Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men fra tegneseriens verden, er ikke Silver Surfer en bad guy som etter hvert blir good?

8511066[/snapback]

Kort fortalt, fra wiki...

The Silver Surfer roamed the cosmos, searching for new planets for Galactus to consume.

In the classic “The Coming of Galactus” story arc in Fantastic Four #48-50 (1966), the Silver Surfer encountered Earth's Fantastic Four and betrayed Galactus, who doomed him to exile on Earth

Så det er vel deler av den historien som vi vil se tenker jeg...

Lenke til kommentar

Høres bra ut.

Men jeg synes at Spiderman er den mest vellykkede av alle tegneserien filmene som har kommet. Få av de andre filmene har vært like bra (synes jeg) og har vel ikke hatt like mye suksess som Spiderman.

Lenke til kommentar
Den siste traileren til FF - Rise of the Silver Surfer har kommet. Må faktisk få lov til å si at dette kan bli fryktelig moro på kino :yes:

Trailer

Masse nye bilder av Silver Surfer og han snakker...

8510623[/snapback]

Den ser jo faktisk ikke så ille ut, selvom 1'eren var rimelig dårlig.

Lenke til kommentar
Det lages ikke så vakre tegnefilmer lengre, Don Bluth var den siste av de store animatørene for Disney. Nå er det bare datagrafikk.

8510271[/snapback]

Til gjengjeld er noen av animasjonsfilmene helt utrolig. Monsterbedriften, også kjent som en av mine yndlingsfilmer noensinne, ser helt utrolig bra ut. Selvfølgelig ikke på samme måte, men dørene animasjonen har åpnet ble virklig utnyttet i den filmen.

Også er Walter Sobchak med.

Lenke til kommentar
du skal jo se filmen SAMMEN med pizza'n du kjøpte, det som er poenget

8512679[/snapback]

Ja, men jeg visste ikke hvor DVD-spilleren var. Men fant ut at den var på rommet i dag da. Men om du vil Steffy, kan du komme hit og se den? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...