Batnobbit Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 kk for jeg har lest historien og bare lurte på om det var filmen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hadde Ringenes Herre maraton sammen med noen venner i natt. Startet klokken halv åtte i går kveld og pløyet gjennom alle extended edition utgavene. Ble ikke ferdig før halv sju på morningen. Må si det var deilig å gå å legge seg da Når det gjelder filmene så har jeg ikke sett de forlengede versjonene enda og jeg må si jeg ble positivt overrasket over de scenene som var klippet bort i de vanlige filmene. Det var mye bra der! Selv om det meste var morsomme klipp, var det også mange klipp som på en måte gir filmen en litt mer helhet. Så jeg må gå til anskaffelse av de en gang når pengpungen tillater det. Skammer meg egentlig litt at jeg ikke har de Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ja exended versionene er mye bedre men når du har sett dem går du ikke tilbake til de normale. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) helt sant, siden jeg fikk extended har jeg aldri en gang tenkt tanken om å sette inn vanlig versjon i dvd spilleren, Endret 29. april 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 helt sant, siden jeg fikk extended har jeg aldri en gang tenkt tanken om å sette inn vanlig versjon i dvd spilleren, 8497018[/snapback] Har tenkt å skaffe meg Limited Edition utgavene. Hvordan er disse i forhold til Extended Edition utgavene. Altså de med 4 disker... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Jeg gadd aldri å kjøpe de vanlige utgavene siden extended utgavene ble annonsert fryktelig tidlig og de er også en del dårligere en extended versjonene av filmen. Men det skal sies at jeg hadde likt å brukt saksa litt på Return of the King og fjernet 15 minutter av de siste 20 minuttene men det var jo stort sett likt på begge utgavene så det har jo ikke så mye og si... Edit: Har tenkt å skaffe meg Limited Edition utgavene.Hvordan er disse i forhold til Extended Edition utgavene. Altså de med 4 disker... Det er kun ekstra-matriellet som er forskjellig på extended og LE utgavene filmene er de samme... Endret 29. april 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 er det ikke slik at på LE så er filmene på 1 dvd i stede for 2? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Stemmer ikke helt de er delt over 2 disker, men diskene har både extended og theatrical utgaven på samme disk og over 2 disker, hvorfor ikke en på hver disk . Men LE utgavene har ikke DTS eller de 4 kommentator-sporene som er på extended utgaven.... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Stemmer ikke helt de er delt over 2 disker, men diskene har både extended og theatrical utgaven på samme disk og over 2 disker, hvorfor ikke en på hver disk . Men LE utgavene har ikke DTS eller de 4 kommentator-sporene som er på extended utgaven.... 8497210[/snapback] DTS trenger jeg vell ikke? Bare jeg har 5.1 så er jeg fornøyd jeg. Og når det gjelder kommentator spor så bruker jeg aldri å høre på de så da tror jeg jeg kommer til å gå for LE utgaven. Synes også coveret var mye penere enn Extended Utgavene. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) LE inneholder to disker. På den ene disken er filmen. og på den andre disken er det en bakomfilm som er lagd ekslusivt for LE. Redigert: Omformulerte litt. Endret 29. april 2007 av quakie Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Arve Opsahl er død, 85 år gammel. Veldig trist. Likte godt Olsenbanden og Mot I Brøstet. Kilde; Dagbladet, VG. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 oi,det var trist.det var jo en så morsomm mann. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vel 85 var jo greit lenge.. R.I.P Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Svært trist, men nesten uunngåelig. Uansett, rip. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja da har hele banden stryki med. Blir nok en seriøs runde med Olsenbanden i mai. RIP Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Ja han var en skøyer han typisk normann. R.I.P Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 ikke, bra, dette var synd. har hatt mange gode stunder med alle fra olsen banden. hadde vel alle filmene på vhs tror jeg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Harald Zwart har skaffet seg rettighetene til å lage en remake av Ni Liv, Hollywood-style. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Like greit at en nordmann står bak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fantastisk. Tror det blir kanonbra jeg. Sist jeg leste om ham (når jeg skrev særemnet mitt i 2005), drev han med på et sci fi-prosjekt som het Revolver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå