BadSmile Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Siste kortfilm ifra undertegnede: http://www.youtube.com/watch?v=4FmB05XEVJ0 Hva synes dere? - BadSmile 2 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Synes egentlig de to forrige du hadde var bedre. Jeg ser ikke helt hva som er symbolikken eller metaforene her. Noe du kan utdype? Hadde vært morsomt å høre Håper forøvrig ikke du er et snev av dette i det virkelig liv, i så fall er du en fucked up fyr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Synes egentlig de to forrige du hadde var bedre. Jeg ser ikke helt hva som er symbolikken eller metaforene her. Noe du kan utdype? Hadde vært morsomt å høre Håper forøvrig ikke du er et snev av dette i det virkelig liv, i så fall er du en fucked up fyr. 3 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ahahahaha jeg dauer. Men seriøst, jeg synes snutten var bra laget, musikken var VIRKELIG fet, og du er på god vei til å bli en filmmaker av rang hvis du fortsetter. Jeg forstår bare ikke snutten (kan godt være det bare er meg). Men jeg vil det gjerne. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Det er ikke noe stort budskap i filmen akkurat. Handlingen er vel heller ikke noe stort av. Fikk egentlig en stor filmlagelyst, som jeg bare måtte få ut, pønsket deretter på en liten idé, og gikk ut for å filme. Så kan forstå at du ikke skjønner filmen, skjønner den egentlig ikke helt selv. Men sånn er det vel de fleste filmene mine. Lager jeg noe større, så skal jeg nok få litt mere mening i det. Jeg eksperimenterer mere med bruken av musikk til bildet, flyten, overganger, osv og synes at jeg klarte det greit i denne filmen. Endret 29. januar 2011 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kom forøvrig på en liten metafor/symbolikk i kortfilmen. Men skjønner jo nå at den er ufrivillig, i og med ditt forrige svar. Men porselen er jo veldig skjørt. Så man kan jo rett og si at du prøver å få fram at du er skjør i hodet. Men nå er jeg jo som sagt, på bærtur. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg er veldig bakfull i dag. Jeg og en kompis så nettopp de tre siste filmene dine. Jeg har nå spysmak i munnen. Hva er planen med disse filmene? Hva er.. dealen? 1 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg kom forøvrig på en liten metafor/symbolikk i kortfilmen. Men skjønner jo nå at den er ufrivillig, i og med ditt forrige svar. Men porselen er jo veldig skjørt. Så man kan jo rett og si at du prøver å få fram at du er skjør i hodet. Men nå er jeg jo som sagt, på bærtur. Graver man dypt nok, så finner man alltid noe mening. Så godt mulig jeg lagde noe slikt ubevisst, men hvem vet Jeg er veldig bakfull i dag. Jeg og en kompis så nettopp de tre siste filmene dine. Jeg har nå spysmak i munnen. Hva er planen med disse filmene? Hva er.. dealen? Jeg tolker det som en god tilbakemelding, ihvertfall om filmen "Regret", det var egentlig litt meningen bak hele filmen, å gjøre folk kvalme. Bra at det funket sånn delvis. Planen er vel egentlig forskjellig pr film. Noen vil jeg provosere med, andre vil jeg kanskje gjøre litt mystisk, avslappende, stemningsrikt, osv. Ikke alltid det funker men. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Stileg. Men litt usamanhengande musikk. Requiem for a dream - sangen er litt oppbrukt ja Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ikkje det eg sa. Men dei forskjellege songane passar ikkje. Hadde sett føre meg noko skikkeleg mørkt, dunkelt og minimalistisk gjennom heile filmen. Då hadde den vore perfekt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ikkje det eg sa. Men dei forskjellege songane passar ikkje. Hadde sett føre meg noko skikkeleg mørkt, dunkelt og minimalistisk gjennom heile filmen. Då hadde den vore perfekt. åja nå skjønner jeg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Sinnsykt mye arbeid bak Inception. Kult å se at Nolan er så dedikert som han er også. http://www.youtube.com/watch?v=46OD19kJ4iU&hd=1 Edit: Creds til Gordon-Levitt som gjør stuntene sine selv. Endret 29. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Siste kortfilm ifra undertegnede: Å legge en fancy tittel på en film uten innhold gjør den ikke veldig mye bedre. Endret 30. januar 2011 av Coffey Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 The Kings Speech left me speechless. All ære til Colin Firth. Fytti faen for en prestasjon. Og ikke minst Geoffrey Rush. Håper så inderlig at de begge vinner hver sin oscar! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Tror (og håper) på Firth og Bale. 1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Edit: Creds til Gordon-Levitt som gjør stuntene sine selv. Hmm, er dette virkelig cred? En vanlig snekker utsettes generelt for mye mer fare enn en skuespiller som gjør sine egne "stunt" spør du meg. Buster Keaton og diverse kinesere er kanskje ett unntak. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) I disse tider så vil jeg si det. Samtlige andre i filmen benyttet seg av doubles. Endret 30. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Introdusert kjæresten for litt god film i helga. Viste henne Det Sjuende Inseglet på fredag, hun likte det. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 En skuespiller trenger ikke gjøre sine egne stunt. Han kan dukke opp, si replikkene og dra hjem, og få samme paycheck. Å sette filmen foran seg selv og utsette seg selv for farlige situasjoner er respektabelt, og en regissørs drøm å jobbe med. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 I beg to differ. Å sette filmen foran seg selv er en selfølge. Å ikke være en douche gir ikke wildcard til cred i min bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå