nybb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Jeg synes faktisk The Heartbreak Kid fra 2007 er en god film. En av de bedre Hollywood-kjærlighetskomedier der ute. Dama vil i allefall elske den Endret 9. oktober 2010 av nybb Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 arg, sitter og irriterer meg over det nye designet på imdb, syntes det ble i det meste laget jeg. Går det ann å få den gode gammle imdb tilbake? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Om du har konto på imdb, så kan du gå inn på site preferences og hake på "Show previous title and name page design (reference view)". Der kan man også legge inn original språket som titler, istedenfor den latterlige norske dem har begynt med. Endret 9. oktober 2010 av Mr. BadSmile 3 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 ahh se det ja, takk mr.badsmile Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Man kan skru på originale titler og? TAKK GUD! Plutselig så jeg "Med hjertet i halsen" på top 250.. Idiotisk. Lenke til kommentar
......... Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wow, jeg gleder meg virkelig til denne kommer ut. Denne traileren viser mere av hva filmen handler om og dens enestående skuespill av James Franco. http://www.youtube.com/watch?v=l0GycqTaXwQ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Man kan skru på originale titler og? TAKK GUD! Plutselig så jeg "Med hjertet i halsen" på top 250.. Idiotisk. Skrekk-eksempel: http://www.imdb.com/title/tt0071222/ 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wow, jeg gleder meg virkelig til denne kommer ut. Denne traileren viser mere av hva filmen handler om og dens enestående skuespill av James Franco. http://www.youtube.com/watch?v=l0GycqTaXwQ Gleder meg noe helt utrolig! Andre filmer innenfor denne kategorien? Som feks into the wild. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 127 Hours tror jeg blir en knall film Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Får bare han holder seg for god til å inkludere en skurk slik som trakk ned Sunshine. Uansett, dette virker veldig lovende. Endret 10. oktober 2010 av tjalla Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wow, jeg gleder meg virkelig til denne kommer ut. Denne traileren viser mere av hva filmen handler om og dens enestående skuespill av James Franco. http://www.youtube.com/watch?v=l0GycqTaXwQ Gleder meg ikke akkurat mindre til denne filmen nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe, fant nylig ut at Universal Studios skal lage en film Om Waldo fra bokserien Where's waldo(hvor er willy på norsk). En bokserie som gikk ut på å finne en lang brillefjott med topplue og stripete genser. Jim Carrey skal spille Waldo. Jizzes, lager filmer av alt godeste La-La land. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg blir forbanna hvis Hollywood rævkjører historien og de viktige moralske aspektene fra "Hvor er Willy"-bøkene. 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 moralske aspektene? Hvilke moralske aspekter? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Tror jeg avslutter helga med Gjøkeredet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 moralske aspektene? Hvilke moralske aspekter? Jeg tror det var en spøk du.. Tror jeg avslutter helga med Gjøkeredet Godt valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 moralske aspektene? Hvilke moralske aspekter? Serious dude Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 regissoer Roy Ward Baker RIP (Dont bother to knock med Monroe , Scars of Dracula , Titanic , flere eps av Avengers) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Får bare han holder seg for god til å inkludere en skurk slik som trakk ned Sunshine. Uansett, dette virker veldig lovende. Det er jo basert på sann historie (påstås det) så da er det vel vanskelig å blande inn en skurk med mindre den virkelig var der Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Skal på kino med søstern 16 år og er ute etter en film vi begge kan leve med. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå