Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kommer jo an på hva du og søsteren din liker da. Fra den tynne forklaringen du nettopp kom med kan jeg liste opp alt som går på kino for øyeblikket. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sonefri BD spiller? Googla litt, men uten hell. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har bare hørt om 1 sonefri BD spiller, og den fikk man kjøpt på Coop for et par tusenlapper.. Hvordan det er i dag vet jeg ikke. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sonefri BD spiller? Googla litt, men uten hell. Her ligger den en sonefri en ihvertfall: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php?product=69203&cat=18 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kan noen fortelle meg hva som er greia med Requiem for a dream? Så den for lenge siden, men så ikke helt greia. Kansje litt offtopic , men gadd ikke å lage helt nytt emne FOR EN LITEN TING. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Morgan Freeman er tildelt AFI Life Achievement Award. Gratulerer Morgan! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sonefri BD spiller? Googla litt, men uten hell. Oppo BDP-83 og BDP-83SE selges ferdig modifisert til sonefri på DVD og regionfri på BD, av httech.no. Til dels stive priser; henholdsvis 5 990,- og 9 990,- Nå har jo Oppo offentliggjort sin nye spiller BDP-93, og 83 (og 80) fases ut. Så hvordan tilgjengelighet på 83 og pris på 93 blir, gjenstår og se. BDP-93 spiller 3D BD'er, ellers ingen store forskjeller til 83. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva heter den sangen i Blues Borthers når de kjører rundt? Begynner med ett piano riff(00203043 eller noe sånt på bass) også kommer det en fantastisk saxophon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det heter Peter Gunn Theme. Er på alle BB-soundtrackene. Ble laget for filmen. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er det andre instrumentet en Trombone? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det heter Peter Gunn Theme. Er på alle BB-soundtrackene. Ble laget for filmen. Takker, konge sang Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kommer jo an på hva du og søsteren din liker da. Fra den tynne forklaringen du nettopp kom med kan jeg liste opp alt som går på kino for øyeblikket. Heh ja. Hun liker Harry potter, twilight og sånne greier og jeg liker det meste som ikke er oppkast fra hollywood og Disney. Det smale og sære er mer min gate. Filmene vi har vurdert sålangt er Scott Pilgrim og Buried Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Da har jeg sett The last airbender kan ikke si at det er noen god film, fine visuelle effekter, men har vel noe med at det er en film laget for ungdom alderen 11-16 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Trailer for nye The Thing er ute. Flott med Samiid Ædnan som bakgrunnsmusikk. Jeg liker dog ikke at vi snakker engelsk samt at filmen ikke i sin helhet er satt til isødet. http://www.youtube.com/watch?v=Tv9jp_l9qMY&feature Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=10033551 Dette skjer jo hele tida....og vann er faktisk vaatt oxo *facepalm* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Trailer for nye The Thing er ute. Flott med Samiid Ædnan som bakgrunnsmusikk. Jeg liker dog ikke at vi snakker engelsk samt at filmen ikke i sin helhet er satt til isødet. http://www.youtube.com/watch?v=Tv9jp_l9qMY&feature Jeg synes ikke vi trenger noen nyinnspilling av the Thing, jeg. Så filmen for ikke så lenge siden, og den har tålt tidens tann meget godt! Klassikere bør få være i fred. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Rhus Ifans har fått jobben som Spiderman-slemming. Usikkert hvilken rolle han skal ta men det spekuleres at det står mellom følgende skurker Venom The Vulture Kraven Lizard Endret 12. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg synes ikke vi trenger noen nyinnspilling av the Thing, jeg. Så filmen for ikke så lenge siden, og den har tålt tidens tann meget godt! Klassikere bør få være i fred. Det er en prequel, som skal omhandle den norske basen som amerikanerne støter på i The Thing. Ikke rart folk tror det er en remake når denne også bare heter The Thing, da. Forhåpentligvis får den en annen tittel… Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg synes ikke vi trenger noen nyinnspilling av the Thing, jeg. Så filmen for ikke så lenge siden, og den har tålt tidens tann meget godt! Klassikere bør få være i fred. At The Thing har tålt tidens tann er jeg sterkt uenig i. Makan til dårlige spesialeffekter finner du ikke i filmer fra dette tiåret. The Thing femstår for meg som en ren splatterfilm rett og slett på grunn av hvordan vesenet "the thing" ser ut i filmen. Det blir for teit. For de som trenger en påminnelse: http://www.youtube.com/watch?v=TevQS4qgE_Q Lenke til kommentar
......... Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Morgan Freeman er tildelt AFI Life Achievement Award. Gratulerer Morgan! Jepp, det er virkelig han sin tur nå. Han fortjener denne så utrolig mye. En av vår tids BESTE skuespillere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå