Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drikker gjennom hele filmen, akkurat som jeg drikker gjennom alt jeg gjør. Enten det er vann eller vin så er det kritisk å ha noe i glasset. Å pause en film gjør ingenting.

 

Pauser andre filmen derimot, blir det mer irriterende.

 

 

Ellers, jeg begynte å se på Splice i går, men etter en time fristet det mer å spille første episode av nye Back to the Future-spillet (så de tre filmene sammen med guttene tidligere i uken).

 

Er det verdt å se den ferdig? Tar den seg opp i siste akt? Den etiske "gjør ikke dette vitenskapsmenn" var så påtrengende, fremfor underliggende, at det ble litt slitsomt. Kanskje det bare var dagsformen...

Lenke til kommentar

En annen kar som spiller han her (Dominic Cooper). Er tross alt satt til tiden før godeste Tony i det hele tatt var planlagt :)

 

Hele filmen foregår i 2. verdenskrig. Opprinnelig planlagt å ha halvparten i "vår tid" og halvparten under nazi-bashing-epoken, men de kjørte på med kun fortiden.

 

Som virker fornuftig. Nazister som bad-guys gjennom en hel film, slik skal det gjøres.

Lenke til kommentar

Siden når ble 2 1/2 time mye på filmfronten?

 

Vi snakker Haneke's Das weiße Band?

Liker du Haneke jevnt over ellers, er svaret ja...

 

Poenget er ikke at to timer og en halv tme er så veldig lenge. Jeg liker mange filmer som varer lenge.

Jeg lurte på om filmen føltes lang. Neon filmer føles lange, det gjør at jeg begynner å se på klokka og kjede meg. For eksempel "Mordet på Jesse James" føltes ikke lang. Heat derimot føltes laaaaaaang.

Endret av olehh
Lenke til kommentar

For min del er det ikke noe problem å pause filmer for å løpe på do eller hente mer å spise/drikke, men å ta lengre pauser f.eks. fordi quizmastere ikke klarer å legge ut quizene til fastsatte tider, er irriterende og noe jeg i det lengste prøver å unngå.

Det er synd at du allerede er i finalen, da får jeg ikke terget deg mer ved å utsette quizen i en halvtime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...