Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en bra side som gir deg oversikt over imdb 250, men ikke oppdatere den når du følger lista. Litt kjipt å miste noen filmer jeg ahr sett, tenker å fullføre top250 i året :)

 

Brukte icheckmovies.com, men de oppdaterer jo ofte. Så det funker dårlig for min del.

Lenke til kommentar

Det er snart så stor enighet om at Star Wars bør sees i rekkefølgen de ble utgitt, at det snart er rett å se dem i rekkefølgen 1-6.

 

Akkurat her velger jeg å stå på rullebåndet og følge stimen. Men jeg vil selvfølgelig, som den Chaplin-fansen jeg er, respektere de som våger utsette seg for mobben :wee:

Lenke til kommentar

Vel, du overbeviste meg til en viss grad om å se de i "motsatt" rekkefølge, det må jeg innrømme. Likevel var det ekstremt behagelig å bare se filmene brettet ut kronologisk og se den herlige sammenhengen.

 

Så, har du våknet fra en livslang koma, og dermed ikke aner hva Star Wars er, så bør du se de i den rekkefølgen de ble laget.

Lenke til kommentar

Men sammenhengen er jo ikke herlig. Den er kjedelig, ie bytt ut prequelen med Avatar og Iron Man 2. Eller kanskje Transformers, samme filmer i ulikt univers - men du vil i hvert fall gidde å se the original series, fordi du ikke er blitt lei av Star Wars-universet gjennom bluescreen-sølet i the perquel series.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...