Hamsterino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Går musikkvideoer under kategorien film? Det blir vel kanskje et litt uklart skille der, siden mange musikkvideoer har kortfilmtrekk, og blir ofte laget av profesjonelle (eller fremtidige) filmregissører. Lurer på om dere kunne gi noen tilbakemeldinger på denne musikkvideoen (jeg lagde den): Nirvana - Smells Like Teen Spirit (den har en kamuflert tittel på Youtube). Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva synes folk om "The Good Shepard"? 8512801[/snapback] Synes den var litt kjedelig, men jeg var veldig trøtt den dagne jeg prøvde og se den så jeg klarte ikke å se den ferdig. Mulig den tar seg kraftig opp den siste timen Jeg får nok se hele på ny en dag jeg er virkelig opplagt Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) For de som synes det er en god idé at David Hayter skal spille Snake i MGS-filmen (han skal ikke det, men alle Hayter-forkjemperne, mener jeg): Motargumentet. Endret 2. mai 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da var David Lynch's The Elephant Man og Alfred Hitchcocks Rear Window bestillt. Fikk begge billig på amazon.co.uk. Gleder meg, kanskje spesiellt til The Elephant Man. Dette blir min første Lynch-film, hva bør jeg forvente meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hva tror folket her om Miikes nye western, Sukiyaki Western Django? Kom over traileren i stad, og jeg må innrømme at det ser ut til at den kan bli ganske festelig. Trailer-> http://www.youtube.com/watch?v=cLam3sP29VY Endret 2. mai 2007 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Faen... Ut i fra den traileren virker det som de har remaket den orginale Django (1966). Hadde håpet Miike kom til å gjøre større forandringer. Men det er litt tidlig å si, er heldigvis fremdeles håp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Da var David Lynch's The Elephant Man og Alfred Hitchcocks Rear Window bestillt. Fikk begge billig på amazon.co.uk. Gleder meg, kanskje spesiellt til The Elephant Man. Dette blir min første Lynch-film, hva bør jeg forvente meg? 8523436[/snapback] Jeg har ikke oppfattet TEM til å være spesielt Lynchete. Handlingen er rimelig straight forward i den, ikke så mye feberfantasier og surrealisme. David Hayter var helt forjævlig, fanboys burde ikke ha noen innflytelse på filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Seriøst, de kan ikke annet enn å lage en Justice League film.... (Hvem i all verden er det som har tid til å lage slikt som dette?) På Lørdag starter våren/sommerens filmmaraton med Spider-Man 3. Gleder meg til Venom. Og derfra blir det godfilmer på løpende bånd de neste månedene. Kinoboikotten blir virkelig satt på pause Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Da var David Lynch's The Elephant Man og Alfred Hitchcocks Rear Window bestillt. Fikk begge billig på amazon.co.uk. Gleder meg, kanskje spesiellt til The Elephant Man. Dette blir min første Lynch-film, hva bør jeg forvente meg? 8523436[/snapback] The Elephant Man er ikke Lynch's mest gjenkjennelige film, men er flere trekk som vi ser senere, bl.a. noe av kamerabruket hans og spesielt bruken av lyd. Beste introduksjonen til Lynch er vel Blue Velvet. Endret 3. mai 2007 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva synes folket om Danny The Dog. Jeg så den igår og synes den var dritbra, men også litt trist. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) da har jeg endelig fått meg en hylle til så da kan jeg kjøpe i full fress igjen, bestemte meg for å sette filmene i alafabetisk rekkefølge når jeg først var i gang, noe som tok meg en stor tid av kvelden. jeg fant ut at jeg hadde 34 filmer som begynnte på S Endret 3. mai 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hva synes folket om Danny The Dog. Jeg så den igår og synes den var dritbra, men også litt trist. Sjekk ut min fantastiske omtale av Danny The Dog i Mini-Anmeldelses tråden. Endret 3. mai 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva synes folket om Danny The Dog. Jeg så den igår og synes den var dritbra, men også litt trist. 8527908[/snapback] Jeg sysn den sugde. Historien er alt for tynn og Jet Li's karakter er bare tåpelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Damnation! Kan dette her faktisk stemme? http://www.twitchfilm.net/archives/009894.html Go, Boll! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Haha, jeg tror det ikke før jeg ser det. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tviler jeg sterkt på og lage en film av Postal er jo menningsløst i seg selv. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tviler jeg sterkt på og lage en film av Postal er jo menningsløst i seg selv. 8528321[/snapback] For noe tullball! Blasfemi! Postal, om gitt til rett regissør, kan lett bli en brilliant splatter. Postal har en helt genial, grom humor, som lett kan overføres til lerrettet - igjen, om rett regissør tar jobben. Nå tror jeg ikke helt på det der, dog. Boll og god film, liksom? Blood Rayne kunne lett ha blitt en middelmådig actionfilm, spesielt med såpass gode skuespillere - Men Boll klarte å føkke det opp der også. Vi får se. Jeg ble dog ganske så mye interessert nå. Må få sett denne filmen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 jeg fant ut at jeg hadde 34 filmer som begynnte på S 8527940[/snapback] Litt i overkant av 215, det er med tv-serier Danny the Dog er en fantastisk film, så fikk jeg sakt det også... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jeg fant ut at jeg hadde 34 filmer som begynnte på S 8527940[/snapback] Litt i overkant av 215, det er med tv-serier Danny the Dog er en fantastisk film, så fikk jeg sakt det også... 8532813[/snapback] blir 107 med tv-serier Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ikke lag telletråd, nå da. Allmenheten driter vel langt i om dere har 108 eller 106 filmer med S. Moddiser liker ikke sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå