Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

 

Den kommende superheltfilmen som vel egentlig er den som er verdt å se frem til er oppfølgeren til den tilnærmede fiaskoen Wolverine.

 

Det er ikke en oppfølger. Aronofsky har sagt at den kommer til å hete "The Wolverine" og at det er en "stand-alone" film som er totalt uavhengig av de tidligere filmene.

 

 

Ja, jeg leste det.

 

Samtidig er det kun en Fox-superheltfilm hvor regissør fikk gjøre som han ville uten innblanding fra selskapet - og det var X-Men 2.

 

Det blir spennende å se hvordan publikum reagerer på det hele. At Jackman har hovedrollen vil forvirre. Selv en film som Superman Returns forvirret folk, for de visste ikke om det var en oppfølger eller hva. Brando var der, musikken var der, en kar som lignet på Reeve var der. Singer uttalte at det var en oppfølger til "den første og slik Donner så for seg den andre" og diffuse ting som det.

 

Men men, det er Aronofsky, så jeg er klar til å bli forvirret. Håpet er at dette blir superheltenes "The Wrestler".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dere anbefale en Bond film til meg, hvem dere synes er best ? :p

Gidder ikke bare ta en random om den er dritt når jeg har alle filmene. TAKKER!

http://www.youtube.com/watch?v=MagCoUYvIXE

 

Takk, det endte med den ja. Fikk jo faen ikke sett ferdig hele fordi den fakka broren min skulle ha tilbake ps3'n!!!

Men rakk 40 min, og hitil er dette favoritten min. Utrolig kult theme hvertfall! Og jeg likte nok Sean Connery svært godt okså.

Virket som en av de bedre bond filmene dette yea. die another day, derimot var helt grusom. Rett og slett noe forbanna makkverk.

Gleder meg til å se ferdig filmen imorgen hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bondfilmer verdt å se :

 

-alle fra 60-tallet (spes OHMSS....YOLT er den verste manusmessig men grei nok)

-TSWLM , 70-tallets beste Bond (totalt fantasi men mye stil og klasse....her er det ikke mye daukjøtt)

-FYEO (Moores beste) , TLD (LTK er som en slags krysning av Miami Vice og Bond.....kanskje den mest hardkokte Bondfilmen....ikke alle har sans for dette men sier det bare)

Lenke til kommentar

Ultramarines: A Warhammer 40,000 Movie , noen som har sett den filmen?

Såg den igår og likte det jeg såg, var også noen kjente skuespillere som stod bak stemmene til folka i filmen.

Er ikke noe spesiell Warhammer fan så om den passet inn eller var historisk bra vet jeg ikke.

 

(Vet ikke om det er rett sted å spørre, prøvde å søke men fikk ikke noe spesielt opp på den filmen)

Lenke til kommentar

Så nylig Ultramarines.

 

Synes den var helt grei. Startet mye bedre enn den endte synes jeg. Veldig spennende og skummel i starten, men så dabbet det av. Veldig varierende cg også. Enkelte ting som menneskene og til dels animasjonene var elendig mens atmosfæren o.l var fantastisk.

 

Så nettopp trailer nr. 2 av Battle: Los Angeles og den gleder jeg meg helt sinnsykt til. Ser kongebra ut. :p Håper den blir episk lang og ikke bare 90-100 minutter.

Endret av TwiiK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss si, helt hypotetisk :D, at man har ekstra eksemplarer av diverse Blu-ray filmer. Og i stedet for bare å gi dem vekk, ha det litt moro, f.eks. en quiz-tråd med film som premie. God/dårlig ide? Eller kanskje ikke tillatt på forumet å ha noe slikt i bruker-regi?

 

Kult, det hørtes uuuber schone ut! :thumbup: Mekk en tråd da vel med regler osv. Jeg joiner, (Y) men det gjelder vel ikke kun blu-ray filmer da isåfall?

Lenke til kommentar

Kult, det hørtes uuuber schone ut! :thumbup: Mekk en tråd da vel med regler osv. Jeg joiner, (Y) men det gjelder vel ikke kun blu-ray filmer da isåfall?

 

Jeg har allerede noen ideer, så en tråd kommer snart. Tanken var at kun jeg står for oppgavene og premiene. Tror det blir mer oversiktlig da. Hadde i utgangspunktet kun tenkt å premiere ut Blu-ray.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...