Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han hadde det vel ikke så gøy, der han krabbet rundt på kne iført klær som kunne holdt ham varm på en polekspedisjon samt skjegg og hår som klør verre enn skabb og herpes.

 

 

i tillegg så var han allergisk mot sminken og protesene som ble brukt så han svellet opp i fjeset opp til flere ganger under filminnspillingen..

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Extended-ekstramaterialet er forøvrig en gullgruve for slike funfacts. For eksempel kjøpte Viggo Mortensen, i et Keanu-aktig tilfelle av gavmildhet, en av hestene fra innspillingen så han kunne gi den bort til hun som hadde trent den.

 

Jeg vet ikke hvor mange timer med dokumentarer, intervjuer og behind-the-scenes det er, men alt av det er mektig bra. Jeg ville ikke følt meg snytt om jeg hadde kjøpt det som en separat utgivelse.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=tmSGpe41ZvA

 

Og for de som ikke fikk det med seg, forrige video jeg postet var en remix av FX-sekvenser, del 2/2. Dette er 1/2. Ikke like kul som den forrige, dog. Men mange gullkorn. Bollywood vet å lage dem.

 

Filmen heter Endhiran, aka bl.a. Robot. Visstnok Indias dyreste film, for ikke om snakke største kinosuksess.

 

Beklager russisk over-dub, men er ikke andre versjoner.

 

Sjekk denne videoen også, noen av slåsse-scene er rett og slett hysterisk. Her snakker vi herlig kopiering fra både The Matrix og et halvt dusin asiastiske wire-filmer.

 

Enjoy.

Lenke til kommentar

Han hadde det vel ikke så gøy, der han krabbet rundt på kne iført klær som kunne holdt ham varm på en polekspedisjon samt skjegg og hår som klør verre enn skabb og herpes.

 

Når krabbet han rundt på kne? Ifølge IMDb brukte de "forced perspective" for å gi inntrykket av at hobbitene og Gimli var lavere enn de andre. John Rhys-Davies var faktisk den høyeste i brorskapet.

 

Han var nå uansett veldig trivelig på sci-fi con på Lillestrøm for et par år siden. Var bare å tørre å gå bort så skravlet han som en foss.

 

Du var der du og? Jeg fikk også slått av en kort prat med han og tatt et bilde. ;)

Lenke til kommentar

Han hadde det vel ikke så gøy, der han krabbet rundt på kne iført klær som kunne holdt ham varm på en polekspedisjon samt skjegg og hår som klør verre enn skabb og herpes.

 

Når krabbet han rundt på kne? Ifølge IMDb brukte de "forced perspective" for å gi inntrykket av at hobbitene og Gimli var lavere enn de andre. John Rhys-Davies var faktisk den høyeste i brorskapet.

 

Han var nå uansett veldig trivelig på sci-fi con på Lillestrøm for et par år siden. Var bare å tørre å gå bort så skravlet han som en foss.

 

Du var der du og? Jeg fikk også slått av en kort prat med han og tatt et bilde. ;)

 

Jepp, jeg spurte om rollen hans i Temple of Doom, da ble han helt gira og begynte å legge ut om hvordan det var å jobbe med Harrison Ford, og at han også syns den ungen var fordømt irriterende. Han var sikkert glad for å snakke om noe annet enn dvergeting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...