KjemikerJon Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg tagger Fincher som vinner. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Synes Black Swan og 127 Hours virker mer interessante enn The Social Network og Inception. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Liker alle referansene i Blade Runner, og best den til Prometheus-myten.. Den tar også opp temaer som kloning, aktiv dødshjelp, eksistensiell filosofi, menneskers fysiske eksistens osv.osv. Hvem er Deckard? Hva betyr enhjørningdrømmen og det at politimannen legger igjen en origamienhjørning på dørstokken til Deckard? Er så mange aspekter ved den filmen at jeg får ståpeis bare av å tenke på det! Noe som forklarer hvorfor gjensyn etter gjensyn er en absolutt nødvendighet. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): *SNIP* Jaja! Veit jo d! Men man kan jo ikke konkludere med dette da Directors Cut har fjernet denne scenen.. Altså: Hvem er Deckard? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ble dratt med på Unstoppable. Og jeg kan bare si at jeg er glad for at jeg brukte en gratisbillett. SELV om det var halv pris, og selv om bitcha i kassa syntes jeg var "frekk" som brukte en gratisbilett når det var halv pris. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 *skrur på TVn til den episke sverdduellen fra Kill Bill Vol 1, og innser hvor rå Tarantino er* Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Synes Black Swan og 127 Hours virker mer interessante enn The Social Network og Inception. Enig, lukter også en mulig Oscar til James Franco. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 er det noen bra krigsfilmer som er ute å går for tiden? Som og er tilgjengelig på blu ray. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hmm, Green Zone er jo helt grei. Lenke til kommentar
......... Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Synes Black Swan og 127 Hours virker mer interessante enn The Social Network og Inception. Enig, lukter også en mulig Oscar til James Franco. Jeg håper og tror at James Franco får en Oscar for den filmen. Which reminds me at jeg gleder meg noe fryktelig til Oscar utdelingen. Endret 7. november 2010 av ......... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Synes Black Swan og 127 Hours virker mer interessante enn The Social Network og Inception. Basert på hype, eller? Jeg har sett de to siste og begge var klare terningkast 6-filmer. Jeg gleder meg også til de to andre, spesielt Aronofskys. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor mange filmer så dere på Den Store Kinodagen, da? Jeg endte opp med å se 7 filmer, jeg.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor mange filmer så dere på Den Store Kinodagen, da? Jeg endte opp med å se 7 filmer, jeg.. 1 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvor mange filmer så dere på Den Store Kinodagen, da? Jeg endte opp med å se 7 filmer, jeg.. Jeg så 'A Fistfull Of Dollars' og 'For A Few Dollars More' på Cinemateket Lenke til kommentar
torboe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tjohej.. Prøver å se Inside Man på TV3, men makan til reklamepauser.. Æ klikke! 3 Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Noen som følger med på filmnyheter og vet om det kommer noen interresante filmer på kino i jula? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Desember Skyline synes jeg ser litt heftig ut. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Skyline-teaseren tirret jo litt, men Strauss-brødrene har kun det Aliens vs Predator-mølet og en musikkvideo med Nickelback å vise til. Hva som er verst vet jeg ikke (å se Eric Balfour løpe rundt i en skrikende hovedrolle er vel heller ikke å anbefale). Som julefilm ville jeg heller satset på fløtepusen Afflecks nye hardkokte krimdrama The Town. Det lukter Oscar, og Don Draper er jo med. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hadde det vært Aliens vs Predator vs Nickelback, skulle jeg vurdert å se det. Men Skyline, tror ikke det 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg gleder meg til The Town, Due Date og Tron Legacy. Jeg liker all sci-fi, selv skikkelig dårlig sci-fi, så Skyline ser jeg nok uansett. Bare det ikke ender opp som en The Event-skuffelse så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 The Big Sleep på TCM 19.05 i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå