Tbau5 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Herlig! Den skal skaffes. Er det noe jeg digger er det dårlige monsterfilmer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg må si at hele Aronfsky vs Wolverine greia er møkk merkelig. Yess, så enig. Jeg er veldig sånn midt på i situasjonen, vi kan her få en veldig bra film slik The Dark Kngiht var hvis filmen også får greie forfattere. Eller vi kan få liksom den samme cheesy X-Men på filmen-linja på nytt med litt bedre regi. Gleder meg uansett til å se noe trailere eller noe sånt når den tid kommer. Er det bare jeg som synes det er litt feil hvis spinn-off`ene til X-Men blir bedre enn hovedfilmene? Slik jeg ser det så er jeg mer gira, og glad for en Deadpool-film og den kommende The Wolverine(ikke den første, selv om den var grei). Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Pn1K9vidVQg Lasse & Geir (1976) Artig film fra Wam & Vennerød Spesielt dette klippet fra bussen er jo bare konge Endret 21. november 2010 av WarpX 2 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Så trailer til Green Lantern, starring Ryan Reynolds. Konseptet virket kult. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Noen film entusiaster her som vet om det blir LOTR extended blu ray snart? Mener å huske at det skulle lanseres når hobbiten ble bekreftet. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Klarer ikke å få ham til å passe helt i rollen i hodet mitt. Green Lantern vil for meg for alltid være svart på grunn av Justice League-serien som gikk på Cartoon Network. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hah, same her, Bunnskrap. Anyways. TRON: Legacy! Kor mange andre enn meg gledar seg som eff?! :D :love: Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Venter i spenning på den, har riktignok ikke sett den originale TRONfilmen, er den verd å se? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Definitivt. Du merke den er gammal, men den har ein heilt unik atmosfære. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Folk brøyt ut i latter når Tron-traileren rullet på den lokale kinobua. Jeg er usikker på om den blir en suksess. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kvifor ikkje?! Disney (masssssse penger) + Daft Punk er akkurat det Tron treng! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gleder meg til den nye Tron filmen, likte veldig godt den orginale så veldig spent på hva Tron Legacy kan tilby. Såg forresten Wall Street 2. Ikke så gale film, og i mine øyne en verdig etterfølger av en strålende film. Er ikke helt sikker på hva jeg synes om skuespilleren Shia LaBeouf (Jack Moore). Traileren til filmen Buried virker lit spennenede. Ryan Reynolds i hovedrollen. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm. 1 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Den første filmen er også Disney, så er en selvfølge at nummer 2 er likeså. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Da er Metropolis på BD sendt fra Play.com. Blir spennende å se den nye versjonen med 25 minutter ekstra film. Har noen sett den? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm. Du likte ikkje Pirates of the Caribbean? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm. Mary Poppins ler av deg. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm. Du likte ikkje Pirates of the Caribbean? Nope. Og ikke National Treasure heller. Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm. Mary Poppins ler av deg. D som itj like mæ lik itj æ. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Forsåvidt sant det Mr.Badsmile.. Hmm.. Jeg får legge fordommene til side (som Gadamer så fint ville sagt det). Og får vel innrømme nederlag, da jeg like Tron veldig godt.. Unntak som bekrefter osv.. EDTI: Og jeg har langt ifra sett alt Disney har produsert så jeg uttaler meg på greit tynt grunnlag. Endret 22. november 2010 av E.I. Lonoff Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Kødder du?! Er det Disney som produserer Tron Legacy?! Faan i hælvette! Hater alt Disney rører som ikke er tegna barnefilm. Tron Legacy er ikke en tegna barnefilm. Du likte ikkje Pirates of the Caribbean? Håper ikke du prøver å få Pirates of the Caribbean til å se ut som en referanse i filmverdenen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå