Merk. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 David Lynch slutter med film og satser på musikk. Tviler jeg på. Må uansett si at noe av musikken er faktisk bra http://www.youtube.com/watch?v=jvcDJTZ4Ep4&feature=related Hovedsaklig Sparklehorse og Vic Chessnut bak roret her, men det er likevel veldig lynchisk. Jeg liker det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Å herre for en tåpelig, fransk slutt i Wages of Fear. En av de dårligste sluttene jeg har sett i forhold til hvordan den ble gjennomført. Absolutt en fin tanke, men måten det skjer på, er noe av det mest uheldige jeg har sett på en stund. En veldig god film ellers. Synes slutten var helt herlig, jeg. Det var kanskje litt for åpenbart, men enda, en god slutt. Det var jo veldig passende at han døde, men det at han måtte død fordi han var så hysterisk uforsiktig ødela min siste slurk av filmen. Det er klart, han slapp å være overforsiktig, men "valsen" han gjorde på veien var tvers igjennom latterlig. Det var noe Mickey's trailer over det hele. http://www.youtube.com/watch?v=u9p8iaKVOAw Endret 30. november 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Sitter og ser på Ocean's Twelve og oppdaget at de er innom Dampkring coffee shop. Sinnsykt kult at de velger coffee shopen med den feteste designen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 År etter år gjør ca. 50% av amerikanere og omtrent den samme feilen faktisk. Nå skal vi vel ikke skryte på overkommen intelligens på andre enn oss? Vi blir jo tross alt aldri vist frem i våre dårligste øyeblikk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Rart hvor splittet publikum og anmeldere er på Blood Diamond - 90% for publikum mot 62% for anmeldere. Jeg ser på Directors Commentaryen nå og synes egentlig den er ålreit - i hvert fall ikke under 7/10. Kommentaren, derimot, er mindre opptatt av det tekniske og mer opptatt av Afrika - skuffende. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Veldig interessant artikkel på Montages http://montages.no/2010/12/den-akutte-krisen-i-norsk-filmkritikk/ 4 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 David Lynch slutter med film og satser på musikk. Tviler jeg på. Må uansett si at noe av musikken er faktisk bra http://www.youtube.com/watch?v=jvcDJTZ4Ep4&feature=related Hovedsaklig Sparklehorse og Vic Chessnut bak roret her, men det er likevel veldig lynchisk. Jeg liker det. Utsagnet var ment som en spøk, men jeg må si jeg faktiks begynner å bli litt bekymret over hvor mye tid han bruker på alt mulig småtteri fremfor å lage en ny langfilm. Hvor lenge tror dere vi må vente? 1 år til? 2? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg så nettopp Over the Hedge. Digga virkelig monopol-referansen. "I'm the car!" "No, I'm the car!" "Hey guys, stop! And besides, I'm always the car." Jeg kjenner meg så altfor godt igjen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå skal jeg prøve å se Windtalkers, kanskje den desidert dårligste krigsfilmen noen gang laget. De siste gangene jeg prøvde slo jeg av etter ca. 40 minutter 1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Scoren til Tron: Legacy er ute på spotify nå. Høres ut som Daft Punk har truffet spikeren. Digger det jeg hører. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg finner ikke sangene. Har søkt både Daft Punk og Tron Legacy. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) http://open.spotify.com/track/31Gt6LyZXRsLzITUolJBBx Kan vell legge til at jeg så Blow. Var blown away, kan jeg vel si.. Tulla, den var bare for premium brukere.. Det jeg linka til først var noe merkelige saker.. Endret 1. desember 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Sikkert bare for premium brukere da. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Rart hvor splittet publikum og anmeldere er på Blood Diamond - 90% for publikum mot 62% for anmeldere. Egentlig ikke. Blood Diamond bruker det gamle trikset publikumsfrieri med samfunnsbrodd. Ikke noe er som å underholde seere samtidig som man gir dem dårlig samvittighet. Ingen vil se en film om nød i Afrika med mindre et kjent Hollywoodansikt løper rundt og skyter mot folk. Med dyktige folk foran og bak kameraene blir resultatet fort gull for mange forskjellige type seere. Endel rutinerte ringrever i anmeldelerbransjen vil derimot fort se gjennom denne litt overfladiske behandlingen og skyte den ned for den tilgjengeligheten mange av seerne faktisk satte pris på. Endret 1. desember 2010 av KjemikerJon 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Sikkert bare for premium brukere da. Det er gjerne slik at nye album er tilgjengelig for Premium-brukere før oss andre. Tipper vi må vente hvertfall en måned før den legges ut til alle Spotify-brukere. Edit: Denne er sinnsykt fet. http://www.youtube.com/watch?v=svpLw7e-4ds&feature=fvst Endret 1. desember 2010 av Olum Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå skal jeg prøve å se Windtalkers, kanskje den desidert dårligste krigsfilmen noen gang laget. De siste gangene jeg prøvde slo jeg av etter ca. 40 minutter Så hvorfor ser du den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jeg finner ikke sangene. Har søkt både Daft Punk og Tron Legacy. Har du ikke Premium så lever du ikke. Hører på The Grid akkurat nå. Jeg lurer på om jeg ikke trenger å se filmen nå... Lenke til kommentar
metalmetal Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tre filmer som jeg anbefaller på det sterkeste: The Usual Suspects Memento Requiem for a Dream (inneholder forøvrig en av de beste filmsangene) Noen som har forslag til liknendes filmer, altså filmer som det kreves litt av publikum? Eller noen fantasyfilmer allà Harry Potter, Ringenes Herre, Pans Labyrint etc...? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tre filmer som jeg anbefaller på det sterkeste: The Usual Suspects Memento Requiem for a Dream (inneholder forøvrig en av de beste filmsangene) Noen som har forslag til liknendes filmer, altså filmer som det kreves litt av publikum? Eller noen fantasyfilmer allà Harry Potter, Ringenes Herre, Pans Labyrint etc...? Kos deg. Lenke til kommentar
metalmetal Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har sett de fleste der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå