MetroN Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er en veldig bra serie. Så den først noen episoder som DivX, men bestilte meg ganske fort hele serien på DVD. Serier av sånn kvalitet skal også vises frem fra sin beste side 8536714[/snapback] Hele serien? Ble ikke den lagt ned etter 12 episoder? Over There kom kanskje litt for tidlig for amerikanerne, i forhold til Irak-krigne. Det, så vidt jeg vet, kan være en av grunnene til at den ble tatt av lufta. Men jeg vet ikke om jeg støtter den grunnen. Det er det amerikanske millitæret og deres tjenestemenn og kvinners familie og venner, som er i krig. Ikke resten av USA. De ser på American Idol. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Devil May Cry spillet blir film, Hva syntes dere om dette?(Hørtes utroligt ut som en emne tittel ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Det er bare et spill jeg kunne tenkt meg å se bli til en film, og det er Unreal Tournament. Ser for meg The Rock, Van Damme og Dolph Lundgren i hovedrollene. Filmen skal selvsagt bli regissert av John Woo. Ahh, Van Damme tar ut Dolph med en shock combo. <3 Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er bare et spill jeg kunne tenkt meg å se bli til en film, og det er Unreal Tournament. Ser for meg The Rock, Van Damme og Dolph Lundgren i hovedrollene. Filmen skal selvsagt bli regissert av John Woo. Ahh, Van Damme tar ut Dolph med en shock combo. <3 8536940[/snapback] Haha, tullekopp. Du mangler Norris.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva med Max Payne som film? Har jo beste story ever, Unreal Tournament er jo litt meningsløst som film vill heller hatt Halo eller Half Life 2 i så fall Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Enig, HL1/2 har stort potensiale som film, men historien i Max Payne er veldig overbrukt. Det som er kult med Max Payne er hvordan historien er fortalt, alle syretrippene og så videre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 nei nei, Rock'n roll racing må bli film, hele filmen er bare fremtids bilder som skyter på hverandre mens de kjører på utenomjordiske raserbaner med heavy metal i bakgrunnen og en komentator som sier mye festlig Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Spill til film? Tenchu hadde vært tøft. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Unreal Tournament er jo litt meningsløst som film 8537089[/snapback] Det er nettopp det som er poenget. Ingen handling, bare action. Jeg er så lut lei av actionfilmer som prøver å være noe mer enn de egentlig er. Jeg savner 80/90-tallet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jees. Kabal til film.. Det hadde vært noe.. Men neida.. F.E.A.R hadde sikkert vært heftig som film.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kunne tenkt med Red Alert 2 filmet i fugleperspektiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hva med Space Bastards: Sudden Justice? Personene man kan velge å spille er Robosaur Eastwood, Robosaur Connery, Robosaur Van Damme og Robosaur Campbell. Spillet går ut på å drepe batardroboter fra det ytre rom og å redde/ha seg med horer (den siste banen er en planet bestående av porr). Oje, der snakker vi film... EDIT: Pølsefingre. Endret 4. mai 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Spill til film: Metal Gear Solid 1, 2, eller 3 Det er konge historie og genial stealth og action Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei folkens! Jeg lurer på en liten ting. Alle sier at Saw-filmene er så fæle. Er det fordi de er skremmende, eller ekle/urovekkende? Det er jo tross alt 18-års aldersgrense. Er det for høyt? Jeg har ikke sett dem, men jeg veit litt om dem... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Metal Geat Solid Blir jo film men feks Half Life 2 og Max Payne har jo gode "Spill historie" men er mine alltime favorites feks max Payne har alltid vært "Helten" Min Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Metal Geat Solid Blir jo film men feks Half Life 2 og Max Payne har jo gode "Spill historie" men er mine alltime favorites feks max Payne har alltid vært "Helten" Min 8537917[/snapback] Jeg lurer på om David Hayter skal bli brukt som skuespiller? Har hørt noe snakk om det. En parykk og litt sminke og tada! Snake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Kunne tenkt med Red Alert 2 filmet i fugleperspektiv. 8537273[/snapback] Har alltid ment at Sonic hadde blitt en glimrende film jeg Endret 4. mai 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 MGS på lerretet? Det gleder vi oss til, samt Halo med Peter Jackson på laget Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Har sett Spider Man 3 i dag. Nå lurer jeg på hva i granskauen hva som feiler filmanmelderene. Den har jo nesten bare fått 2, 3 og 4. Veldig bra film. Edit: Hipp hurra, post nr. 500. Endret 4. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå