Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jashgemash (eller hva enn det er Borat sier), da var overnevnte film sett. Flott film, men mye mer 'drama' enn jeg hadde forventet. Det visuelle er i en klasse for seg selv, faktisk noe av det vakreste og mest motbydelige jeg noen sinne har sett. Se denne filmen eller dø (du vil i hvert fall angre hvis du ikke ser den).

Endret av Synthm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Pans labyrint sett, alle som likte Cronos, Mimic, The Devil's Backbone og/eller Hellboy kan glede seg, Pan er i mine øyne del Toros beste film så langt. Skal se den om igjen i morgen. :)

 

Kveldens andre film, Lonely Hearts, var også vel verdt å få med seg, Travolta og Salma Hayek utmerker seg særlig blant en mange fremragende rolleprestasjoner.

 

EDIT: skrvlf

Endret av Njål
Lenke til kommentar
Så når jeg digger alle de filmene du nettopp nevnte så mener du at jeg har noe og se frem til :)

 

Også kan du jo i samme slengen slutte med å vri kniven rundt i såret :realmad:  :p

7300929[/snapback]

Det var forresten en del ledige plasser i kveld, både på Pans labyrint, og enda flere på Lonely Hearts.

Du kan jo revurdere om du rekker det i morgen (eller snarere seinere i dag).

Lenke til kommentar
Det var forresten en del ledige plasser i kveld, både på Pans labyrint, og enda flere på Lonely Hearts.

Du kan jo revurdere om du rekker det i morgen (eller snarere seinere i dag).

7301249[/snapback]

 

Når jeg skulle kjøpe billetter til Pans labyrint i går 15 minutter før den åpnet var det ikke ledige plasser.

Men jeg har billetter til den i dag, gleder meg.

Lenke til kommentar
Du kan jo revurdere om du rekker det i morgen (eller snarere seinere i dag).

7301249[/snapback]

 

Har ingen mulighet dessverre :cry:

 

Så jeg lot frustrasjonen gå utover den siste resten av 20% salget til DDD (lønna kom i dag :whistle: )

 

Siste oppdatering på kodene:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Koder som virker, ikke virket og koder som ikke ble brukt:

 

BARGAINFLIX

DD11*

DEEPDISCOUNT*

DVDSALE

DVDTALK

ESPN

GOOGLE

KLSX RCH*

LATIMES

NYTIMES

PRICESEARCH

PRICESEASUMMERSALE

ROME

SUPERSALE

USATODAY

USWEEKLY

WGN

WSJ

YAHOO

Lenke til kommentar

Hva i helvete er det de blasfemiske horene tenker med når de faktisk klarer å komme fram til at det er en god idè å remake The Thing. Dette er nå en av de siste filmene som behøver denne behandlingen. Effektene eier fortsatt, stemningen er fantastisk og skrekken er ikke av PG-13 standard. Kan lese mer om dette skandaløse tullballet her.

Lenke til kommentar

Ja, den filmen er knallbra. Sanket inn en hel haug med Oscar i sin tid. Absolutt verd å se (jeg synes det er litt snodig at du ikke har sett den fra før, faktisk - ALLE har jo sett den! :p ).

 

EDIT: Jeg slenger meg forresten på Anti-Thing-Remake-bølgen. Patetisk at de skal lage en remake av denne filmen. Denne filmen trenger så slettes ingen oppgradering. Den er 110% som den er. Som Xkhar sa, så er fortsatt effektene mer enn troverdige nok (bokstavelig talt - noe av det beste jeg har sett av effekter, helt utrolig til å være fra 1982), historien er gyselig og ekkel - men "troverdig", karakterene er deilige og også troverdige, og sist men ikke minst: FILMEN ER SKUMMEL! Den er ikke av Ny-Hollywoods skremme-maraton (hvor man ikke engang skvetter). The Thing har en underbyggende, urolig og ekkel "feel" hele veien. Du vet ikke hva som skjer, du vet ikke hvem som er good eller bad, og du vet i allefall ikke hvordan det ender!

 

Jeg kan si, med hånda på hjertet, at The Thing er den beste horror-filmen jeg noen gang har sett. Dessuten er den en av de bedre Sci-Fi filmene jeg noen sinne har sett også. En av de veldig få Carpenter/Russel-filmene jeg liker - jeg forguder denne filmen. Ser den regelmessig.

 

Igjen, patetisk at denne filmen skal få en remake. Joda, ingen tvinges til å se den... men likevel. ARGH! This is personal!

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...