Nopros Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg ville startet meed The Eplephant man, og så Blue Velvet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Med tanke på at The Elephant Man er en av mine all time favorittfilmer, anbefaler jeg deg på det sterkeste å se den. Blue Velvet anbefales også. Eraserhead har jeg ikke sett, men jeg forestiller meg at den er Lynchsk i samme grad som Inland Empire og Mulholland Dr. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har lenge hatt Inland Empire stående i hylla, men jeg har rett og slett ikke turt å satt den på. Jeg satt jo med nesten med dyna over huet i både Mullholland Drive og Lost Highway. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Både The Elephant Man og Blue Velvet er fine filmer å begynne med. The Elephant Man er mindre Lynch, men fortsatt ekstremt bra. Og Inland Empire er ikke skumlere enn Mulholland Drive. Det skumleste fra David Lynch er fortsatt Twin Peaks spør du meg. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) wææææææææææææææh! :'( edit: burde dette egentlig i spoiler? :S Endret 20. januar 2011 av thesinner Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har lenge hatt Inland Empire stående i hylla, men jeg har rett og slett ikke turt å satt den på. Jeg satt jo med nesten med dyna over huet i både Mullholland Drive Og tissen i høyrehånda under de heite lesbesex-scenene? 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, da blei det så varmt at jeg måtte ta av dyna samt noen klær. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det noe jeg bør lese, se eller vite før jeg ser TRON: Legacy (2010)? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kanskje se Tron først? Aner ikke jeg, har ikke sett noen av de Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er ikke noe must å se Tron før man ser Legacy, men jeg gjorde likegodt det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Begynn med Eraserhead, det gjorde jeg! Da får du liksom satt det mest representative førsteinntrykket av Lynch. Forresten... Finfin metafor, KjemikerJon. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Edit: Spennende med Anne Hathaway i The Dark Knight Rises. Skal bli spennende å se motspillet -> Christian Bale. Endret 20. januar 2011 av Mr.SS 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg ville startet meed The Eplephant man, og så Blue Velvet. Henger med på den. Ikke så vanskelig og mystiske som hans andre filmer å forstå, den er utrolig trist, og en god start. Forøvrig en av mine favoritt filmer. 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som har tatt Filmvitenskap her (NTNU)? PM! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 cuneaux har vel tatt det på Lillehammer om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Han studerte i Trondheim, i følge denne tråden som jeg skal lese igjennom nå. Synes det høres spennende ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vurderer å slenge meg på Film: historie og analyse her ved UiB, men det betyr i så fall 60 studiepoeng dette semesteret - hvor 30 av dem er bachelor hvor vi lager applikasjon for studenter. Kan bli litt vel voldsomt, men har lest pensum tidligere så tror ikke jeg klarer holde meg unna Noen som har tatt det før? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva kan man gjøre når man tar sånne film-ting? høres gøy ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå