Coffey Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Robert DeNiro som Sully blir dritbra, men Mark Wahlberg i hovedrollen som Nathan Drake? Please god, no! Nei, Nolan North eller Nathan Fillion hadde passet mye bedre! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Mark Wahlberg spiller fletta av begge de to overnevnte. Han virker som et godt valg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Selv ville jeg digga å se Fillion i filmen. Men ikke dumt med Walhberg heller. Han spilte tross alt en glitrende rolle i komedien "The Happening" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Regner med de fleste har spilt eller i det minste hørt om Uncharted-spillene? Uncharted - Drake's Fortune (the movie), aktuelle skuespillere Robert DeNiro som Sully blir dritbra, men Mark Wahlberg i hovedrollen som Nathan Drake? Please god, no! David O. Russel er satt til å regissere, hva tror folk om det? Jeg har egentlig ikke noe særlig kjennskap til han, tror dere han kan få til noe bra? Jeg synes spillet i seg selv har veldig bra potensiale som film, så har tro på dette hvis de får noen andre enn Mark Wahlberg til å spille hovedrollen. Jeg liker egentlig Mark Wahlberg, til tross for enkelte utilgivelige roller. Han var god i Three Kings (regissert av Russell), så jeg ser for meg at de har en god tone (sammenlignet med det anstrengte forholdet jeg antar at Wahlberg hadde med M. Night som resulterte i makkverket The Happening) og jeg ser for meg at han kan funke her. Russell er smart, men manusforfatter er alpha omega for slike filmer. Og btw, Sully ligner mer på Bruce Campbell enn de Niro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Skulle tro Marky Mark lærte av Max Payne fadesen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Så akkurat min første BD, Reservoir Dog. For all del, det var jo veldig skarpt og alt det der. Men det jeg reagerte på var hvor lyst (opplyst) alt var og at omtrent alt så veldig studio-aktig ut. Det føltes/så ikke ut som en film og ødela ganske mye av filmopplevelsen. Flere som har følt det samme? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Tror nok du må se noen flere BDer. Har den filmen på BD og kan ikke si meg enig. Endret 16. november 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Blærh, håpte det var noen innstillinger eller noe jeg hadde gått glipp av. Må vel bare få sett en del middelmådige filmer på bd for å venne meg til det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du kan jo alltids prøve å stille inn/kalibrere TVen din. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hm, har den selv, syntes nå det var helt grei kvalitet til å være så gammel. Prøv med en ny film, overbeviste dama med å vise åpningscena i Quantum of Solace først på DVD, så på BD, hu ble helt sjokkert Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Så akkurat min første BD, Reservoir Dog. For all del, det var jo veldig skarpt og alt det der. Men det jeg reagerte på var hvor lyst (opplyst) alt var og at omtrent alt så veldig studio-aktig ut. Det føltes/så ikke ut som en film og ødela ganske mye av filmopplevelsen. Flere som har følt det samme? Kanskje jeg vet hva du snakker om. Ikke oppløsningen og skarpe detaljer, men at flyten i bilde gir en følelse av å være filmet med et billig hjemmekamera? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 @Venerable, ja du er inne på noe der ja. Har du noe forklaring eller løsning? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 er det sånn at bevegelser ser "raskere" ut på en måte? Jeg vet ikke hovrdanjeg skal forklare. var det ikke noe slikt i public enemies? har lestdettidligere i tråden.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg får den følelsen av filmer spilt inn med digitalt kamera, spesielt Michael Mann sine filmer. Jeg har derimot ikke opplevd det med BD, jeg så f eks The Dark Knight på prosjektor og den var sylskarp og fløt bra(den var riktignok filmet litt i IMAX, som er juks - da ser alt bra ut). Det jeg har hørt er at den "flyten" skyldes høyere framerate, og at vi er vant til 24fps som egentlig er dårligere enn det nye (som jeg tror er 60), og at det derfor virker billigere når det er flere. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Synes det er dårlig med så høy framrate, får bare Hotel Cæsar-/random såpeserie-vibber av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) @Venerable, ja du er inne på noe der ja. Har du noe forklaring eller løsning? wh1te her på forumet, eller is inept at som han kaller seg i disse dager, mener det er noe som oppstår med TV-er som er 100 Hz og høyere. Og jeg tror det er spesielt enkelt å legge merke til når man ser filmer med høy oppløsning. Selv har jeg bare sett én film på BD, og det var på et slikt TV. Men resten av folka i rommet kunne ikke se noe. Så jeg vet ikke. Føler jeg legger merke til det på DVD også på 100 Hz, men det kan være jeg som lurer meg selv. Er uansett ikke like tydelig. Selv har jeg et 50 Hz TV, og aldri merket noe der. Edit: Det jeg snakker om ligner looken til Michael Mann sine filmer ja (Collateral, Miami Vice og Public Enemies). Fordi de også har den billige hjemmekamera looken. Endret 16. november 2010 av Venerable Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ehm.. Natural Born Killers var jo.. syk? Vet ikke helt hva den var jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ehm.. Natural Born Killers var jo.. syk? Vet ikke helt hva den var jeg. Merkelig, men bra Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg syntes den var spy. Ikke fordi den var så kul og trippy men den var bare kjip og stressende å se på. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hmmm, må undersøke om den tv'en er 100 Hz. Viss ikke så er det vel bare jeg som trenger å venne meg til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå