Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Er The Strangers verdt å se? Jeg vil i utgangspunktet ha noe skummelt, men dersom denne er bare tull, så setter jeg på enten Remember Me, eller The Notebook

 

Den er verdt å se, den er ikke en bra film, men den kan være underholdene. Ville satt på the notebook hvis jeg var deg. ;)

Jeg fant den egentlig ikke særlig underholdende, engang. Pinte meg gjennom hele filmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er The Strangers verdt å se? Jeg vil i utgangspunktet ha noe skummelt, men dersom denne er bare tull, så setter jeg på enten Remember Me, eller The Notebook

 

Den er verdt å se, den er ikke en bra film, men den kan være underholdene. Ville satt på the notebook hvis jeg var deg. ;)

Jeg fant den egentlig ikke særlig underholdende, engang. Pinte meg gjennom hele filmen.

 

Jeg så den med venner som er veldig redde for skrekkfilmer, var kanskje derfor jeg syntes det var underholdende :wee:

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Lite som frister?

 

Black swan, 127 hours, Kongens tale, The fighter, Green hornet3D for å nevne noen.

 

og true grit

Er jo som Jonas2k sa, bare Green Hornet som går på kino for øyeblikket, og for min del er ikke det en film jeg føler noe sterkt behov for å se.

 

jeg tenkte bare at "for tiden" ikke nødvendigvis var akuratt nå. men jeg forstår nå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

2 aar siden Joker gikk bort....kjopte hans ekte autograf , den gaar for minst 2-3 laken i disse dager (de fleste Joker autografene er feik , bare 1-2 bilder kom ut foer hans doed)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Nei. Når vi først er inne på norske tekster. Er det noen som har Spider-man triologien på BD som kan bekrefte at det er norske tekster på alle filmene? Har hørt rykter om at det kun er tekstet på to av filmene.

 

Den britiske du tenker på da eller? Det er ikke norsk tekst på Spider-Man 2. De to andre har norsk tekst. Håper det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...