Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Y'know, this was supposed to be my weekend off, but noooo. You got me out here, draggin' your heavy ass, through the burnin' desert, with your dreadlocks (tentacles) sticking out the back of my parachute. You gotta come down here with an attitude, actin' all big and bad…and what the hell is that smell?! [screams and kicks alien] I could've been at a BARBECUE! But I ain't mad.", Captain Steven Hiller

:p

Endret av mhbakke
Lenke til kommentar

Noen som vet om noe bra skrekk film? leter etter noe du støkker etter, ikke noe sån som SAW filmene de er bare ekle, men altså SKUMELT, yeah, så nettopp The Descent yeah scary......NOT, etter spillt F.E.A.R. så har jeg hatt vansker med å bli lett skremt av filmer.

:)

Lenke til kommentar

Har fått i oppdrag å anbringe èn eller flere filmer til en 70-tallsfest. Saturday Night Fever og Studio 54 er allerede ordnet, men jeg tenker at det må finnes noe litt mer raffinert, som skildrer dans og disco på denne tiden.

Forslag mottas med takk..

Endret av dot_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Lykke til å få den lastet ned...

8490127[/snapback]

Virker det ikke?

8490532[/snapback]

Nope. Med mindre du har adresse i USA samt et amerikansk kredittkort.

Lenke til kommentar

Lucio Fulci er et geni. Så akkurat The New York Ripper, og selv om det er langt fra hans beste film, og filmen er en spesielt god giallo, så er det så sykt underholdende. Voldsscenene i filmene hans er fantastiske, og det er jo ingen Fulci film uten et glimrende drap som involverer et øye.

Lenke til kommentar
Lucio Fulci er et geni. Så akkurat The New York Ripper, og selv om det er langt fra hans beste film, og filmen er en spesielt god giallo, så er det så sykt underholdende. Voldsscenene i filmene hans er fantastiske, og det er jo ingen Fulci film uten et glimrende drap som involverer et øye.

8494287[/snapback]

Er The New York Ripper den samme som Yorkshire Ripper?

Lenke til kommentar

8494287[/snapback]

Er The New York Ripper den samme som Yorkshire Ripper?

8494306[/snapback]

Gikk raskt gjennom alternative titler på IMDB, og fant ingen Yorkshire Ripper. Så det tviler jeg på, men skal ikke si meg sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...