......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ingen bruker den siden. Icheckmovies, baby. Det er jo noen som bruker det. Men skjønner jo selvsagt at den siden du nevner kan være bedre. Brukte den før. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er nok best sånn. Baccarin har V, og Smulders trenger noe som kan redde henne fra det synkende skipet som er HIMYM. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Half Life inspirert amatørfilm. Konge!! http://vimeo.com/19037620 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Robin er så hot at jeg ble sammen med første jente jeg fant som lignet på henne. "ble sammen" er Dorian språk for "kjøpte", eller? The Avengers blir så full av folk at hun vel uansett blir å se i 45 sekunder. Er nesten som jeg føler med superhelt-haterne i 2012. Ghost Rider 2 i februar The Avengers i mai The Dark Knight Rises i juli Spider-Man i juli Superman i desember Kick Ass 2 en eller annen gang ila året. I tillegg til blockbuster filmer som Men in Black III, Clash of the Titans 2, Star Trek 2, Istid 4, Bourne Legacy, Twilight, The Hobbit og James Bond. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg vet ikke om jeg liker at flere har kommentert at jeg endelig, etter mange år, fikk meg kjæreste med vitser om at jeg har betalt jenten. Jeg er redd hun kommer til å lese innleggene og kreve penger... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Noen som vet om en side der man kan lese om sammenlignongen mellom asiatisk filmkultur og Hollywoodfilmer? Alt fra Teknikker, fortellemåten, komponeringen, produseringen osv?.. og evt informasjon om comparative mellom to filmer. any? I Hvilken filmer er det asia filmer gir mer realistisk side av livet i forhold til hollywoodfilmer? Endret 6. februar 2011 av Laffe Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Half Life inspirert amatørfilm. Konge!! Takker for linken! Den filmen var helt syk! Håper å se mer fra de folka. 2 Lenke til kommentar
......... Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 http://montages.no/2010/12/den-akutte-krisen-i-norsk-filmkritikk/ - En interessant artikkel fra montages.no om at norsk filmkritikk svekkes. http://montages.no/2010/12/filmfrelst-53-tilstanden-i-norsk-filmkritikk/ - denne sier noe om tilstanden. Tenkte det var interessant for noen innpå her å få meg seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Peter Stormare, fy faen han er så tøff. http://www.youtube.com/user/adblitz Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har lagt ut alle trailere/klipp fra Super Bowl, i påvente at de kommer opp på youtube slik at vi kan embedde de inn her. Captain America, Battle: Los Angeles, Thor, Transformers, Cowboys & Aliens m.m http://flagglima.com/2011/02/se-klipp-fra-transformers-3-captain-america-battle-los-angeles-og-mer-fra-super-bowl/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fikk se Red Skull for første gang også, fin teaser. Men fikk ikke helt ''feelingen''. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hadde man ikke visst bedre kunne man tro at Transformers: Dark of the Moon og Battle: Los Angeles var samme film... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har lagt til klipp for JJ Abrams nye film Super 8. Ellers må jeg si Bay fornekter seg ikke. Eksploderende bil som flyr i bakgrunnen av en supermodell sminket, klar og i slow motion. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Og da var også Pirates of the Caribbean på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 ikke spesielt fan av Fast and the Furious-serien, kun sett de to første og den var bare meh. Men Vin Diesel vs The Rock har jeg ventet lenge for å se, så den filmen skal jeg nok få med meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg blir svimmel bare av tanken på å se dette her i 3D... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Bare jeg som synes 3D suger? Fargene blir rare, får bare vondt i hodet, og det er jo ikke noe spesielt bra effekter engang. Endret 7. februar 2011 av TM B 3 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bare jeg som synes 3D suger? Fargene blir rare, får bare vondt i hodet, og det er jo ikke noe spesielt bra effekter engang. Synest sjølv 3D er eit irritasjonsmoment. Gjev meg svært lite at ting kjem "flygande" ut av skjermen, og som du seier - det er ikkje særleg bra kvalitet på effektane ein gong... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Bare jeg som synes 3D suger? Fargene blir rare, får bare vondt i hodet, og det er jo ikke noe spesielt bra effekter engang. Er fullstendig enig. Det er egentlig bare slitsomt, jeg får vondt i hodet og bildet er mørkt og uoversiktlig. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg liker mulighetene 3D gir, men noen filmer bruker det nok feil. Det bør ikke brukes til å sende flygende tallerkener mot seeren, men heller til å skape dybde. Endret 7. februar 2011 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå