Manx Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Heat. En av de bedre av sitt slag. 8470004[/snapback] Hvorfor ikke kalle en spade for en spade og skrive den beste Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Noen som kan anbefale en film som ligner på The Italian Job og Ocenan's filmene?Liker sånn filmer som går ut på geniale kupp og slikt Og en liten ting til... Hvordan er filmene Babel og Deja Vu... Er de verdt en plass i dvd-hyllen? EDIT: Leif stakk innom en tur... 8469957[/snapback] Babel = DEFINITIVT. Fjorårets beste film sammen med Pan's Labyrinth Deja Vu = Ikke sett men vil tro det er en veldig plain thriller Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hold seriepraten til denne tråden. The Good Shepherd = Gjesp Robert De Niro er en flink skuespiller, men som regissør sucker han cock. A Bronx Tale var også mektig skuffende. 8469550[/snapback] De Niro har veldig mange kvaliteter som regissør, noe man ser i The Good Shepherd. Problemet hans er at han velger manus som har litt for lite fart i seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Deja Vu er konge. Høyoktan asskicking fra start til slutt. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Deja Vu er konge. Høyoktan asskicking fra start til slutt. 8470109[/snapback] Word! Spesielt da han kjører Hummer! Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Deja vu var en bra film. Likte det meste, men syns ideen med tidsmaskingreia ble for mye sci-fi... Ville gitt den en femmer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan er The Departed? Er den en slik film du må ha øynene på skjermen hele tiden eller? P.S hvis jeg ikke svarer "Tøft" eller "Takk" eller noe sånt så har jeg begynnt og øvt på foredraget. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan er The Departed? Er den en slik film du må ha øynene på skjermen hele tiden eller?P.S hvis jeg ikke svarer "Tøft" eller "Takk" eller noe sånt så har jeg begynnt og øvt på foredraget. 8472782[/snapback] Man skal helst følge med, ja. Det gjelder forsåvidt alle filmer. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vil si The Departed er en film man bør følge med i ja. Hvis ikke kan du nok fort ikke helt skjønne hva som foregår. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan er The Departed? Er den en slik film du må ha øynene på skjermen hele tiden eller?P.S hvis jeg ikke svarer "Tøft" eller "Takk" eller noe sånt så har jeg begynnt og øvt på foredraget. 8472782[/snapback] Hva er vitsen med å se en film om du ikke kikker på skjermen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan er The Departed? Er den en slik film du må ha øynene på skjermen hele tiden eller?P.S hvis jeg ikke svarer "Tøft" eller "Takk" eller noe sånt så har jeg begynnt og øvt på foredraget. 8472782[/snapback] Hva er vitsen med å se en film om du ikke kikker på skjermen? 8473297[/snapback] Lytte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan er The Departed? Er den en slik film du må ha øynene på skjermen hele tiden eller?P.S hvis jeg ikke svarer "Tøft" eller "Takk" eller noe sånt så har jeg begynnt og øvt på foredraget. 8472782[/snapback] Hva er vitsen med å se en film om du ikke kikker på skjermen? 8473297[/snapback] Lytte. 8473309[/snapback] Sett den nyeste Tarantino-filmen? Nei, men jeg har hørt den. Ehm, hørt _om_ den altså? Neh, lastet ned en mp3 i stedet for en avi, hadde dårlig plass på harddisken. Jeg tror ikke vi to skal være venner mer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Film og det aurale er noe av det mer spennende jeg veit om nå for tida. Kan tenke meg å gå videre med det emnet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg foretrekker anal og oral hver for seg, men for all del. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 SteffySPAM, lol. Jeg lurer på om det finnes en film hvor det aurale (audiomessige, lyden, rett og slett) stilles på lik linje med det visuelle. Fungerende som et hørespill, på en måte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Clerks. Det er ikke akkurat mye å se på. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jo faen, 2 geniale filmer spør du meg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er interessant hvor dualistisk forhold man har til lyd og film. På den ene siden vil man ikke ha stumfilmer, mens på den andre erkjenner man nesten utelukkende det visuelle som det dominante for filmmediet. Interessant. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Clerks. Det er ikke akkurat mye å se på. 8473516[/snapback] Nææ. Likte egentlig ikke Clerks. da jeg så den første gang. Men nå så jeg toer'n som eide, så nå må jeg se ener'n en gang til og spare penger til enda flere Kevin Smith-filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jo faen, 2 geniale filmer spør du meg 8473528[/snapback] Har jeg ikke sagt noe imot (eller jo, oppfølgeren var tåpelig), men filmen er jo dialogen. Den ser ikke mye bedre ut enn det folk på forumet har klart å lage, den hadde ikke tapt mye på å bli spilt på radio ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå