Lawliet Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Black Swan har faen meg ikkke fått en eneste toppkarakter i norsk media så vidt jeg kan se. Tragisk! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fem er pretty close da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Bales dedikering til rollene pleier ikke å gå upåaktet hen, iallefall ikke på diverese film-forum som f.eks her, det påstås også at han legger om til forskjellige dialekter i hver film fordi han mener at det er; "urealistisk å tro på en skuespiller hvis han har samme stemme i hver film". Den feteste dialekten han har, er den i The Prestige. http://www.youtube.com/watch?v=3lx8kXJr62Y Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Black Swan har faen meg ikkke fått en eneste toppkarakter i norsk media så vidt jeg kan se. Tragisk! Alle de norske avisene er dårlig på filmanmeldelser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det ikke sånn Bale snakker til vanlig, sånn ca? Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fem er pretty close da. Men ikke nære nok. Den fortjener jo terningkast 6! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Må ikke glemme at VG ga filmen Jurassic Park terningkast 1 da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ettersom Nolan har minst en fast hånd på roret blir sikkert ikke den nye filmen den mest fargerike som er laget. Blir det ikke da litt feil med den gamle gode musikken? Da er det kanskje bare best å fjerne den helt.. De er nå ikke akkurat verdens mest fargerike filmer de forrige heller. http://www.youtube.com/watch?v=f9cTyxNZrG0 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Viss man ser på terningkastene her og her så er Hard Target faktisk bedre enn Black Swan ifølge dabladet. Forklar det den som kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ikke samme kriterer på ferde i de to eksemplene da. Kan ikke sammenligne Saw med Tinkerbell. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Merkelig at såkalte filmelskere ser såpass ned på sin hobby at de leser anmeldelser i tabloidaviser. 5 Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) The Mask Of Zorro på svensk tv4 akkurat nå. En herlig klassiker jeg elsket som barn. Med vakre Catherine Zeta Jones og talentfulle Anthony Hopkins. Antonio Banderas er heller ikke så verst her. Endret 5. februar 2011 av ......... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Noen som vet om en side der man kan lese om sammenlignongen mellom asiatisk filmkultur og Hollywoodfilmer? Alt fra Teknikker, fortellemåten, komponeringen, produseringen osv?.. og evt informasjon om comparative mellom to filmer. Endret 5. februar 2011 av Laffe Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Black Swan har faen meg ikkke fått en eneste toppkarakter i norsk media så vidt jeg kan se. Tragisk! FilmMagasinet gav faktisk "Black Swan" karakter 6. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 bah, Trolljegeren er "ute", men jeg har jo nettopp bestilt den på BD.. Frister å se den i dag. Lenke til kommentar
......... Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kan ikke akkurat si at denne siden holder seg oppdatert. Her står det noe annet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ingen bruker den siden. Icheckmovies, baby. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Cobie Smulders = Maria Hill, i The Avengers? Sikkert noen som fikk med dette at Samuel L. Jackson sa at Nick Fury ville få en partner i The Avengers. Så nå ifølge Deadline er Smulders, fra How I Met Your Mother i forhandlinger for rollen. Personelig ville jeg sett Mary Elizabeth Winstead(Scott Pilgrim) eller helst Morena Baccarin(Tv-seriene, Firefly og V) i den rollen. http://www.deadline.com/2011/02/cobie-smulders-closes-in-on-avengers/ Ellers er det også sagt fra Don Cheadle at han ikke er med filmen, så War Machine med i The Avengers ville nok bli veldig minimalt. Sansyneligvis null av han, da Cheadle ikke er med. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Robin er så hot at jeg ble sammen med første jente jeg fant som lignet på henne. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Robin er søt, ingen tvil. Hvem vil ikke smuldre Cobin? Men hadde nok sett for meg Morena Baccarin i rollen. Sistnevnte ville ikke ha trengt å gjøre om frisyren sin engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå