Hamsterino Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Går vel greit det, så lenge vi snakker om film? Jeg bestile 74 filmer samtidig når skoleåret startet i 2006 for sommerjobbpengene. Nesten bare top 250-filmer. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Går vel greit det, så lenge vi snakker om film?Jeg bestile 74 filmer samtidig når skoleåret startet i 2006 for sommerjobbpengene. Nesten bare top 250-filmer. 8534456[/snapback] 74 på en gang?!?! Måtte vell kjøpe ny postkasse du da? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Må mer enn en postkasse til da Men man får jo mye fint i postsekker på posten... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk min egen postsekk med DVDer, satt sammen med noen kamerater og åpnet dem en hel kveld. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 haha, jeg skulle hente noen filmer som jeg hadde bestilt fra play. når jeg gir hente lappen til dama, ser hun på den og vet med en gang hvilke filmer det er snakk om, men med en sarkastisk stemmer sier hun, OG det var alt. så går hun og henter 12 filmer med strikk rundt seg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Minner meg om når jeg hadde bestilt alle XFiles sesongene og jeg måtte hente de på posten med strikk rundt.. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Så nettopp Serenity med Nathan Ellios (hvis det var det han hete) Likte den ganske godt, har nesten alltid likt slike Sci-Fi filmer der alt ikke er så rent og pent liksom, som f.eks: Star Trek. Serenity liknet kanskje litt på Battlestar Galactica på enkelte steder... men det likte jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 har du sett firefly da, som er serien filmen bygger på? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg vet ikke mer enn det jeg har lest etter et kort søk på wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Firefly_%28television%29 La merke til at de som spilte i filmen også spiller i serien. Etter det jeg leste om den virket serien som veldig interresant. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 vel likte du filmen vil du elske serien, og filmen er jo på en måte avsluttingen på serien da. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Leste at serien ble stoppet etter 11 episoder. Misliker sterkt når folk med makt tar ned serier som jeg liker/vil like hvis jeg får se den, bare fordi de ikke får høye nok seertall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Leste at serien ble stoppet etter 11 episoder. Misliker sterkt når folk med makt tar ned serier som jeg liker/vil like hvis jeg får se den, bare fordi de ikke får høye nok seertall. 8536362[/snapback] Et veldig godt eksempel på det er Now and Again. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 For ikke å snakke om "Nowhere Man" og "Carnivalè", to av tidenes desidert beste serier. Blir trist når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 John Doe, Nowhere Man og Now and Again har egentlig mye til felles. Typisk show som nerder digger og folk flest ikke faller for, så de får kjipe timeslots og ender opp kansellert. Kjipe greier, men forståelig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Fox er vel den kanalen som har opplevd mest hets... Noen av showene dem har stengt ned.. - The Tick - Firefly - Family Guy - Ble tatt opp igjen... - Undeclared - Fastlane - Dette likte jeg godt - Dark Angel - Knall serie... - Drive - Futurama - Er tatt opp igjen. Endret 4. mai 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nå som Family Guy har "jumped the shark" er det godt å se Futurama tilbake. Jeg har savnet gode karakterer og historier i tegneseriene mine, og verken Simpsons, FG eller American Dad leverer for tiden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 CHUD.com A RETURN TO THE SATELLITE OF LOVE? The Film Crew, a new direct to DVD series featuring Nelson, Murphy and Corbett doing commentaries on cheesy B movies they can afford to license. The set up is quite MST3K-like – three guys in a basement get assignments from their boss to make fun of bad movies – but just different enough to avoid whatever legal issues it is that keeps the from just doing MST3K as a direct to DVD series. Holy awesome. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Over There. http://en.wikipedia.org/wiki/Over_There_%28series%29 En serie jeg kunne tenkt meg å se. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er en veldig bra serie. Så den først noen episoder som DivX, men bestilte meg ganske fort hele serien på DVD. Serier av sånn kvalitet skal også vises frem fra sin beste side Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 likte ikke serien i det hele tatt, masse teite saker og idiotiske karakterer med masse såpe opera drama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå