Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Om Kristen Bell får jobben, mister jeg 10% trua. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Om Kristen Bell får jobben, mister jeg 10% trua. Enig Men er uansett litt kult bilde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nolan bommet på den kvinnelige hovedrollen i både BB og TDK, så jeg håper han gjør en bedre jobb nå som kvinnen har en viktigere rolle. Personlig har jeg ingenting imot Harley Quinn i en mindre skurkerolle. La oss ikke glemme at The Joker ikke var med i mer enn 30 minutter av The Dark Knight, en film som varte i to og en halv time. Å ha henne som et uforutsigbart side-element kan bli svært spennende, spesielt hvis de henter inn en knallskurk som The Penguin til å oppta mesteparten av oppmerksomheten til Batman. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvor ble Montag av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Nolan bommet på den kvinnelige hovedrollen i både BB og TDK, så jeg håper han gjør en bedre jobb nå som kvinnen har en viktigere rolle. Personlig har jeg ingenting imot Harley Quinn i en mindre skurkerolle. La oss ikke glemme at The Joker ikke var med i mer enn 30 minutter av The Dark Knight, en film som varte i to og en halv time. Å ha henne som et uforutsigbart side-element kan bli svært spennende, spesielt hvis de henter inn en knallskurk som The Penguin til å oppta mesteparten av oppmerksomheten til Batman. Om det står mellom Catwoman,Talia og Harley Quinn hadde nok jeg også gått for sistnevnte. Nolan hadde nok gjort karrakteren noe anderledes enn Jokeren i TDK. Syns Harley Quinn er smått spennede konsept, en utdannet psykolog som blir psykotisk pågrunn av The Joker ''warped'' verdensyn. Hadde også gledet meg om Cilian Murphy hadde fått en større rolle (som Scarecrow) i The Dark Knight Rises(TDKS? Hoff for en elendig anagram).Irriterte meg at han fikk en så kort cameo i TDK igrunn. Måtte google for å finen ut hvem Blake Lively var. Gosip Girl var svaret jeg fikk. Hoff Endret 12. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hvor ble Montag av? Det hender han slenger innom bildequiz tråden og slenger om seg med sine sedvanlige spydigheter... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er de beste julefilmene? Hjelp meg og deg med å hjelpe oss, deg og meg og vi. Jeg kan nevne et par - ELF, Love Actually, Olsenbanden Juniors Første Kupp, Tre Nøtter Til Askepott, The Nightmare Before Christmas, og de filmene der han mannen blir om til julenissen, og han har en sønn som sliter på skolen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) HQ skal helst se sånn ut. Hun er opprinnelig en av psykologene på Arkham Asylum, men blir forelsket i pasienten sin The Joker, og gjør alt for å tilfredsstille ham. Endret 12. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er de beste julefilmene? A Christmas Story (1983) Jeg har sett 90% av filmene på Imdb Top 250 nå. 250/250 innen 2010 ser ut til å kanskje bli litt vanskelig. Mye tentamener som hindrer for filmseing. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er de beste julefilmene? Hjelp meg og deg med å hjelpe oss, deg og meg og vi. Jeg kan nevne et par - ELF, Love Actually, Olsenbanden Juniors Første Kupp, Tre Nøtter Til Askepott, The Nightmare Before Christmas, og de filmene der han mannen blir om til julenissen, og han har en sønn som sliter på skolen. La oss heller holde oss til denne tråden! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Muppet's A Christmas Carol er den beste jeg vet om. Fantastisk versjon av Scrooge-historien med de tre juleåndene og alt. Selv om du ikke vet hvem alle muppetene er, passer de perfekt i rollene sine likevel, sammen med Michael Caine. Endret 12. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Så akkurat A Christmas Story og den skal definitivt skal utvilsomt inn i en fast julefilmrotasjon. Herlig film! Hvilken versjon så du? Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Mine faste julefilmer er Black Christmas fra 74 og Gremlins. Begge er noe jeg har startet med i senere tid. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Så akkurat A Christmas Story og den skal definitivt skal utvilsomt inn i en fast julefilmrotasjon. Herlig film! Hvilken versjon så du? 1983-versjonen Endret 13. november 2010 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jenny McCarthy ligner faktisk paa HQ...... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Så akkurat A Christmas Story og den skal definitivt skal utvilsomt inn i en fast julefilmrotasjon. Herlig film! Hvilken versjon så du? 1983-versjonen Ja, så klart! Jeg forvekslet den med A Christmas Carol. Er det noen som anbefaler Jim Carrey-versjonen av den? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Så akkurat A Christmas Story og den skal definitivt skal utvilsomt inn i en fast julefilmrotasjon. Herlig film! Hvilken versjon så du? 1983-versjonen Ja, så klart! Jeg forvekslet den med A Christmas Carol. Er det noen som anbefaler Jim Carrey-versjonen av den? Ja, jeg synes den er meget god. Nå så jeg den i 3D da, men uten 3D er det vel kanskje lettere å fokusere på de gode prestasjonene fra blant annet Carrey og Gary Oldman. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) (Hvor ble Montag av?) Ja , uka gikk fort den , i dag erre Sonntag forresten....trur han er tilbake i morra anledning dagen *humrer* Endret 14. november 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå