Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pete-Postlethwaite-in-Age-002.jpg

Oscar-nominated British actor Pete Postlethwaite has died at the age of 64, a spokesman has announced.

 

Journalist and friend Andrew Richardson said the actor, who was appointed OBE in 2004, died peacefully in hospital in Shropshire after a lengthy illness.

 

In 1994, he was nominated for an Oscar for In The Name of the Father

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-12106753

 

 

RIP.

Lenke til kommentar

@Nopros: Coen brødrene hevder at de har brukt boka som innspirasjon og ikke den orginale filmen. Jeg har ikke sett orginalen, men storkoste meg da jeg sitt i kinosalen og så True Grit for noen dager siden. Jeg vil si det er verdt å vente til 21. januar for å se den på kino istedenfor å laste den ned i mest sannsynligvis dårlig kvalitet fra torrent sider.

 

 

 

 

Edit: oppdatere siden før man svarer er en fin ting jeg burde gjøre oftere.

 

 

Endret av master air
Lenke til kommentar

I løpet av uka blir min nye 1080P 50" Plasma tv sent, var på tide å bytte ut min gammle 720p 32" LCD tv, blir en stor oppgradering i kvalitet, fra en tv som kosta 6500kr for 3 og et halvt år siden, til en som koster 10500kr nå.

 

Neste oppgradering er HD reciver så jeg endelig får ekte HD lyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulere Gunfreak :)

 

Investerte selv i en HD receiver. Så fant jeg ut at TVen (da 32 tommer) ikke rettferdigjorde den gode lyden, så jeg investerte i en større TV (40"). Var like fult ikke helt fornøyd. Så endte opp med projektor og et 84" lerret...

 

Begynner man med en ting skjer det raskt at man ender opp med mer :)

Lenke til kommentar
Oscar-nominated British actor Pete Postlethwaite has died at the age of 64, a spokesman has announced.

 

Journalist and friend Andrew Richardson said the actor, who was appointed OBE in 2004, died peacefully in hospital in Shropshire after a lengthy illness.

 

In 1994, he was nominated for an Oscar for In The Name of the Father

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-12106753

 

 

RIP.

Kjipt, har alltid likt han godt, tok meg selv sist i å legge spesielt merke til han i The Town. RIP.
Lenke til kommentar

Jeg har sett den første filmen, synes så absolutt den ikke fortjener all refsen den har fått, men på en annen side, synes ikke den fortjener all rosen heller. Koselig blir det uansett. :)

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal ha så jævla sterke meninger om en film. Sier litt når over 1/3 av stemmene på Twilight på IMDb enten er 1 eller 10.

 

 

Dune på Showtime klokka 17.00

 

Faktisk en utrolig fet film selv om den er veldig lite Lynch-ish. Anbefales til alle.

Lenke til kommentar

Twilight-film nummer to er faktisk direkte dårlig laget. Den første er underholdende nok, men nummer to har ingen driv, ingen motivasjoner, nærmest intet plot og tar seg først opp 10 minutter før den er over. En "filler"-film for å komme seg til nummer tre, på samme måte som Deathly Hallows Part 1. Man skal være direkte fan for å få noe ut av sånne filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...