Need44speed Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 PS3, er ikke det litt dyrt da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 1500 ekstra for å kunne spille Red Dead er verdt det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faktisk, så frister ps3 litt. Jeg foretrekker å spille på pc, men ps3 har jo bra exclusives i tillegg til blu-ray. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvor lenge er det til neste generasjons playstation? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvor lenge er det til neste generasjons playstation? Lenge. Tenk ihvertfall 3-4 år. Minimum. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvilken versjon av Dune burde jeg se? Evt. se før andre versjoner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har fått høre at miniserien er bedre enn filmen (nå vet jeg ikke om du har lest boken og bryr deg nevnverdig om historien), men ingen av delene har fått nok skryt til at jeg har satt meg ned med dem. Du kan lese litt her hvis ingen i tråden har en konkret anbefaling. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Min dag idag. Uuu, pakke i posten! Lurer på hva som er inni.. Toy story 3! YESS! Sadface Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Waat? Endret 3. november 2010 av Nopros Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nå har vi PS3-eiere fått filmtjenesten MUBI på konsollen vår. Koster rundt 25kroner per film å se, eller et månedsabonnement på 100kroner. Da kan man se alt man makter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er det en lovlig tjeneste, eller er det noe a la den russiske "100kr måneden og last ned all musikken du vil"? Jeg er alltid skeptisk til slike vidundertjenester som man må betale for, og liker ikke å gi penger til pirater. Jeg har ingenting imot å laste ned, men å betale for piratmateriale er noe jeg holder meg for god for. Har jeg først pengene så går de til de som lager materialet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Når det er innebygd i Sony sin software, må man regne med at det er en legitim tjeneste. Akkurat som at Zune er innebygget i Xbox live abonnementet, og du kan streame filmer derfra mot betaling til xbox. Endret 3. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ja det er 100% lovlig, man ser det er en del regionsristreksjoner der. Og PS3 ville ALDRI ha implimentert en pirat-tjeneste på konsollen sin. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lastet ned MUBI og prøve litt her i sted. Syntes tjenesten virker lovende, men til meg var den litt treig, og nesten ingen av filmene var mulig å se. Kanskje de driver å legger inn dette nå siden tjenesten er så ny. Håper filmutvalget blir bra og at filmene blir lagt ut i full HD og med 5.1 surround. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Har den kommet til Norge? EDIT: Et kjapt søk viste at den kom til Norge idag. Endret 3. november 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ehh..hvordan endrer jeg språk i imdb nå? På jobb går vi gjennom en tysk server, så alle filmtitler kommer på tysk. Litt håpløst. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har testet MUBI selv og jeg synes dette nesten virker for godt til å være sant?! Er broke nu, så har kun rukket å sett en film som var gratis og det fungerte perfekt. Dry Summer het filmen, tyrkisk film fra 1964. Ambefaler alle å sjekke ut, da den vant Golden Bears award i 1965. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Brukt MUBI ett par månder nå og må si jeg er veldig fornøyd med tjenesten. Utvalget kunne gjerne vært litt mer variert dog. Ikke mye "feel good" å spotte der liksom, men føler fortsatt det er verdt de 99 kronene jeg betaler i månden. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Brukt MUBI ett par månder nå og må si jeg er veldig fornøyd med tjenesten. Utvalget kunne gjerne vært litt mer variert dog. Ikke mye "feel good" å spotte der liksom, men føler fortsatt det er verdt de 99 kronene jeg betaler i månden. Er det slik for deg og at du kun kan se ca 500 av de 17000 eller noe filmene som er der? Var et ekstremt labert utvalg filmer som jeg hadde muligheten til å se ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå