Dragonlove Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Haha. Sad wank? Grose Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ingen som så den brysomme mannen i går? Måtte dobbeltsjekke om det faktisk var norskproduksjon, latterlig bra film. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 damn, den skulle jeg sett. Går det noen bra filmer i dag da? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 VG TV-Guide Trykk film. De interessante filmene i dag har jeg sett. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 De interessante filmene i dag har jeg sett. Babel og Pay it Forward? Sistnevnte er jo bedre enn hva IMDB hevder. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 takk, da blir det Babel eller 3:10 to Yuma da Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Pay it forward på TVNorge. Hvorfor skal jeg ikke se den i dag? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Pay it forward på TVNorge. Hvorfor skal jeg ikke se den i dag? Reklameavbrudd. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Pay it forward på TVNorge. Hvorfor skal jeg ikke se den i dag? Reklameavbrudd. /Dopause/popcornpoppepause/røykepause Can't see problem Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 De interessante filmene i dag har jeg sett. Babel og Pay it Forward? Sistnevnte er jo bedre enn hva IMDB hevder. Tenkte på Babel og Låt den rätte komma in. To veldig bra filmer forresten. Pay it Forward overså jeg, men tror uansett jeg prioriterer The Social Network som jeg har spart lenge nok nå. Forøvrig en veldig grei guide. Er innom hver dag for å se om det er noe snacks jeg kan få med meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Pay it forward er god livsfilosofi, også på det trivielle. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Låt den rätte komma in går/gikk jo på SVT1 ikveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 True Lies står i Ps3'n min. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Leter etter en film. Er en slags moderne westernfilm i Kina. Den gikk på kinoer for en 5-8 år siden og er litt morsom egentlig. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Du er i feil tråd. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Winston: spør her. Jo mer info du gir, jo større sjanse er det for at du får riktig svar. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 http://www.icheckmovies.com/search/movies/How+I+met+your+mother/ WHAT?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå