Gunfreak Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hadde det ikke vært lettere å bare kutte av han litt av beina, kutt vek leggen og lim føttene til knærene og vola så har du lille kompakte wolverine Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 De kan jo heller forstørre alle de andre skuespillerne sånn som i Clash of the Titans (oldschool versjonen) så ser Wolverine mindre ut uten å gjøre noe annerledes. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) :3 så akkurat The Tourist og må si jeg ble veldig fornøyd Spoiler: Når han taster inn koden på slutten må jeg si jeg lo godt, kanskje det bare er meg som ikke følgte med eller prøvde og være "smart" under filmen, men jeg hadde i første omgang ingen tanker om han var aleksander Hva synes dere som har sett filmen om den? ble dere fornøyde eller levde den ikke opp til målene? Synes karakteren på IMBD var litt lav kun 6/10, hva mener dere? Endret 4. februar 2011 av DaXoN Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det var noen som kalte The Tourist for "filmatiseringen av det store intet" så jeg gleder meg litt til å se den. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Vet ikke om dette blir helt riktig plassen og putte dette men ok: http://www.tmz.com/2009/02/02/bale-went-ballistic/ Holdt på og le meg ihjel på dette :> Jeg er enig med Bale, greit han burde kanskje ikke kjeftet så mye, men personen han kjeftet på burde virkelig ikke ha svart så mye heller hehe. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Å herre min hud som jeg gleder meg til Black Swan i kveld. Er dessverre redd for at forventningene mine er skyhøye. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Den innfrir nok, skal du se. Endret 4. februar 2011 av Wacom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Og hva gjør du her, Spiderman?? Endret 4. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Og hva gjør du her, Spiderman?? Ingen ting som vises :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ikke min skyld diskusjon er ræva. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvorfor har jeg hørt om Now før nå? Sci-fi fra mannen bak Gattaca og The Truman Show, med Cillian Murphy, Matt Bomer (offisielt verdens kjekkeste mann), Olivia Wilde (offisielt verdens peneste dame) og Justin Timberlake, som jeg er kjempespent på etter opptredenen i TSN. I tillegg står Roger Deakins bak kameraet, og han har vel for lengst bevist at han er flinkest i klassen, med No Country for Old Men, The Assassination of Jesse James og Fargo. Endelig har jeg en 2011-film å glede meg til! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 DaXoN: http://www.youtube.com/watch?v=oytvlZ5duz0 Haha, Johnny Galecki og i Now. Hvertfall en film jeg skal sjekke ut. Har to filmer jeg skal se i helgen. Ene er "Get Low", og andre er popcorn action-filmen "Faster". Så også "It`s Kind of A Funny Story" på søndag. En film som innehold blant annet to av mine hvertfall 30 favorittskuespillere, Zach Galaflankis og Jeremy Davies fra Saving Private Ryan. Grei sånn rolig film til å slappe til på søndag. Noen morsomme scener, og troverdig kildring av en gutt med angst. Alikevel ikke en film man burde løpe etter, men jeg likte den litt. http://www.youtube.com/watch?v=w7NmaMgIy0U Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg er også litt på hugget etter å se It's Kind of a Funny Story. Ser og høres ut som Galifianakis briljerer også på drama fronten. Noe jeg vet han gjør i Bored To Death. Han skal forresten muligens spille sammen med Ryan Reynolds i actionkomedien R.I.P.D. som er planlagt å komme ut i 2012. Kan bli et interessant radarpar. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Akkurat sett Abraham Lincoln: Saint or Sinner? Får endelig håpe at Spielbergs film blir like nyansert som denne dokumentaren. Hvis ikke, så borger det for en rimelig uinteressant filmopplevelse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 De kan jo heller forstørre alle de andre skuespillerne sånn som i Clash of the Titans (oldschool versjonen) så ser Wolverine mindre ut uten å gjøre noe annerledes. Jeg tror det er litt enklere for regissøren å bare leke litt nazi overfor en av skuespillerne ^_^ Ellers, de kan gjerne skryte på at Nolan er produsent og Snyder er regissør, men om ryktene om at de ikke vil bruke Superman-theme i nye Supermann-film stemmer så blir det som Juℓenissen uten one-linere. Antiklimaks. :/ http://www.youtube.com/watch?v=t-Z2GtFaqV4 Jaja, vi kan vel i det minste forvente mer enn Supermann vs. en øy http://www.youtube.com/watch?v=lX6Fa_bVCro Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Å herre min hud som jeg gleder meg til Black Swan i kveld. Er dessverre redd for at forventningene mine er skyhøye. Jeg så den i dag, jeg. Var overraskende få mennesker i salen. Vel, synd for dem. Den er fantastisk og fortryllende. Lenke til kommentar
......... Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Forventningene er skyhøye for en grunn. En av de beste filmene i 2010. Fullkommen og eventyrlig! 2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ellers, de kan gjerne skryte på at Nolan er produsent og Snyder er regissør, men om ryktene om at de ikke vil bruke Superman-theme i nye Supermann-film stemmer så blir det som Juℓenissen uten one-linere. Antiklimaks. :/ Uff, nå må de ikke komme å ødelegge.. Låta er kanskje like 2012 som noen mener Robin Williams er, men den kan vel moderniseres litt i stedet for å droppes helt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 So cool. http://www.youtube.com/watch?v=p_5O6v5Nlac&feature=related Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Å herre min hud som jeg gleder meg til Black Swan i kveld. Er dessverre redd for at forventningene mine er skyhøye. Jeg så den i dag, jeg. Var overraskende få mennesker i salen. Vel, synd for dem. Den er fantastisk og fortryllende. Her var salen stapp full, skulle gjerne hatt tom sal. Fyyyyyy steike for en film, en av de mest intense kino-opplevelsene jeg har hatt noen gang. Aronofsky har igjen styrket sin posisjon som en av favorittregissørene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå