Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Andre jeg kommer på er Kung Fu Panda 2, How Do You Know, Drive Angry, Water For Elephants, Harry Potter, Rango, Hall Pass, The Rite, Battle: Los Angeles, The Other Women, Cedar Rapids, Red Riding Hood, Crazy Stupid Love, Mr Popper's Penguins, 50-50, Real Steel, Puss in Boots, 11-11-11, Happy Feet 2, Rise of The Apes, Sherlock Holmes 2, War Horse og selvfølgelig Pirates Of The Caribbean: On Stranger Tides.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Hadde vert digg aa faatt John Savages autograf paa min Deer Hunter 1sh , han skal ha signering i CA....kanskje en dag.

 

Tipper disse kommer i fremtida

 

Bompi live action (a la Pusur)

MASK (Mobile Armed Strike Kommand !)

Defenders of Earth

He-Man

Lenke til kommentar

Finnes det en bra side som gir deg oversikt over imdb 250, men ikke oppdatere den når du følger lista. Litt kjipt å miste noen filmer jeg ahr sett, tenker å fullføre top250 i året :)

 

Brukte icheckmovies.com, men de oppdaterer jo ofte. Så det funker dårlig for min del.

Selv snekret jeg sammen nettsiden i signaturen min siden jeg savnet en grei måte å få oversikt over filmer jeg eier, vil se, vil kjøpe etc. Kansje jeg burde lage en "Importer IMDBs 250 liste" funksjon der, siden jeg egentlig vil få sett alle filmene og.

Lenke til kommentar

Rubber, Hanna, Captain America, Thor, Marianne, Tree of life, Red Riding Hood, Sucker Punch og Transformers 3.

Alt for mykje. :!:

 

edit: og nye pirates of the caribbean! Melking til tusen, men eg gler meg for det om. :)

edit2: eg gler meg forresten til Hanna, Red Riding Hood og Rubber stort sett på grunn av folka som skal lage musikken. :love:

Pluss den fantastiske ideen til Rubber. :!:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en film, prøve og forklare så godt jeg kan

 

 

på tv3 en gang så så jeg en film som var i ørken med noen amerikanere og et fly, dem starta flyet også ødila nesten halve byen?

 

 

 

så leter jeg etter en annen film tv3

da amerikanere finner en svær ship med litt gull så var det en som vile ta gullet med helikopter så skøyt de i fra shipet på dem med de gammle kanonene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...