Olum Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg lastet ned Criterion-versjonen av La passion de Jeanne d'Arc. Dessverre fungerer ikke de engelske tekstene. Er det helt på trynet å se filmen uten å skjønne hva som står på bildene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan du ikke fransk? Jeg har 5 år med fransk fra ungd./vgs, så jeg klarer å lese akkurat nok til å ikke forstå hva som foregår. Anbefales. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hadde jeg kunnet fransk hadde det vel ikke vært noe problem Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) "Som man reder ligger man" Mitt råd: Kjøp den Criterion-utgaven, da vet en at det en ser i større eller mindre grad er i tråd med en verdig visning av filmen. Endret 30. januar 2011 av Bruckiania Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har sluttet helt å kjøpe filmer jeg ikke har sett. Hvis man kjøper filmer for å støtte de som laget den (i dette tilfellet er vel de fleste døde, men man støtter jo Criterion) så burde man jo vite at det man støtter er et kvalitetsprodukt. Ved å kjøpe en film man ikke vet om man vil støtte så støtter man potensielt en dårlig film. Det har jeg ikke samvittighet til. ^^ 3 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er du flink til å kjøpe filmer du har sett da? For min del så frister det ikke akkuratt å kjøpe en fysisk versjon av en film jeg allerede har sett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er du flink til å kjøpe filmer du har sett da? For min del så frister det ikke akkuratt å kjøpe en fysisk versjon av en film jeg allerede har sett. Egentlig ikke, jeg har begynt å gi vekk DVDene mine. Jeg har flyttet så mange ganger nå og tatt med meg alle DVDene at jeg er lei. The Untouchables har bodd i 5 forskjellige leiligheter på 6 år, og jeg har enda ikke sett filmen. Håpløst å holde på sånn. Jeg har ca 500 DVDer og planen er å samle opp alle filmene jeg ikke likte sammen med alle versjonene som er stusselige (ingen ekstramateriale, norsk tittel, osv) og gi dem vekk, for deretter å begynne samlingen på nytt. Kun gode versjoner med ekstramateriale (gjerne director's commentary) og helst med pappcover eller flere disker. Å eie "Den store Lebowski" til 39kr med skrivefeil på coveret og "actor's bio" som eneste bonusmateriale (den har ikke en gang engelsk tekst) er ikke akkurat å støtte filmskaperen, det er bare en "+1" i samlingen. Vil jeg først se Lebowski så laster jeg den ned. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er Carlos the jackal filmen verdt å se eller er det bare miniserien som gjelder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Så Dorian Gray her endag. Filmen startet bra og virket underholdende, men ble etterhvert uinteressant. Tenkte å sjekke ut The Picture Of Dorian Gray fra 1945. Noen som har sett denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Henry Cavill er Supermann! Endret 30. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Så 21 grams i sta. Trist film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 http://www.seher.no/861546/jonathan-knight-staar-fram-som-homofil Minner meg litt om Get ready to be Boyzvoiced..... Timothy Dahle : "Boyz Boyz....det høres jo ut som et homsested !" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hæ, er NKOTB regnet som et band fremdeles? Har jeg gått glipp av et comeback? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 John Barry , geniet som komponerte 11 Bondfilmer...RIP F**n i h*****e , naa ble jeg rett og slett orntli skuffa !) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 En skuespiller trenger ikke gjøre sine egne stunt. Han kan dukke opp, si replikkene og dra hjem, og få samme paycheck. Å sette filmen foran seg selv og utsette seg selv for farlige situasjoner er respektabelt, og en regissørs drøm å jobbe med. Tja, jeg tror en regissør som skal regissere en komplisert bilmanøver fort foretrekker en kar som vet hva han gjør på, fremfor Orlando Bloom som lurer på hva som er gasspedalen. Henry Cavill er Supermann! Var publikumsfavoritten når han som 21-åring mistet rollen i kampen mot Routh, så det var vel ikke så høy odds for den castingen. Har ikke fulgt særlig med på Tudors, men madammen ga han tommel opp og da får jeg vel ta på meg tøflene og si "ok". Syntes litt synd på Routh, han var veldig bra i en litt over middels film (som burde vært knallgod, om regissør hadde gjort jobben sin). Men det ville blitt som å caste Clooney som Batman i Batman Begins. Ellers liker jeg at VG presterer å skrive at Routh ble byttet ut av "uvisse grunner". Flott de følger med Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg ser ikke noe ny superman film før de graver opp Christopher Reeve og setter han i rollen. 2 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Lurer på om jeg også skal lage en Quiz tråd? Har ekstra eksemplarer av et par blu-ray filmer. Eller blir det for mye når det allerede er ute endel tråder? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Jeg ser ikke noe ny superman film før de graver opp Christopher Reeve og setter han i rollen. Det blir vel mere en He-man film, hvis Reeve får spille Skeletor. Endret 1. februar 2011 av Bytex 3 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lurer på om jeg også skal lage en Quiz tråd? Har ekstra eksemplarer av et par blu-ray filmer. Eller blir det for mye når det allerede er ute endel tråder? For min del kan du bare kjøre på Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Første quiz kl 12:00 i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå