Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Er en veldig bra serie. Så den først noen episoder som DivX, men bestilte meg ganske fort hele serien på DVD. Serier av sånn kvalitet skal også vises frem fra sin beste side :)

8536714[/snapback]

 

 

Hele serien? Ble ikke den lagt ned etter 12 episoder?

 

Over There kom kanskje litt for tidlig for amerikanerne, i forhold til Irak-krigne. Det, så vidt jeg vet, kan være en av grunnene til at den ble tatt av lufta.

 

Men jeg vet ikke om jeg støtter den grunnen. Det er det amerikanske millitæret og deres tjenestemenn og kvinners familie og venner, som er i krig. Ikke resten av USA. De ser på American Idol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare et spill jeg kunne tenkt meg å se bli til en film, og det er Unreal Tournament. Ser for meg The Rock, Van Damme og Dolph Lundgren i hovedrollene. Filmen skal selvsagt bli regissert av John Woo.

 

Ahh, Van Damme tar ut Dolph med en shock combo. <3

Lenke til kommentar
Det er bare et spill jeg kunne tenkt meg å se bli til en film, og det er Unreal Tournament. Ser for meg The Rock, Van Damme og Dolph Lundgren i hovedrollene. Filmen skal selvsagt bli regissert av John Woo.

 

Ahh, Van Damme tar ut Dolph med en shock combo. <3

8536940[/snapback]

 

Haha, tullekopp.

 

Du mangler Norris..

Lenke til kommentar
Unreal Tournament er jo litt meningsløst som film

8537089[/snapback]

Det er nettopp det som er poenget. Ingen handling, bare action. Jeg er så lut lei av actionfilmer som prøver å være noe mer enn de egentlig er. Jeg savner 80/90-tallet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hva med Space Bastards: Sudden Justice? Personene man kan velge å spille er Robosaur Eastwood, Robosaur Connery, Robosaur Van Damme og Robosaur Campbell. Spillet går ut på å drepe batardroboter fra det ytre rom og å redde/ha seg med horer (den siste banen er en planet bestående av porr). Oje, der snakker vi film...

 

EDIT: Pølsefingre.

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar
Metal Geat Solid Blir jo film men feks Half Life 2 og Max Payne har jo gode "Spill historie" men er mine alltime favorites feks max Payne har alltid vært "Helten" Min :)

8537917[/snapback]

 

Jeg lurer på om David Hayter skal bli brukt som skuespiller? Har hørt noe snakk om det. En parykk og litt sminke og tada! Snake ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...