Breaking: Darren Aronofsky forlater produksjonen av "The Wolverine"

Nå har Aronofsky/Fox annonsert at Darren ikke skal regisere The Wolverine på grunn av omsorgssaken når det kommer til sønnen hans med Rachel Weisz.

 

Synd, hadde håpet han skulle regisere den når han ble annonsert. Det hadde nok vært sunt for både sjangern og karaktern at en helt annen regisør tok den jobben, enn de som tidligere har drevet med slike filmer som regel har vært møkk. Får håpe filmen blir bra alikevel, ettersom manuset forblir det samme.

 

Ser også fram til The Avengers i 2012, mye på grunn av der er også valget av en regisør eller forfatter gangske bra(og litt uvanlig) valgt.

Lenke til kommentar

Vel, dagen jeg ikke trodde skulle komme før om et par år har kommet, jeg har konvertert til Blu-Ray religionen.

 

Same shit her, men er vel like greit å starta nå, og om ikke 2 år da man sitter igjen med en gigantisk teit bunke dvd filmer man ikke lenger har interesse av. Angrer litt på at jeg ikke startet før egentlig, nå kjøper jeg bare opp igjen filmene på blu ray som jeg kjøpte på dvd... Litt dritt men yeaa.

Lenke til kommentar

Apropo Aronofsky. Han skal vistnok ha forlatt "The Wolverine" prosjektet, noe som gjør meg ganske pissed.

 

Så forresten The Social Network på nytt her om dagen. For en film! Etter å ha sett alt ekstra materialet er jeg overbevist om at, rent teknisk, så er dette kanskje den mest avanserte filmen noen sinne laget.

 

Edit: lol, fordel å lese litt før man poster ja...

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar

Vel, dagen jeg ikke trodde skulle komme før om et par år har kommet, jeg har konvertert til Blu-Ray religionen.

 

Same shit her, men er vel like greit å starta nå, og om ikke 2 år da man sitter igjen med en gigantisk teit bunke dvd filmer man ikke lenger har interesse av. Angrer litt på at jeg ikke startet før egentlig, nå kjøper jeg bare opp igjen filmene på blu ray som jeg kjøpte på dvd... Litt dritt men yeaa.

 

Har allerede inngått "avtale" med madammen om hvilke filmer jeg allerede har som også skal skaffes på Blu-Ray (TDK, Batman Begins, Avatar, Despicable Me etc), ellers så blir det nok mye mer Blu-Ray for meg fremover gitt.

 

Kanskje like greit at jeg drøyde det til nå egentlig, nå som jeg endelig har et anlegg som kan pumpe ut litt ordentlig lyd også som vil passe med det knivskarpe bildet på TVen.

Lenke til kommentar

Apropo Aronofsky. Han skal vistnok ha forlatt "The Wolverine" prosjektet, noe som gjør meg ganske pissed.

 

Så forresten The Social Network på nytt her om dagen. For en film! Etter å ha sett alt ekstra materialet er jeg overbevist om at, rent teknisk, så er dette kanskje den mest avanserte filmen noen sinne laget.

 

Edit: lol, fordel å lese litt før man poster ja...

Fincher er litt retarded, men på en sånn fin måte som fungerer. Finner ikke et tvillingpar han liker? CGI. Er det ikke kaldt nok ute? CGI. Vet noen at det er CGI? Ikke faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, dagen jeg ikke trodde skulle komme før om et par år har kommet, jeg har konvertert til Blu-Ray religionen.

 

[...]man sitter igjen med en gigantisk teit bunke dvd filmer man ikke lenger har interesse av.

 

Det fine er at man i motsetning til når DVD tok over for VHS trenger mindre plass til gamle filmer og kan bruke samme avspillingsmaskin for DVD som BD. Selv mener jeg det er idioti å kjøpe nye DVDer til omtrent samme pris som BD, men 230 spenn for Bambi på BD (Platekompaniet) viser at dette er en rar periode hva gjelder prising av platene. DVD er priset høyt fordi folk av en eller annen grunn godtar det, og BD høyt fordi det er "nytt og eksklusivt". Så vil jeg tippe det er billigere å kjøre ett format kontra to og det presser ytterligere opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...