Hyperio Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Appropo folk som sovner under siste LOTR film under et marathon, er det noen som har sett alle 3 i strekk uten å ta en lengre pause / sovne? Hadde et LOTR marathon uten pauser, når vi kom til den 3 filmen, så droppa vi den fordi vi alle var så dritt lei LOTR. Har sett alle tre i strekk ja. Med projektor på vegg. Vi ble rimelig trøtte, men kaffe, brus, energidrikk og grandis er en fin kur mot det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Appropo folk som sovner under siste LOTR film under et marathon, er det noen som har sett alle 3 i strekk uten å ta en lengre pause / sovne? Hadde et LOTR marathon uten pauser, når vi kom til den 3 filmen, så droppa vi den fordi vi alle var så dritt lei LOTR. Ja,men avbrutt av korte røykepauser på 5min eller noe slikt..fikk ikke lov å røyke inne :S Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg var mer enn klar for å fullføre tredje filmen i marathon (extended edition dog), men kameratene mine sovna, forbanna drit Vi begynte litt seint da (min skyld), så seint som kl 22.00. Bare jeg som syns at det er vanskligere å fullføre harry potter marathon? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vi begynte kl. 01 tror jeg. Harry Potter-marathon er da null stress i forhold til James Bond-marathon. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Da fikk jeg endelig tid til å få sett Marnie, en helt grei affære. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 ser cdon har et tilbud nå på blu ray filmer "Handle for kr 400 - kjøp en Blu-Ray for kun kr 89" Da kan du vel kjøpe f.eks avatar boksen til 600 også få den for 89, eller kjøpe den + en annen film, også velge avatar slik at du får den til 89? Slik gjør du: Legg varer for minst kr 400 i handlekurven Velg en Blu-ray nedenfor Prisen senkes automatisk til kr 89 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Da kan du vel kjøpe f.eks avatar boksen til 600 også få den for 89, eller kjøpe den + en annen film, også velge avatar slik at du får den til 89? Nope, tilbudet gjelder kun en knippe BD'er. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 OpenFlix-kanalen på youtube er jo fantastisk. Setter på The Kid nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vi begynte kl. 01 tror jeg. Harry Potter-marathon er da null stress i forhold til James Bond-marathon. Jeg kjørte et komplett James Bond-maraton over fire dager. Ble faktisk ikke så lei jeg trodde jeg kom til å bli. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har kjør LOTR extended cut maraton 2 ganger.. Bevilga 4min mellom hver film til dobesøk, ellers snurra film konstant.. Bond maraton høres gøy ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=4OSCjbru1Gk&feature=channel Endret 20. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 omfg husker ikke hva den siden heter igjen. Men var en Norsk hvor man kunne logg føre filmen man har sett og skrive en liten anmeldelse siden av, og karakter. Noen som vet hvilken side jeg mener ? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) omfg husker ikke hva den siden heter igjen. Men var en Norsk hvor man kunne logg føre filmen man har sett og skrive en liten anmeldelse siden av, og karakter. Noen som vet hvilken side jeg mener ? Takk på forhånd! Filmjournalen som ikke fungerer mer. Vært nede i ett halvt år nå. Endret 21. oktober 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 omfg husker ikke hva den siden heter igjen. Men var en Norsk hvor man kunne logg føre filmen man har sett og skrive en liten anmeldelse siden av, og karakter. Noen som vet hvilken side jeg mener ? Takk på forhånd! Filmjournalen som ikke fungerer mer. Vært nede i helt halvt år nå. A-ha, hvorfor er den nede, vist du vet det ? Stemmer, var den jeg brukte. Fult mulig det er et halvt år siden ja, faen tia går fort. ^^ Synd vist den er nede for gått, logga tross alt filmene mine i flere mnd der. :/ Trur jeg husker det nå at jeg plutselig ikke kom inn der mere, så bare glemte jeg hele greia rett og slett. Kom ikke på det før nå. Vet du om en annen side, hvor man kan logge filmene etter dato ? Bruker imdb, men der logges jo ikke datoen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har jeg gaatt glipp av noe om jeg ikke har sett Black Hawk Down? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Som krigsfilm er den temmelig nyskapene, i at den ikke handler om Vietnam eller 2.verdenskrig. Godt skuespill og skuespillere har den også. ''Godt glip and godt glip'' Liker du krigsfilmer er den verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har jeg gaatt glipp av noe om jeg ikke har sett Black Hawk Down? Ja, fremdragende musikk. Filmen i seg selv er kjedelig. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Black Hawk er kjedelig for personer som fyller fritiden med hagehold og broderier. For den mer maskuline og krigskåte delen av befolkningen leverer den som en eksplosiv adrenalinbombe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Black Hawk Down er en veldig troverdig og vellaget krigsfilm. Anbefales hvis man liker sjangeren. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 og vist du liker den bør du også få med deg serien "generation kill". Den er knall og vist du liker den bør du også få med deg serien "generation kill". Den er knall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå