-Léon- Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Syk syk syk film. Nettopp ferdig å se den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hørt snakk om den der filmen ja. Ikke min type film. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ikke min heller egentlig, men ble litt nysgjerrig på hvor ille filmen faktis var. Såg A Nightmare on Elm Street 2010 før, og den var ingenting i forhold til The Human Centipede. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Slutten på Human centipede (first sequence) var litt lei Interessant film Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Srpski film neste da. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Veldig lei ja. Skuffende slutt, eller noe slikt hvertfall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Syk syk syk film. Nettopp ferdig å se den. Så traileren for den her en gang. Virker som en film i retning Saw/Hostel-opplegget, så det er egentlig ikke min type film, men nysgjerrigheten tar noen ganger overhånd. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Så traileren for den her en gang. Virker som en film i retning Saw/Hostel-opplegget, så det er egentlig ikke min type film, men nysgjerrigheten tar noen ganger overhånd. Har ikke sett hostel eller saw , men tror ikke de likner noe særlig på human centipede. Endret 24. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Syk syk syk film. Nettopp ferdig å se den. Sett bare traileren jeg og. Og er helt sikker på at jeg skal komme meg gjennom livet uten å se den filmen. At noen vil budsejettere sånt forstår jeg ikke. Den beriker ikke verden på noe som helst måte. (Nå mente jeg jo dette om Antichrist og, og der er det vel heller flere som er uenig med meg)... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så traileren for den her en gang. Virker som en film i retning Saw/Hostel-opplegget, så det er egentlig ikke min type film, men nysgjerrigheten tar noen ganger overhånd. Har ikke sett hostel eller saw , men tror ikke de likner noe særlig på human centipede. Så det er ikke ekstremt grafisk tortur på film? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 The Human Centipede er ikke spesielt grafisk, og ihvertfall ikke blodig. Noen effekter er ganske bra, andre er temmelig dårlig. Jeg synes filmen var svak. Til tider amatørmessig, både foran og bak kamera. Til tross for at det er en kort film, så synes jeg det var mye dødtid. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så nettopp traileren, og etter siste del av den å dømme ser det ut til å bli underholdning an mass. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Haha, den må jeg også se. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg så Liquid Sky i går, fantastisk. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 The Human Centipede er ikke spesielt grafisk, og ihvertfall ikke blodig. Noen effekter er ganske bra, andre er temmelig dårlig. Jeg synes filmen var svak. Til tider amatørmessig, både foran og bak kamera. Til tross for at det er en kort film, så synes jeg det var mye dødtid. I følge regissøren selv så ble filmen laget etter en diskusjon om hva de mente var det verste som kunne hende med en. Og slik jeg forstod det så var det et ganske tamt budsjett på filmen. Men nå hadde det tydeligvis blitt ganske mye snakk om filmen, og ut i fra hans egne ord så blir oppfølgeren mye verre. Mulig spoiler "This time it a 12 person centipede" Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Salò o le 120 giornate di Sodoma blir vel litt av det samme? :o) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Den går vel mye mer på det psykiske. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Den går vel mye mer på det psykiske. Det er en del fysisk tortur i Salo, spesielt mot slutten. Likevel er det nok det psykiske som er verst. Hvordan kan noen være så forjævlige mot andre mennesker som i Salo? En flott studie av menneskets grusomhet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Min morbide nyskjerrighet fikk meg til å se The Human Centipede, herregud for noe dårlige greier. Elendig skuespill, elendige replikker og elendig plot. Får takke meg sjæl, visste jo at det måtte være labre greier. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg vet ikke med dere, men jeg liker å nyte filmer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå