Movieheart Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Så nettopp en trailer til filmen Next med Nicholas Cage i hocedrollen. Syntes den så veldig bra ut. Hva sier folket her om den? Endret 1. mai 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Lunarpoet: Jo, japan lager mye flott tegnefilm, men det er en helt annen stil enn Disney sine beste animatører. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Den siste traileren til FF - Rise of the Silver Surfer har kommet. Må faktisk få lov til å si at dette kan bli fryktelig moro på kino Trailer Masse nye bilder av Silver Surfer og han snakker... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Indeed. Så fetere ut den der, enn de tidligere trailerne. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Den siste traileren til FF - Rise of the Silver Surfer har kommet. Må faktisk få lov til å si at dette kan bli fryktelig moro på kino Trailer Masse nye bilder av Silver Surfer og han snakker... 8510623[/snapback] Den så skikkelig fet ut der ja! Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Denne traileren var mye bedre enn den teaseren som har vært på nettet en god stund. Men fra tegneseriens verden, er ikke Silver Surfer en bad guy som etter hvert blir good? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Men fra tegneseriens verden, er ikke Silver Surfer en bad guy som etter hvert blir good? 8511066[/snapback] Kort fortalt, fra wiki... The Silver Surfer roamed the cosmos, searching for new planets for Galactus to consume. In the classic “The Coming of Galactus” story arc in Fantastic Four #48-50 (1966), the Silver Surfer encountered Earth's Fantastic Four and betrayed Galactus, who doomed him to exile on Earth Så det er vel deler av den historien som vi vil se tenker jeg... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Høres bra ut. Men jeg synes at Spiderman er den mest vellykkede av alle tegneserien filmene som har kommet. Få av de andre filmene har vært like bra (synes jeg) og har vel ikke hatt like mye suksess som Spiderman. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Spider-Man har klart å kombinere bra skuespill, drama og action, og alle tre faktorene er med i nesten hver scene. De filmene er bare råe. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Den siste traileren til FF - Rise of the Silver Surfer har kommet. Må faktisk få lov til å si at dette kan bli fryktelig moro på kino Trailer Masse nye bilder av Silver Surfer og han snakker... 8510623[/snapback] Den ser jo faktisk ikke så ille ut, selvom 1'eren var rimelig dårlig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Vi må jo ikke glemme og gratulere John Woo med 60 årsdagen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det lages ikke så vakre tegnefilmer lengre, Don Bluth var den siste av de store animatørene for Disney. Nå er det bare datagrafikk. 8510271[/snapback] Til gjengjeld er noen av animasjonsfilmene helt utrolig. Monsterbedriften, også kjent som en av mine yndlingsfilmer noensinne, ser helt utrolig bra ut. Selvfølgelig ikke på samme måte, men dørene animasjonen har åpnet ble virklig utnyttet i den filmen. Også er Walter Sobchak med. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er "The Departed" en bra film? Kjøpte Peppes filmdeal i går og fikk med den, lurer på om jeg skal se den i dag. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Er "The Departed" en bra film? Kjøpte Peppes filmdeal i går og fikk med den, lurer på om jeg skal se den i dag. 8512650[/snapback] En av de beste jeg har sett det siste året... absolutt verdt en kikk! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 En av fjorårets 3-4 beste filmer... Så ja jeg hadde sett den vist du ikke har gjort det før... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg må støtte anmeldelsen på coveret; film blir ikke bedre enn dette. Det var absolutt ingenting jeg kunne klage på, alt var bare perfekt. Den ble ikke yndlingsfilmen min av den grunn (jeg trenger en visning til først), men den er høyt oppe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 du skal jo se filmen SAMMEN med pizza'n du kjøpte, det som er poenget Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hva synes folk om "The Good Shepard"? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 du skal jo se filmen SAMMEN med pizza'n du kjøpte, det som er poenget 8512679[/snapback] Ja, men jeg visste ikke hvor DVD-spilleren var. Men fant ut at den var på rommet i dag da. Men om du vil Steffy, kan du komme hit og se den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Molde er litt langt, men jeg er down. Rakkerunge: Jeg gleder meg til den, selv om jeg frykter at den blir litt kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå