Dorian Gray Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm, skal jeg se Black Swan eller 127 Hours? Begge, selvfølgelig. 127 er vanskelig å se men ganske feel-good, Black Swan er bare vanskelig å se. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hva legger du i vanskelig? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prometheus-myten er jo svært interessant, Ridley Scott refererte jo en del til den med Blade Runner. Kan bli et spennende prosjekt.. Noen kilder? Og noen som vet hvilken versjon han tenker å filmatisere? Eller planlegger han en ny versjon (ikke utenkelig for å si det slik..) Har blogget om det, som jeg vanligvis gjør Å så sinnsykt deilig å se at det blir et helt nytt Alien- og ikke en remake/prequel/sequel/melke-kua- prosjekt! YESS! Lett en av filmene jeg nå gleder meg mest til kommer ut! (nesten mer en The Hobbit, nesten..) Kudos for sylfrekk (positivt lada adjektiv) blogg, forøvrig. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://trailers.apple.com/trailers/independent/love/ Meget interessant.. Det må jeg si meg enig i! Skjønner ikke helt greia, Angels and Airwaves er tydeligvis et band (oppstått fra asken til blink-182 ettersom jeg forstod), mens filmen heter Love. Her er en trailer, men det er ikke den samme som i apple-linken: Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ehm... men det er vel en film? Eller noe ala musikkvideokavalkade? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er en full length feature film ettersom jeg har forstått. Det virker som om bandet har musikken og at de kjører en felles promoteringskampanje. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Fra vårt kjære Wikipedia: "Love (formerly titled I-Empire) is a science fiction film by the band members of alternative rock band Angels & Airwaves that will premiere February 2, 2011 at the Santa Barbara Film Festival." Spennende sci-fi er alltid velkommen i denne båten. I 2010 har vi vel bare fått en som kan kalles god? Endret 15. januar 2011 av KjemikerJon Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Inception og Tron? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tron ser så teit ut. 3 Lenke til kommentar
......... Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er Burn After Reading en film verdt bruke tid på? Har hørt mye god kritikk om den osv. Hva syns dere? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er Burn After Reading en film verdt bruke tid på? Har hørt mye god kritikk om den osv. Hva syns dere? Jeg synes den var ganske artig. Ikke like bra som O Brother Where Art Thou da. Lenke til kommentar
......... Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ja, for jeg er fan av Coen-brødrens filmer som O Brother Where Art Thou, The Big Lebowski, Fargo, No Country For Old Men med fler. Pluss at jeg er veldig stor fan av både Brad Pitt, John Malkovich og forsåvidt George Clooney. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Da tror jeg du vil like den. Men folk har veldig delte meninger om den, såvidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Kudos for sylfrekk (positivt lada adjektiv) blogg, forøvrig. Takker. Om ikke lenge satser jeg på at vi (det vil si brukere som er interessert og lidenskapelige) vil ha på plass en sylfrekk kulturblogg - men dette vil jeg ta og organisere i egen tråd. Til sommeren er bachelor over og nettbrett-applikasjon laget, så da kan jeg for alvor prøve å sette den tekniske kompetansen i sving for at vi kan få vår "kulturo-erstatter" - bare enda bedre. Om folk er game for det. Imens forsøker jeg å oppdatere så ofte jeg kan, men tar tid å ha to jobber, en bachelor-oppgave, to fotballag, en frue og litt forumtomprat innimellom. Men litt produktiv føler jeg meg nå. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har fått et crush på filmer fra 30-tallet. Bruker 1001-filmer du må se før du dør-lista som en guide til å utforske filmer fra 30-tallet. Noen som har noen innspill om gode filmer ifra det tiåret som ikke er på den lista? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Er Burn After Reading en film verdt bruke tid på? Har hørt mye god kritikk om den osv. Hva syns dere? Absolutt verdt en titt. Jeg synes det er en av de bedre komediene de siste årene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hehe, Van Damme vs. Seagal. Selv stemmer jeg for førstnevnte. Hadde forøvrig vært artig å se norske regissører og skuespillere aktive under fullt navn på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ms Teschmacher fra Superman , RIP. Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har fått et crush på filmer fra 30-tallet. Bruker 1001-filmer du må se før du dør-lista som en guide til å utforske filmer fra 30-tallet. Noen som har noen innspill om gode filmer ifra det tiåret som ikke er på den lista? Limite fra 1931. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hehe, Van Damme vs. Seagal Selv om The Expendables endte opp som en av fjoråreets skuffelser, ville en showdown mellom den belgiske ballettdanseren og den overvektige pandaelskeren være nok til å få meg til å løse inn billetter til oppfølgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå