Need44speed Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Ble faktisk litt usikker, har dere noen mening om hvilkenvi skalse? Social network, red , trolljegeren eller jackass 3d Endret 5. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Social Network og Trolljegeren er på min "must see"- liste hvert fall. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hvilken versjon av Alien, Theatrical eller Director's Cut? Jeg har bare sett DC. Jeg vet ikke hvordan den andre er, men DC har en helt fantastisk atmosfære. Starter med theatrical så kansje jeg tar director's cut også. Endret 5. november 2010 av Cortese Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Trolljegeren er å anbefalle. Jeg syns Otto Jespersen passer godt inn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 25. januar blir Oscar-nominasjonene offentliggjort. Kanskje litt tidlig, men noen som har noen tips til hvilke filmer fra dette året som kan ha en sjanse? Eller bare filmer man MÅ ha fått med seg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Inception er den første som popper opp i hodet mitt hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Armadillo! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 The Social Network, 127 hours og Black Swan kanskje. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 The Social Network, Shutter Island, Black Swan og The Ghost Writer er mine tips. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg synes ikke Shutter Island fortjener Oscar-nominasjoner, men jeg støtter Inception og The Ghost Writer. Har ikke fått sett The Social Network ennå, men har på følelsen at den også kommer til å dukke opp. Kinesiske Aftershock tror jeg har ganske stor sjanse til å bli nominert til beste utelandske. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tipper Incpeption, Black Swan, Shutter Island, The Social Network, Armadillo, The Ghost Writer og How To Train Your Dragon blir nominert. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvorfor skal det absolutt være 18-årsgrense på Hifi-klubbens "filmfestival?" Dårlig gjort. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) En fantastisk og lang dokumentar om Monty Pyton er å finne på NRK sine sider for tiden. Episode 1 vil bare ligger der i to til dager så få den sett kjapt! http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/673425/ Endret 6. november 2010 av Venerable Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det den som originalt heter Almost the Truth? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Blade Runner er en film som vokser ved gjensyn for mange. Anbefaler å finne den frem igjen ved en senere anledning. Det jeg liker best med Blade Runner er stemningen og det visuelle uttrykket. Ridley Scotts fremtidsvisjon kombinert med den mørke, regntunge stemningen er god som gull...og den blir bedre for hver gang jeg ser den. Am'nt u gonna departure-scenene klarer jeg derimot aldri å få under huden. De er treige, sløve og "meh". Lenke til kommentar
Brow Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5Wl-ZxbfojQ Noen som gleder seg til denne? Må si jeg gleder meg sykt til denne kommer ut i mars neste år Skal definitivt ses... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det den som originalt heter Almost the Truth? Ja stemmer det - http://www.imdb.com/title/tt1422182/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er det den som originalt heter Almost the Truth? Ja stemmer det - http://www.imdb.com/title/tt1422182/ Flott dokumentarserie. Anbefaler alle fans av MP å se den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg er veldig spent på hvem som vinner beste regissør, da de åpenbare nominerte er alle "denne generasjonens" regissører. Aronofsky, Boyle, Nolan og Fincher stiller med hver sin film, og kun Boyle har vunnet den før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå