InsertNumLock Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 En kommentar fra TF ang Gordon-levitt i TDKR: "If he IS playing the Riddler then that's getting to be quite a list of bad guys. Maybe this could be the mass breakout from Arkham Asylum orchestrated by Bane in the Knightfall story. The Gotham police having no option but to ask for Batman's help would be a way to return Batman to the hero status he gave up at the end of TDK." Hadde vært awesome om de fikk til eg gigantisk clash. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De har vel allerede avkreftet at Riddler skal være med i filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De burde latt han spille The Joker. Jada, vet det ikke blir noe av, ref hva Nolan har sagt, men han ligner og er like dyktig skuespiller som hva Ledger var. Rollefiguren er alltid større enn skuespilleren bak, jeg tror ikke Ledger (eller noen annen skuespiller) ville ønsket at en karakter "forsvinner" fordi de selv ikke lenger er blant oss. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg ville likt tanken på en Batman-film som er 10-15-20 år etter det vi så i Dark Knight, hvor Jokeren kan igjen dukke opp litt eldre og litt skumlere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ganske sikker på at vi om 5-10 år har en ny Batman-film som er nyversjon igjen. Akkurat slik vi nå ser nyversjon av Spider-Man og Superman, samt tidligere så Bale som den nye Batman. De følger James Bond-tankegangen. Det var bare tilfeldigheter som gjorde at vi ikke i dag også hadde hatt en Batman spilt av Armie Hammer (Social Network) og en Supermann av DJ Cotrona, parallelt med at vi har Bale i eget univers. Settene var klar, regissør var klar, skuespillere flydd til Australia og det hele satt en stopper for grunnet streik, skatteproblemer og annet. Det som er spesielt med WB er at Nolan nå er "gudfar" for prosjektene deres. Han er notorisk motstander av å kjøre heltene i samme univers, slik de er originalt. Marvel går motsatt vei. Var blant annet ryktet at Clark Kent ville gjøre en cameo i Green Lantern-filmen. Håper bare det kommer noen filmprosjekt hvor heltene er samlet. En uendelig rekke solo-filmer blir kjedelig i lengden. I tillegg finnes det knapt bedre superhelt-tegneserier enn de hvor Batman og Supermann opererer sammen, den dynamikken hadde vært noe å vise på storskjermen Ellers: "BOB-superheltfilmen" Captain America ser bare bedre og bedre ut på bilder. Artig ting er at Tony Starks far også har en viktig rolle i filmen, her sys alt godt sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Og her har vi det første bildet av Bucky, Dotten Pluss litt Hydra-soldater Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bucky er til høyre på bildet over, litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Viktig å peke karakteren ut, ikke alle som er fan vet du. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Vil " Det hvite båndet" underholde meg? Den ser bra ut, men.. 2 og en halv time Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Siden når ble 2 1/2 time mye på filmfronten? Vi snakker Haneke's Das weiße Band? Liker du Haneke jevnt over ellers, er svaret ja... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 To og en halv time er ingenting. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Med den innstillingen, sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 2 1/2 time er nesten maks for meg, orker ikke sitte mye lenger om gangen, med mindre det er Ringenes Herre o.l. Er en grunn til at jeg aldri gidder å se ferdig gudfaren trilogien Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 2 og en halv time går helt fint. Men av praktiske årsaker blir det fort litt mye når det er over 3 timer. Men selvfølgelig, setter man av tid til det og planlegger det er det jo ikke noe problem det heller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Viktig å peke karakteren ut, ikke alle som er fan vet du. Vi kan ikke ta hensyn til vanlig dødelige ikke-geeks. "Stop organizing life around the people who don't get the joke. Fuck them if they don't get a joke" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 2 og en halv time går helt fint. Men av praktiske årsaker blir det fort litt mye når det er over 3 timer. Men selvfølgelig, setter man av tid til det og planlegger det er det jo ikke noe problem det heller. Skulle se film med lillebror i dag, det sto mellom Once Upon a Time in America og Gandhi. Han måtte dra om 3 timer og 20 minutter, så det måtte bli Gandhi. Btw, Gandhi kunne lett vart 30 minutter mindre. Treeeeg mot slutten. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Gandhi regissert av Michael Bay kunne vært et interessant paradoks. 1 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 3 timer er heller ingenting. Er du diehard filmtitter, så benker du deg foran skjermen med en 1 & 1/2 liters flaske som du pisser i. Skal du nr. 2, så sliter du kanskje litt, men det finnes løsninger på det også. 3 timer uten å røre pause-knappen på fjernkontrollen, og du skal få lov å komme tilbake hit og skryte. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) *komme og skryte* Men alt kan planlegges. Når jeg vet jeg har en fire timers busstur foran meg så prøver jeg å ikke drikke så mye den dagen. Samme kan man gjøre hvis man tenker å se en lang film. Endret 3. februar 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg drikker gjennom hele filmen, akkurat som jeg drikker gjennom alt jeg gjør. Enten det er vann eller vin så er det kritisk å ha noe i glasset. Å pause en film gjør ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå