Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Når det gjelder MGS-filmen og Hayter i hovedrollen:

For de som synes det er en god idé at David Hayter skal spille Snake i MGS-filmen (han skal ikke det, men alle Hayter-forkjemperne, mener jeg): Motargumentet.

8522711[/snapback]

Kojima skal være Executive Producer og skrive manus så vidt jeg veit, og Christian Bale har vel omtrent bekreftet at han skal spille Snake, men det må taes med tusen kilo salt siden det ble sagt for lenge siden, og Kojima har snakket om at Viggo Mortensen hadde vært et bra valg. Produsenten blir den samme som produserte Ghost Rider, tror jeg.

Hva med Max Payne som film?

8537089[/snapback]

Den er kunngjort, men utviklingen har stått litt stille. Du må ha IMDb Pro for å kunne se siden til filmen. :(

EDIT: Andre kule spillfilmer:

Hitman: Med Timothy Olyphant som Agent 47. Dougray Scott er også med, sannsynligvis som slemming (for dere som ikke har leet skillz; han var bad guy in M:I 2). Den blir filmet nå, og Skip Woods (Swordfish) har skrevet manuset.

Splinter Cell: Stått stille i en stund nå, og IMDb-siden har blitt voldtatt av brukeroppdateringer.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder MGS-filmen og Hayter i hovedrollen:

For de som synes det er en god idé at David Hayter skal spille Snake i MGS-filmen (han skal ikke det, men alle Hayter-forkjemperne, mener jeg): Motargumentet.

8522711[/snapback]

Kojima skal være Executive Producer og skrive manus så vidt jeg veit, og Christian Bale har vel omtrent bekreftet at han skal spille Snake, men det må taes med tusen kilo salt siden det ble sagt for lenge siden, og Kojima har snakket om at Viggo Mortensen hadde vært et bra valg. Produsenten blir den samme som produserte Ghost Rider, tror jeg.

Hva med Max Payne som film?

8537089[/snapback]

Den er kunngjort, men utviklingen har stått litt stille. Du må ha IMDb Pro for å kunne se siden til filmen. :(

EDIT: Andre kule spillfilmer:

Hitman: Med Timothy Olyphant som Agent 47. Dougray Scott er også med, sannsynligvis som slemming (for dere som ikke har leet skillz; han var bad guy in M:I 2). Den blir filmet nå, og Skip Woods (Swordfish) har skrevet manuset.

Splinter Cell: Stått stille i en stund nå, og IMDb-siden har blitt voldtatt av brukeroppdateringer.

8538486[/snapback]

Splinter Cell hadde vært noe. :yes:

Håper virkelig det blir noe av det. Elsket spillet når det kom ut for første gang. :love:

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg ikke hørt om oppfølgeren til 28 days later før i dag, og hvorfor går den ikke på norske kinoer? Den kommer ut 11 mai på engelske kinoer. Likte den første ganske godt. Oppfølgeren heter 28 weeks later, og handler om opprydningen og tilbakekomsten til London etter det dødelige viruset har drept mesteparten av befolkningen. Jeg skulle helst ha likt å sett de 28 dagene hvor viruset herjet, istedet for de 28 ukene etterpå..

Lenke til kommentar
Hitman som film kan kansje bli Årets Action-Thriller men likte ikke han som skal spille Agent 45 vi må ha en mer kaldblodig og håper de barberer han.

8539488[/snapback]

Hadde funka med han som har stemmen hans i filmene ? Skikkelig karakteristisk stemme ! David Bateson

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg ikke hørt om oppfølgeren til 28 days later før i dag, og hvorfor går den ikke på norske kinoer? Den kommer ut 11 mai på engelske kinoer. Likte den første ganske godt. Oppfølgeren heter 28 weeks later, og handler om opprydningen og tilbakekomsten til London etter det dødelige viruset har drept mesteparten av befolkningen. Jeg skulle helst ha likt å sett de 28 dagene hvor viruset herjet, istedet for de 28 ukene etterpå..

8539091[/snapback]

Den kommer da på norske kinoer, dog ikke før 7. September.

Lenke til kommentar
Noen som vet om The Agency fortsatt går?

hakke sett noe av det på flere år

8540064[/snapback]

Er en grunn for det, sluttet og lage serien i '03 etter 2 sesonger.

8542430[/snapback]

Synd, likte den.

Hva synes dere om Spooks som går på NRK1?

Liker at den viser at agentlivet ikke bare består av pang-pang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...