Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du sier det så, jeg har ingen tidligere erfaringer med regissøren, men har nå sett hans tre første. Veldig gode filmer alle tre, likte Katok i skripka best.

Var ikke meningen å se alle filmene i strekk, men se de fordelt på rundt en uke. Men hvis du sier at jeg burde la filmene synke inn over noen uker, så gjør jeg det.

Lenke til kommentar

Wo hu cang long (2000) (Crouching Tiger, Hidden Dragon)

Hva ser folk i denne filmen? Har nettopp sett den, og den var ikke akkurat noe for meg. 8.0 på IMDB er helt uforståelig. Jeg datt av ordentlig da de begynte å løpe bortover vegger og hoppe ti meter oppover. Kampscenene gjorde meg nesten flau over at jeg har kjøpt filmen. Huff, to laaaaange timer.

post-98232-0-02805700-1293584313_thumb.jpg

Skal vi være snille i dag og si 3/10 da? Siden coveret i det minste var litt stilig...

Lenke til kommentar

Hvis du sier det så, jeg har ingen tidligere erfaringer med regissøren, men har nå sett hans tre første. Veldig gode filmer alle tre, likte Katok i skripka best.

Var ikke meningen å se alle filmene i strekk, men se de fordelt på rundt en uke. Men hvis du sier at jeg burde la filmene synke inn over noen uker, så gjør jeg det.

Du har ikke sett alle 250 enda da :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Hei!

Kjøpte Twin Peaks Definitive Gold Box Edition for et par uker siden, men har ikke hatt tid til å starte serien før nå.

På Main Menu får jeg alternativet "Original Version" og "International Version".

Trykker jeg på Internation kommer det opp en liten info-tekst der det står at denne versjonen løser Laura Palmer mysteriet på sin egen måte. En åpen slutt også, hvis jeg skjønte riktig.

Allikevel;

Bør jeg ta Original, så se serien ferdig, så International med de alternative sluttene?

Lenke til kommentar

Hei!

Kjøpte Twin Peaks Definitive Gold Box Edition for et par uker siden, men har ikke hatt tid til å starte serien før nå.

På Main Menu får jeg alternativet "Original Version" og "International Version".

Trykker jeg på Internation kommer det opp en liten info-tekst der det står at denne versjonen løser Laura Palmer mysteriet på sin egen måte. En åpen slutt også, hvis jeg skjønte riktig.

Allikevel;

Bør jeg ta Original, så se serien ferdig, så International med de alternative sluttene?

Se Original Version. Den andre versjonen ble kun laget for å gi en avslutning på pilot-episoden i tilfelle serien ikke ble tatt opp.
Lenke til kommentar

Hmmm, av personelig mening lurer jeg på hva som er så spesielt med Toy Story 3. Joda slik sett er den helt Ok, men langt fra noe mesterverk. Musikk, historie og fremføring er rett frem uten noen sidestykke, følte det var som Toy Story 1 og 2, bare i nyere gjengivning.

Så lurer på hvordan den klarte 7 nominasjoner og 4 vinn. Er det meningen at dette skal være 2010s beste animerte film?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over hvilke filmer som er utgitt på Blu-Ray med et "book-cover". Se spoiler for eks.

762_large.jpg

742_large.jpg

Edit: Digibook ble det kalt ja, her er en komplett liste over Nord-Amerikanske utgivelser og Europeiske utgivelser om noen skulle vært interresert

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar

Du har ikke sett alle 250 enda da :p

Jeg hadde jo. Men så kom det inn fem nye, og to av de var ikke sett. Tror jeg lar det ligge, jeg har på et punkt vært på 250/250. Det holder i grunn for meg.

Hvordan i helvete klarte The Hurt Locker 6 Oscars? Stemmer, prisutdelingene i dag er en jævla vits.

Dakar. Vant ikke den med de snille blå alvene?

Hei, jeg elsker deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...