Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde Ringenes Herre maraton sammen med noen venner i natt.

Startet klokken halv åtte i går kveld og pløyet gjennom alle extended edition utgavene. Ble ikke ferdig før halv sju på morningen. Må si det var deilig å gå å legge seg da :tease:

Når det gjelder filmene så har jeg ikke sett de forlengede versjonene enda og jeg må si jeg ble positivt overrasket over de scenene som var klippet bort i de vanlige filmene. Det var mye bra der! Selv om det meste var morsomme klipp, var det også mange klipp som på en måte gir filmen en litt mer helhet.

Så jeg må gå til anskaffelse av de en gang når pengpungen tillater det. Skammer meg egentlig litt at jeg ikke har de :blush:

Lenke til kommentar

Jeg gadd aldri å kjøpe de vanlige utgavene siden extended utgavene ble annonsert fryktelig tidlig og de er også en del dårligere en extended versjonene av filmen. Men det skal sies at jeg hadde likt å brukt saksa litt på Return of the King og fjernet 15 minutter av de siste 20 minuttene men det var jo stort sett likt på begge utgavene så det har jo ikke så mye og si...

Edit:

Har tenkt å skaffe meg Limited Edition utgavene.

Hvordan er disse i forhold til Extended Edition utgavene. Altså de med 4 disker...

Det er kun ekstra-matriellet som er forskjellig på extended og LE utgavene filmene er de samme...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Stemmer ikke helt de er delt over 2 disker, men diskene har både extended og theatrical utgaven på samme disk og over 2 disker, hvorfor ikke en på hver disk :hmm: . Men LE utgavene har ikke DTS eller de 4 kommentator-sporene som er på extended utgaven....

Lenke til kommentar
Stemmer ikke helt de er delt over 2 disker, men diskene har både extended og theatrical utgaven på samme disk og over 2 disker, hvorfor ikke en på hver disk :hmm: . Men LE utgavene har ikke DTS eller de 4 kommentator-sporene som er på extended utgaven....

8497210[/snapback]

DTS trenger jeg vell ikke?

Bare jeg har 5.1 så er jeg fornøyd jeg.

Og når det gjelder kommentator spor så bruker jeg aldri å høre på de så da tror jeg jeg kommer til å gå for LE utgaven. Synes også coveret var mye penere enn Extended Utgavene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fantastisk. Tror det blir kanonbra jeg. Sist jeg leste om ham (når jeg skrev særemnet mitt i 2005), drev han med på et sci fi-prosjekt som het Revolver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...