Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Ja Cowboys & Aliens er selvfølgelig tittelen, men mitt førsteinntrykk står fortsatt.

 

Tittelen er litt Snakes on a Plane-aktig, men det at den er basert på en tegneserie med samme navn synes jeg hjelper litt. Hele greia virker dog ganske blottet for ironi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...hæ?

Jeg gleder meg faktisk til denne filmen, rett og slett fordi tegneserien er fantastisk.

:D

 

Ja jeg må si jeg skjønnte ikke helt den Hæ'en der.

 

Det er nå like sansynlig at Aliens besøker jorden på 1800 tallet som i dag.

 

Hvis du oppriktig talt ikke er litt smått overrasket over at en film med tittelen "Aliens vs Cowboys" inneholder skuespillere som Harrison Ford og Daniel Craig så kan jeg forstå at du ikke skjønner "Hæ'en" min.

Så snart jeg hører tittelen på en "vs" film tenker jeg automatisk b-film materiale, og ikke en nærmest stjernespekket popkornfilm.

 

Men Piranha har vel gjort det tålelig bra, så forbauselsens undre er ikke forbi.

 

 

Jo, jeg kan være enig i at tittelen er litt rar men det behøver ikke bety at filmen er dårlig for det, synes det er en spennende vri jeg.

 

 

Mener du at Craig og Ford ikke burde vært i samme film eller?

Lenke til kommentar
Tittelen er litt Snakes on a Plane-aktig, men det at den er basert på en tegneserie med samme navn synes jeg hjelper litt. Hele greia virker dog ganske blottet for ironi.

 

Ja da er det iallefall et kildemateriale som jo må ha en viss fanbase, så sånn sett er det bra at titler får en sjanse på flere medier.

Jeg klarer veldig enkelt å se slike filmer, men jeg hadde bare ikke forventet at Daniel Craig og Harrison Ford skulle spille i en slik film.

 

men det behøver ikke bety at filmen er dårlig for det, synes det er en spennende vri jeg.

 

 

Mener du at Craig og Ford ikke burde vært i samme film eller?

 

Jeg har heller ikke uttalt at den er dårlig (noe som ville vært merkelig da jeg ikke har sett den), men jeg mener tittelen er veldig "Harry" uansett hvor relevant den måtte være.

 

Harrison Ford er min store barndomshelt (Indiana Jones, Star Wars) så jeg har ingenting i mot han, og heller ikke mot Craig sine prestasjoner.

Jeg ville bare tro at en slik tilsynelatende harry film ville ha problemer med å få tak i slike etablerte "skikkelige" skuespillere, men der tok jeg jo feil.

Lenke til kommentar

Igjen, jeg ga bare uttrykk for førsteinntrykket mitt uten å engang vite noe om produsenter/regissører/øvrige skuespillere.

 

Du har ikke fulgt med på karrieren til Harrison Ford de siste årene, merker jeg.

 

Vel en barndoms-helt er nettopp det, en barndoms-helt.

Så nei, jeg aner ikke om Harrison Ford har spilt i b-filmer, eller blå-filmer for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...