Hyperio Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jo, det kan gjøre veldig mye det. Uansett så handler jo alt om den totale komforten. Hvis man sitter og nesten pisser seg ut så er det jo selvsagt bedre å pause enn å nyte en film uavbrutt. Endret 3. februar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hvis man pauser midt i en scene så er det klart det kan gjøre en forskjell, men de fleste filmer følger en arch som gjør at man kan ta pauser uten å påvirke flyten i filmen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Husker jeg så King Kong på kino for noen år siden. Den varer vel litt over 3 timer. Var ganske så øm i ræva da. Endret 3. februar 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Sjølv drikk og et eg litt i byrjinga av filmen, men etter kvart blir eg for oppslukt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er uansett greit å ha muligheten til å kunne pause. Husker da jeg så Last Samurai på kino. Siste halvtimen holdt jeg på å dø, men jeg skulle se alt. Øl-drikking og film er i hvert fall ikke win. For min del betyr ei øl et toalettbesøk så det er håpløst. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg drikker gjennom hele filmen, akkurat som jeg drikker gjennom alt jeg gjør. Enten det er vann eller vin så er det kritisk å ha noe i glasset. Å pause en film gjør ingenting. Pauser andre filmen derimot, blir det mer irriterende. Ellers, jeg begynte å se på Splice i går, men etter en time fristet det mer å spille første episode av nye Back to the Future-spillet (så de tre filmene sammen med guttene tidligere i uken). Er det verdt å se den ferdig? Tar den seg opp i siste akt? Den etiske "gjør ikke dette vitenskapsmenn" var så påtrengende, fremfor underliggende, at det ble litt slitsomt. Kanskje det bare var dagsformen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes at Splice var særs fornøyelig. Den siste halvtimen fikk meg til å legge meg med et smil om munnen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes at Splice var særs fornøyelig. Den siste halvtimen fikk meg til å legge meg med et smil om munnen. Det er vel heller omvendt. Den siste halvtimen ødela hva alt før prøvde å bygge opp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Slike filmer blir fort kjedelige når de tar seg selv for alvorlig. Endret 3. februar 2011 av LarsP Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes at Splice var særs fornøyelig. Den siste halvtimen fikk meg til å legge meg med et smil om munnen. Det er vel heller omvendt. Den siste halvtimen ødela hva alt før prøvde å bygge opp. Enig. Jeg følte at den tiden jeg brukte på å se filmen var totalt bortkastet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 For min del er det ikke noe problem å pause filmer for å løpe på do eller hente mer å spise/drikke, men å ta lengre pauser f.eks. fordi quizmastere ikke klarer å legge ut quizene til fastsatte tider, er irriterende og noe jeg i det lengste prøver å unngå. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, sorry for at jeg skippet den ene quiz'en, ass, men jeg satt på glattcella. 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Artig ting er at Tony Starks far også har en viktig rolle i filmen, her sys alt godt sammen Bra. Den lille dosen med far/sønn-melankoli var en av de få lyspunktene jeg fant i den begredelige Iron Man-oppfølgeren. Pluss at det er han med det hvite håret som drikker mye fra Mad Men. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En annen kar som spiller han her (Dominic Cooper). Er tross alt satt til tiden før godeste Tony i det hele tatt var planlagt Hele filmen foregår i 2. verdenskrig. Opprinnelig planlagt å ha halvparten i "vår tid" og halvparten under nazi-bashing-epoken, men de kjørte på med kun fortiden. Som virker fornuftig. Nazister som bad-guys gjennom en hel film, slik skal det gjøres. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Siden når ble 2 1/2 time mye på filmfronten? Vi snakker Haneke's Das weiße Band? Liker du Haneke jevnt over ellers, er svaret ja... Poenget er ikke at to timer og en halv tme er så veldig lenge. Jeg liker mange filmer som varer lenge. Jeg lurte på om filmen føltes lang. Neon filmer føles lange, det gjør at jeg begynner å se på klokka og kjede meg. For eksempel "Mordet på Jesse James" føltes ikke lang. Heat derimot føltes laaaaaaang. Endret 3. februar 2011 av olehh Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det kommer vel an på hvem som ser den, jeg synes ikke The White Ribbon føles lang. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 For min del er det ikke noe problem å pause filmer for å løpe på do eller hente mer å spise/drikke, men å ta lengre pauser f.eks. fordi quizmastere ikke klarer å legge ut quizene til fastsatte tider, er irriterende og noe jeg i det lengste prøver å unngå. Det er synd at du allerede er i finalen, da får jeg ikke terget deg mer ved å utsette quizen i en halvtime. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kroppsfiksert Aronofsky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk min Bad Motherfucker idag Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kroppsfiksert Aronofsky Problemet til Jackman er at han vel er 20 cm for høy for rollen. Wolverine er en liten kraftplugg, men han ruver ganske så høyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå