nybb Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Anbefaler en animert film jeg så nylig, som du kan plassere i komediesjangeren da den var ganske morsom; Despicable Me. Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg må bare få si at jeg elsker juletiden. Det er så mange koselige og gode julefilmer. For min del er Home Alone 1 & 2, Elf og Christmas Vacation de ultimate filmene å se i julen. Samtidig har jeg lyst å se It's a Wonderful Life, en film jeg har hørt mye om. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Elf er så FORBANNA morsom. Herregud så jeg lo av den. Fikk vondt i munnen. Lenke til kommentar
......... Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg er så totalt enig. Will Ferrell er best! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg så Elf i går. Lo ikke så mye. Helt OK. Er jeg helt alene? #2 på Empires Christmas List også. Hmm. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg så Elf i går. Lo ikke så mye. Helt OK. Er jeg helt alene? #2 på Empires Christmas List også. Hmm. Det var nå leserne som stemte, så det blir fort mye rart. Elf skal uansett bli sett i kveld. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Skal jeg se Shoot 'Em Up, Engelen, Final Fantasy VII: Advent Children eller stresse litt og se Eyes Wide Shut i kveld? E: ble en feil i linkene Endret 27. desember 2010 av gnav Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Stemmer for Shoot 'Em Up. Herligt med litt action i disse juletidene. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Anbefaler en animert film jeg så nylig, som du kan plassere i komediesjangeren da den var ganske morsom; Despicable Me. Den likte jeg også(har kun sett med original tale som med alle animerte filmer) Så ganske nylig kidulthood og adulthood (må sees i den rekkefølgen) De var ikke så verst, i allefall ikke om du får med teks da det er meget tung britisk slang de snakker. Edit: giddet ikke tulle med linker da jeg sitter på telefonen. De kom ut i 2006 og 2008 Endret 27. desember 2010 av ananashapå Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (Jeg trenger en god komedie. Noen anbefalinger?) Four Lions. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Stemmer for Shoot 'Em Up. Herligt med litt action i disse juletidene. Det ble Shoot 'Em Up ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Er det meningen at lyden skal lagge i starten av Eraserhead, eller er det noe galt hos meg? Var voldsomt ubehagelig å gøre på. Edit: Lyden, ikke bildet. Endret 27. desember 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Om ikke Eraserhead prøver å være ubehaglig så har den feilet totalt. Så ja, det er nok meningen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er det meningen at lyden skal lagge i starten av Eraserhead, eller er det noe galt hos meg? Var voldsomt ubehagelig å gøre på. Edit: Lyden, ikke bildet. Jeg vet det ligger versjoner av Eraserhead ute på nett med dårlig lyd, så hvis jeg var deg ville jeg prøvd noe annet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=y-AXTx4PcKI&feature=related Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Uff.. må få sett den igjen. Forrige gang sovna jeg dessverre (og jeg pleier å digge velskrevne kakle-filmer). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Om ikke Eraserhead prøver å være ubehaglig så har den feilet totalt. Så ja, det er nok meningen. Sant, men lyden og bildet skal være syncet sammen likevel. Kjempegod film, forresten. Endret 28. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Søkte opp introen på youtube og der lagget ikke lyden, så det var nok her problemet var. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=anqgem9eN38 Yesh, yesh! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så ganske så kjekk ut den ja ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå