Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har enda ikke klart å se Snakes on a Plane jeg.Av de to enkle grunner som er tittelen og småsinna Sam Jackson. Småsinna Sam Jackson er liksom litt oppbrukt.

Jeg tror at uansett hva du har brukt tida på i stedet for å se Snakes on a Plane, så har du brukt den godt.

Lenke til kommentar

Finnes det noe kilder på at Hollywoodfilmer skal alltid ende happy pga det amerikanske publikum ikke liker det? Eller er det bare tull..

Det er nok av analyser der ute som beskriver både dette og flere andre Hollywood-fenomener.

Blir jo ofte noe forenklet oppsummering, akkurat som russisk film av noen gjerne blir oppsummert som å være for de andi-depressiv knaskende menneskene og europeisk film for de som er besatt av døden.

En kar her har skrevet litt om happy-endings

http://www.espacoacademico.com.br/059/59esp_barrett.htm

Lenke til kommentar

Har fått et prosjekt på skolen i BILDE faget, hvor vi kan velge å gjøre hva som helst egentlig. Vi kan lage en film, lage bildeserie, skrive teori osv, enten alene eller i par.

Har funnet ut at jeg skal ta for meg filmhistoriens historie, må kutte det ned på en eller annen måte selvfølgelig, som da feks klippingens historie.

Det blir koselig å få sett alle de gamle klassikerne jeg hører så mye bra om men enda ikke har fått tid til å se. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...