torboe Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Wopp! Wopp! Back to the future på TV2 Zebra i kveld! En perfekt søndagsfilm etter min mening! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Andre en meg som har planlagt en gjennomgang av Groundhog Day i jula? Skaffa meg filmen i herlige 1080p. Skal nytes. Edit: Da var den sett og julestemningen fosser på.. Endret 12. desember 2010 av Hille Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hvordan han fremstår i intervjuer gjør ikke filmene hans bedre. Men innsikt i hva som gikk feil med 2'ern kan gjøre 3'ern bedre. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som har noen tips angående bok til film adaptsjon som handler om oppvekst? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 The Body av Stephen King, som ble til filmen Stand By me er absolutt å anbefale.' Forøvrig så har vi en egen anbefalingstråd her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nå har jeg lett etter City of God på Blu-Ray så lenge uten å lykkes at jeg snart gir opp. Mistet DVD´en for noen år tilbake og vil veldig gjerne ha den i samlingen igjen. Saken er bare den at jeg gjerne vil ha den på Blu-Ray om det er mulig, men jeg finner den ikke med riktig soneinndeling, bare for USA. Om noen finner den skal de få en colaboks. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kjedet meg under hjemmeeksamen. Første til å oppdage hva jeg gjorde for å underholde meg selv vinner en +. 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Finni tittelen på noen filmer! Inception, The dark knight, Bat man og Insomnia 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 haha, sært Men jevli morsomt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Finni tittelen på noen filmer! Inception, The dark knight, Bat man og Insomnia Samt memento og The Prestige. 1 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Finni tittelen på noen filmer! Inception, The dark knight, Bat man begins og Insomnia Pluss Memento og The Prestige. Bare Nolan filmer faktisk. Endret 14. desember 2010 av Inxs 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 iiip Overså det jeg da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Snek inn alle Nolan-filmene, da jeg nylig har sett Inception og The Dark Knight og har litt mancrush gående. Batman Begins tok noen minutter. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XSIetIg7O3M&feature=player_embedded Zack Snyders nye film Sucker Punch Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Feiget ut på "Doodlebug"? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ikke imponert før du finner alle filmene til Nolan i samme setning! Kanskje du finner "Following" i teksten også... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Kortfilmer gjelder ikke. ^^ Hadde selvfølgelig med Following også, men regner egentlig ikke med at noen andre enn meg har sett den, så da er det bare et ord. edit: "and the following year released reports detailing the changes they deemed necessary to keep the system up to date" Endret 14. desember 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kjedet meg under hjemmeeksamen. Første til å oppdage hva jeg gjorde for å underholde meg selv vinner en +. Men hvis du skal ha bedre karakter, anbefaler jeg deg ihvertfall å rette "of the bat" til "off the bat" og "it's inception" til "its inception". Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Burde jeg se den originale TRON-filmen før jeg ser den nye TRON: Legacy? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Burde jeg se den originale TRON-filmen før jeg ser den nye TRON: Legacy? Uten å ha sett noen av dem, og kun basert på den viten at TRON er en kultklassiker, så må jeg alikevel si ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå