Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser iallefall Bieber dokumentaren før jeg hiver meg ut på noe karakterstemning. Dessuten liker jeg dokumentarer, så fremt det holder et seriøst nivå.

 

Etter hva jeg har fått med meg er det mer en biografi/konsertfilm i dokumentarstil enn hva man vil tenke på når man sier "dokumentar med seriøst nivå". I likhet med This is it later dette til å være en mer økonomisk motivert produksjon enn en typisk dokumentar.

 

Nå er ikke jeg IMDb-stemmedoktor, men jeg antar at de som har stemt 1 og 10 på filmen stemmer mer på kjendisen Justin Bieber enn filmen. Selvsagt fordi filmen aldri er ment for å være noe annet en fan/rekrutteringsmateriale i filmform. Den er solgt slik: "Du får se JB på kino, i 3D!". Fantastisk hvis du er fan, hvis ikke er den ganske irrelevant. Det at den får en stor release setter den på dagsordenen, og haters gonna hate.

Lenke til kommentar

Vet dette er et litt omstridt tema, men lurer på hva jeg skal gjøre. Hvilken rekkefølge skal star wars filmene sees i. Har sett A New Hope og Empire Strikes Back. Syntes de var gode, men veldig oppskrytte. Når jeg sa det til kompisene mine fikk de fnatt så jeg antar at jeg skal se alle filmene nå. Føler det blir logisk og se de kronologisk historiemessig, men så er det de som mener at man skal se de etter når de ble lagd. Any1?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...