Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derfor:

He agreed to make a brief appearance in D3: The Mighty Ducks (1996) in exchange for Disney helping him finance and distribute another effort as actor-director, The War at Home (1996). Though smiled on by critics, The War at Home (1996) received a paltry distribution by Disney and thus went largely unseen. A devastated Estevez considered quitting the business but has ultimately continued to work in films, including a fourth effort as director and star, Rated X (2000) (TV), which co-starred brother 'Charlie Sheen (I)' and was a selection at the Sundance Film Festival. In 2006, Bobby (2006), a film about the assassination of Senator Robert F. Kennedy that Estevez wrote, directed, and acted in, premiered at the Venice Film Festival and received a seven-minute standing ovation.

Lenke til kommentar

Last Airbender må være den svakeste blockbustern jeg har sett på veldig mange år. Fy så dårlig den var på alle måter. Kommer ikke på en eneste ting som var positivt og det er ikke ofte det skjer med slike filmer.

Er helt enig. Nå er jeg vel ikke helt kvalifisert til å si så mye om denne filmen siden jeg sovnet halvveis og ikke har orket å sett resten senere, men det jeg så var vartfall veldig dårlige greier..

Vil nesten påstå at M. Night Shyamalan ikke har kommet med noe sikkelig bra siden Signs i 2002.

Lenke til kommentar

Last Airbender må være den svakeste blockbustern jeg har sett på veldig mange år. Fy så dårlig den var på alle måter. Kommer ikke på en eneste ting som var positivt og det er ikke ofte det skjer med slike filmer.

Er helt enig. Nå er jeg vel ikke helt kvalifisert til å si så mye om denne filmen siden jeg sovnet halvveis og ikke har orket å sett resten senere, men det jeg så var vartfall veldig dårlige greier..

Vil nesten påstå at M. Night Shyamalan ikke har kommet med noe sikkelig bra siden Signs i 2002.

Nå synes jeg strengt talt han aldri har lagd en film som gjør seg ved flere visninger - han er en klassisk "one trick pony" som kan sin greie og knapt det. Sixth Sense og Unbreakable var fiffige for sin tid, men har virkelig bleknet med årene. Har dog ikke sett The Village, men den er jeg veldig spent på. Så og si alle mine nærmeste filmkompisser trekker fram den som hans klart beste. Lady in the Water har jeg heller ikke sett, men ifølge ryktene skal det være en "klassisk" Shyamalan-film og hans nest dårligste.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Danielzu: Den kan tolkes på to måter:

1) Du skulle likt å oppleve følelsen av å se mesterverket for første gang en til.

2) Den er så dårlig at du skulle ønske at du ikke hadde opplevd den.

Er det 2) som er riktig? :p

Edit: Tre stykker som ikke liker den på rad. Den skal sees nå!!!

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Danielzu: Den kan tolkes på to måter:

1) Du skulle likt å oppleve følelsen av å se mesterverket for første gang en til.

2) Den er så dårlig at du skulle ønske at du ikke hadde opplevd den.

Er det 2) som er riktig? :p

Edit: Tre stykker som ikke liker den på rad. Den skal sees nå!!!

Ganske sikker på at det er 2) som er riktig. Er vartfall det for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...