saladin waits for alice Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hmm, rykter om at Robin Williams skal spille Hugo Strange, could work, could work... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 De ryktene er ikke å bestille pizza på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Robin Williams er ikke interessant lenger. Å lage en Batman-film med en komiker i hovedrollen er ikke særlig 2011. Jeg klarer ikke å se ham som en mørk karakter på samme måte som Ekhart og Ledger klarte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg for min del synes at han var ålreit i One hour photo. 4 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fair point, liker den filmen selv. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er ikke Insomnia remaken en Nolan film? Han funka fint som rar og ond der også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10013860 John Barrys musikk kommer til aa leve videre....man lever bare to ganger (pun intended) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Gjenopplevde nylig en av de skumleste scenene jeg kan huske fra barndommen. Ikke sett filmen siden og husket heller ikke fra hvilken film den var fra. http://www.youtube.com/watch?v=YuSsSwg9MXs Endret 1. februar 2011 av tjalla Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg for min del synes at han var ålreit i One hour photo. Nå er han veldig annerledes enn hans stereotypiske karakter i One Hour Photo. Forøvrig trodde jeg at jeg var den eneste som likte One Hour Photo. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes også One Hour Photo er bra! 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Nå er han veldig annerledes enn hans stereotypiske karakter i One Hour Photo. Jojo, men det viser i alle fall at han også mestrer langt mørkere roller og ikke bare 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er noe veldig mørkt ved personligheten til en familiefar som kler seg ut som en gammel kråke. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jojo, men det viser i alle fall at han også mestrer langt mørkere roller og ikke bare Enig. Robin Williams er allsidigheten selv. At han er hysterisk morsom og kanskje verdens beste til å improvisere bør ikke brukes til å sette karen i bås. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Bare se på the awakeing også det, der spiller han hverken morsom eller psykopat, men en vanlig lege, så han kan spille helt seriøse vanlige roller også, ikke bare ektreme roller Endret 2. februar 2011 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Robin Williams har spilt mye oppover årene, men i det siste har han vel bare vært borti crappy Straight too video\dvd filmer. Siden vi snakker om rykter til TDKR, Joseph Gordon-Levitt skal vist muligens få en rolle i den filmen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jojo, men det viser i alle fall at han også mestrer langt mørkere roller og ikke bare Enig. Robin Williams er allsidigheten selv. At han er hysterisk morsom og kanskje verdens beste til å improvisere bør ikke brukes til å sette karen i bås. For ikke å snakke om Good Will Hunting. Glimrende spilt. Lenke til kommentar
......... Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det viser seg nå at Joseph Gorden-Levitt skal dukke opp i The Dark Knight Rises. Rollen han skal spille er fortsatt ukjent. http://www.totalfilm...Db+aggregate%29 Samtidig forteller filmfotograf (cinematographer) Wally Pfister at manuset til filmen er fenomentalt og at åpningscenen "WILL BLOW YOUR MIND!". De skal prøve å filme hele greia i IMAX. Anna Hathaway imponerte også på screen testen hvor det var Wally Pfister som filmet det. Han sa dette om henne: "She’s so good. She did an incredible job. She is a great, great actress… and she looked phenomenal in the wardrobe". http://collider.com/...ht-rises/74060/ Dette var to skikkelig god-nyheter. Jeg gleder meg bare mer og mer. Fikk frysninger når jeg leste: "And I really encourage everyone to see it in IMAX if they can because we’re really going for it this time. The opening scene of the movie will blow your mind.” 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er det noen som har planer om å se Yeo-haeng-ja/A brand new life? Den har fått veldig gode omtaler, og jeg tror det er stor sjanse for at den faller i smak hos undertegnede. Blir nok en kinotur i helgen, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå