Dorian Gray Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Salander ser bra ut, Captain America ser bra ut. I love it. Skal være sagt at i boken hadde ikke Salander pupper. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Spider-Man ser knall ut, til og med bedre enn den imponerende Raimi-versjonen (ingen muskeldrakputeskvip). Captain America ser overraskende bra ut (klarere bilde på blogg). Thor ser også bra ut, liker Shakespeare-fokuset. Kan bli alt fra corny til knall, men så lenge de prøver å være litt distinkt så er det en fin start. Ellers, hva gjelder den 3. store superheltfilmen i år, her er den invadert av Deadpool: http://www.youtube.com/watch?v=U9jmTnpDjmQ Sho-Ryu-Ken! Sparta! Shazaam! 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Andrew Garfield er ikke en skuespiller jeg kjenner noe godt, men etter å ha sett The Social Network så tror jeg nok han ror i land en bra Spider-Man. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det vanskeligste blir vel for publikum å omstille seg til en nyversjon så raskt. Den ble kun til for at Sony skal holde rettighetene unna Marvel, så håper det ikke blir noe halvveis skvip. Men vi taklet nå fint ny Batman, selv om den fulgte en film som kun er underholdende når man er drita full. Der var det snakk om å bringe respekten tilbake til karakteren. Så blir det Supermann i 2012, også det for å holde på rettigheter. Nolan involvert som produsent, med Zack Snyder som regissør - så grunnmuren er jo bra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå har jeg aldri vært noen stor fan av superhelter, i noe medium, så jeg gir litt faen. Men det gjør jo liksom ikke noe hvis det kommer en bra film der og i blant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Blir også en ny Fantastic Four-reboot, og muligens en ny Daredevil-reboot Blir også x-men: first class. Så de studione som eier rettigheter til marvel-karaterer kommer neppe til å gi slipp på de til marvel studios med det første. Noe jeg ikke er så helt begeistret over. Marvel Studios kommer også ut med den tredje Punisher-reboot. Endret 15. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Blir også en ny Fantastic Four-reboot, og muligens en ny Daredevil-reboot Blir også x-men: first class. Så de studione som eier rettigheter til marvel-karaterer kommer neppe til å gi slipp på de til marvel studios med det første. Noe jeg ikke er så helt begeistret over. Marvel Studios kommer også ut med den tredje Punisher-reboot. Kommer mange flere Superhelt filmer enn det: •The Green Hornet (2011) •Thor (2011) •Green Lantern (2011) •The First Avenger - Captain America (2011) •X-Men Origins - Wolverine 2 (2011) •X-Men First Class (2011) •Deathlok (2011) •Luke Cage (2011) •Silver Surfer (2012) •Nick Fury (2012) •Ant-Man (2012) •The Avengers (2012) •Billy Batson and the Legend of Shazam (2012) •Superman - Man of Steel (2012) •Venom (2012) •Spider-Man 4 (2012) •Deadpool (2012) •The Dark Knight Rises (2012) •Flash Gordon (2012) •Ghost Rider 2 (2012) •Runaways (2012) •Wonder Woman (2013) •Justice League - Mortal (2013) •The Flash (2013) •Iron Man 3 (2013) •Teen Titans (2013) For å nevne noen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Alle de der blir nok neppe film. Endret 15. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ant-Man er i manusfasen igjen, Venom spekulasjon, Spider-Man 4 er ikke nr. 4 men reeboot, Luke Cage og Nick Fury ikke bekreftet, Wonder Woman avkreftet, Justice League ikke bekreftet, The Flash ikke bekreftet. Mest interessante prosjektet blir Wolverine 2. Som egentlig ikke kan regnes som Wolverine 2, selv om den har Hugh Jackmann. Forvirrende. Men Darren Aronofsky er regissør, og han gjør som han vil og vi får nok se en ganske annerledes superheltfilm - med mindre Fox er vanskelig (som ikke er utenkelig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) ''Wolverine 2'' skal vel bare hete Wolverine. Blir helt klart en anderledes superhelt film i følge Darren. Omhandler Logans tid i Japan. Der skuren mest sannynlig blir The Silver Samurai. Gleder meg til denne også jeg. 2011 blir flott år for oss som liker slike filmer. Starter med Green Hornet(ser grei ut), så Thor(kan bli bra). Så Green Lantern (ser digg ut). Deretter Captain America(ingen trailer kommet enda, bildene ser dog lovende ut) og avsluttes med x-men film x-men: first class) JOY! Endret 15. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei, noen som har/vet hvor jeg kan finne dette bildet i høy oppløsning? Har lett som en gal, for å gi tatovøren noe dugelig å jobbe med. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det blir ingen ny Alien film, Ridley Scott går i ny retning og det blir ny sci-fi film med navnet Prometheus. Kan være den er i samme univers, ikke lett å si. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prometheus-myten er jo svært interessant, Ridley Scott refererte jo en del til den med Blade Runner. Kan bli et spennende prosjekt.. Noen kilder? Og noen som vet hvilken versjon han tenker å filmatisere? Eller planlegger han en ny versjon (ikke utenkelig for å si det slik..) Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei, noen som har/vet hvor jeg kan finne dette bildet i høy oppløsning? Har lett som en gal, for å gi tatovøren noe dugelig å jobbe med. Så vidt jeg kan se er dette det samme bildet. 1 Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei, noen som har/vet hvor jeg kan finne dette bildet i høy oppløsning? Har lett som en gal, for å gi tatovøren noe dugelig å jobbe med. Så vidt jeg kan se er dette det samme bildet. Konge! takk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prometheus-myten er jo svært interessant, Ridley Scott refererte jo en del til den med Blade Runner. Kan bli et spennende prosjekt.. Noen kilder? Og noen som vet hvilken versjon han tenker å filmatisere? Eller planlegger han en ny versjon (ikke utenkelig for å si det slik..) Har blogget om det, som jeg vanligvis gjør Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm, skal jeg se Black Swan eller 127 Hours? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hmm, jeg har ikke sett BS, men kan jo si at jeg likte 127 Hours veldig godt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 http://trailers.apple.com/trailers/independent/love/ Meget interessant.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hei, noen som har/vet hvor jeg kan finne dette bildet i høy oppløsning? Har lett som en gal, for å gi tatovøren noe dugelig å jobbe med. Så vidt jeg kan se er dette det samme bildet. Konge! takk Eller denne, som er mere "clean". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå