Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er The Strangers verdt å se? Jeg vil i utgangspunktet ha noe skummelt, men dersom denne er bare tull, så setter jeg på enten Remember Me, eller The Notebook Den er verdt å se, den er ikke en bra film, men den kan være underholdene. Ville satt på the notebook hvis jeg var deg. Jeg fant den egentlig ikke særlig underholdende, engang. Pinte meg gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Er The Strangers verdt å se? Jeg vil i utgangspunktet ha noe skummelt, men dersom denne er bare tull, så setter jeg på enten Remember Me, eller The Notebook Den er verdt å se, den er ikke en bra film, men den kan være underholdene. Ville satt på the notebook hvis jeg var deg. Jeg fant den egentlig ikke særlig underholdende, engang. Pinte meg gjennom hele filmen. Jeg så den med venner som er veldig redde for skrekkfilmer, var kanskje derfor jeg syntes det var underholdende Endret 22. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Noen som har sett Get Low, og eventuelt vil anbefale et kinobesøk? Lite som frister på kino for tiden synes jeg. Endret 22. januar 2011 av Inxs Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Lite som frister? Black swan, 127 hours, Kongens tale, The fighter, Green hornet3D for å nevne noen. og true grit Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er vel bare Green Hornet som går på kino? Resten har vel premiere i februar? Lenke til kommentar
Migla Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 For å si det sånn da, norske filmer burde bli bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Norske filmer har prøvd, det skal de ha. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Den brysomme mannen. De usynlige. Insomnia. TRolljegeren. Flåklypa. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Lite som frister? Black swan, 127 hours, Kongens tale, The fighter, Green hornet3D for å nevne noen. og true grit Er jo som Jonas2k sa, bare Green Hornet som går på kino for øyeblikket, og for min del er ikke det en film jeg føler noe sterkt behov for å se. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Lite som frister? Black swan, 127 hours, Kongens tale, The fighter, Green hornet3D for å nevne noen. og true grit Er jo som Jonas2k sa, bare Green Hornet som går på kino for øyeblikket, og for min del er ikke det en film jeg føler noe sterkt behov for å se. jeg tenkte bare at "for tiden" ikke nødvendigvis var akuratt nå. men jeg forstår nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) 2 aar siden Joker gikk bort....kjopte hans ekte autograf , den gaar for minst 2-3 laken i disse dager (de fleste Joker autografene er feik , bare 1-2 bilder kom ut foer hans doed) Endret 25. januar 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er vel 3 år siden Heath Ledger døde nå? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Reprise. En av få norske filmer med internasjonal klasse. Kanskje tidenes norske film. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Tror jeg skal satse på One Hour Photo som kveldens film. Robin Williams skal visst være skremmende god i den har jeg hørt. Den er overraskende god, ga den 9/10. Endret 22. januar 2011 av Cortese Lenke til kommentar
......... Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tror jeg skal satse på One Hour Photo som kveldens film. Robin Williams skal visst være skremmende god i den har jeg hørt. Den er overraskende god, ga den 9/10. Jeg vart hvertfall veldig fornøyd med den Robin Williams kler rollen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) En av få norske filmer med internasjonal klasse. Kanskje tidenes norske film. Ser ut til at jeg må sjekke ut den. Hva med Max Manus? hva mener man om den? Lest mange kritikkere hvertfall som mener det er tidenes norske film. Endret 22. januar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Finnes ikke Dogtooth med norsk underteksting? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Nei. Når vi først er inne på norske tekster. Er det noen som har Spider-man triologien på BD som kan bekrefte at det er norske tekster på alle filmene? Har hørt rykter om at det kun er tekstet på to av filmene. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Nei. Når vi først er inne på norske tekster. Er det noen som har Spider-man triologien på BD som kan bekrefte at det er norske tekster på alle filmene? Har hørt rykter om at det kun er tekstet på to av filmene. Den britiske du tenker på da eller? Det er ikke norsk tekst på Spider-Man 2. De to andre har norsk tekst. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå